خرید آنلاین کتاب کمک درسی نهم با ارسال سریع!

منبع: فرزند

146

1400/6/28

12:28


خرید آنلاین کتاب کمک درسی نهم با ارسال سریع!

دانش آموزانی که از بهره هوشی بالایی برخوردارند و سطح تحصیلی آن ها بالاست در پایه نهم علاقه مند به شرکت در آزمون های مدارس سمپاد و تیزهوشان هستند به همین منظور و برای آمادگی جهت شرکت در این آزمون ها استفاده از کتاب های کمک درسی نهم تیزهوشان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

بحث درباره نیاز به استفاده از کتابهای کمک درسی در کنار کتاب های درسی همیشه یک موضوع چالش برانگیز بوده و هست. آیا کتاب های کمک درسی متد آموزشی متفاوتی ایجاد می کنند؟ آیا بهترین راه برای درک و یادگیری دانش آموزان خرید کتاب کمک درسی است؟ آیا در کلاس بیش از حد به کتاب های کمک درسی اعتماد می شود؟ همیشه این سوالات در ذهن دانش آموزان و والدین وجود دارد، اما باید بگوییم کتابهای کمک درسی در این سال ها با استقبال بی نظیری مواجه شده اند.

مزیت خرید و استفاده از کتاب کمک درسی

یکی از مزیت های اصلی استفاده از کتاب های کمک درسی این است که در موضوعات مورد بحث توسط متخصصان نوشته و طراحی می شوند. نویسندگان کتاب های کمک درسی با تحقیقات در زمینه موضوعی خاص به روز هستند و این بدان معناست که دانش آموزان با ارزش ترین اطلاعات را در آن زمینه دریافت می کنند. کتابهای کمک درسی مزایای زیادی برای دانش آموزان دارند. اولین آنها سهولت دسترسی دانش آموزان به اطلاعات و مطالب آموزشی است. کتابهای کمک درسی معمولاً با صفحات و نمایه های دقیق نوشته می شوند که سرعت دانش آموز را یافتن مطالب بالا می برد. کتابهای کمک درسی همچنین ساختار یادگیری دانش آموز را شکل می دهد.

همان طور که می دانید در پایه تحصیلی نهم تعداد دروس بیشتر شده و شاید برای دانش آموزان یادگیری و درک برخی دشوار باشد و اگر این موضوع جدی گرفته نشود ممکن است منجر به افت تحصیلی در فرد گردد. خوشبختانه این روزها راه حل های زیادی برای برطرف کردن مشکل درسی فرزندانتان وجود دارد و جای هیچ گونه نگرانی نیست با خرید کتاب کمک درسی می توانید بسیاری از این مشکلات را برطرف نمایید البته قبل از خرید لازم است بدانید دانش آموز در کدام درس و در چه موردی ضعف دارد تا کتاب مناسبی خریداری نمایید.

کتاب کمک درسی نهم چی بخرم

پایه نهم تحصیلی که همان دوره اول متوسطه می باشد با تغییرات در نظام آموزشی دچار تغییراتی شده است که این موضوع می تواند موجب سردرگمی دانش آموزان شود به عنوان مثال اگر بخواهیم به بررسی درس ریاضی در پایه نهم بپردازیم باید بگوییم این درس با هدف پرورش قوه تفکر و توانایی دانش آموز در حل مسئله تالیف شده است کتاب به سه بخش فعالیت کار در کلاس و تمرین تقسیم شده است. گاهی اوقات ممکن است دانش آموزان با مطالب کتاب و کار در کلاس نتوانند موضوع را به خوبی درک کنند بنابراین نیاز به کتاب کمک درسی در کنار کتب درسی احساس می شود.

کتاب کار علوم خیلی سبز برای دانش آموزانی که می خواهند در امتحانات نوبت اول و دوم آمادگی داشته باشند طراحی شده است این کتاب شامل درسنامه ای کامل و جامع است که با توضیح مطالب به همراه مثال و سوالات طبقه بندی شده سعی بر تفهمیم بیشتر مطالب دارد. انتشارات خیلی سبز با تنوع بالای کتاب کمک درسی علوم در پایه نهم می تواند در هر زمینه ای کارگشا باشد. بنابراین این مژده را به دانش آموزان تیزهوش می دهیم که با مطالعه کتاب تست تیزهوشان علوم نهم خیلی سبز می توانند خود را برای امتحانات مدارس برتر آماده نمایند چرا که در این کتاب تمام نکات آزمون های تیزهوشان به همراه نمونه سوالات آزمون تیزهوشان مدارس برتر گردآوری شده است.

انسان همیشه به دنبال کسب اطلاعات و کشف ماجراهای تازه است چرا که حس کنجکاوی در انسان از برجسته ترین ویژگی هاست. با ورود به پایه نهم دانش آموزان با تعداد دروس بیشتری روبرو خواهند شد همین طور تنوع دبیران در دروس مختلف می تواند یکی از این تغییرات باشد بنابراین در ابتدای سال دانش آموزان به دنبال کشف اتفاقات تازه و جدید هستند بنابراین نمی توان نقاط ضعف و قوت آن ها را شناسایی نمود اما به هنگام امتحانات نوبت اول دانش آموزان با مطالعه هر یک از دروس متوجه ضعف خود در دروس خواهند شد آنجاست که به دنبال یک راه حل برای برطرف کردن این مشکل هستند البته که در آن دوران شناسایی نقاط ضعف می تواند دانش آموز را مضطرب نماید اما باز هم جای نگرانی نیست زیرا کتاب های کمک درسی هم با داشتن تنوع بالا می توانند مشکل هر دانش آموزی را برطرف نمایند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو