برترین فیلم و سریال‌های رمی مالک

برترین فیلم و سریال‌های رمی مالک


منبع: فوت و فن

69

1400/7/18

20:05


برترین فیلم و سریال‌های رمی مالک

رمی مالک، یک ستاره جذاب و شگفت‌انگیز است که توانسته تا کارنامه بسیار قابل قبولی برای خود در هالیوود شکل دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا برترین فیلم و سریال‌های رمی مالک را به شما معرفی کنیم.

رمی مالک حرفه بازیگری خود را با نقش‌های مکمل در سریال ۲۴ و مجموعه فیلم‌های شب در موزه (Night at the Museum) شروع کرده است. او سپس با نقش‌آفرینی در سریال اقیانوس آرام (The Pacific) ساخته استیون اسپیلبرگ برای شبکه اچ‌بی‌او، توانست تا توجه هالیوود را به خود به عنوان یک ستاره در حال ظهور جذب کند. او در کارنامه خود، جایزه امی و اسکار را دارد. جدیدترین اثری که رمی مالک در آن حضور دارد، فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time To Die) که در آن، نقش شخصیت شروری به نام لویتسیفر سافین را به تصویر می‌کشد.

۷- فیلم چیزهای کوچک (The Little Things)

The Little Things

The Little Things

فیلم چیزهای کوچک، فیلم خوبی نیست. این فیلم، پروژه‌ای از کارگردان و نویسنده جان لی هنکوک بوده است. این فیلم با وجود داشتن ایده‌های جالب در مورد اشتیاق برای حل پرونده‌های حل نشده، اما کاراکترهای نیروهای پلیس را به خوبی به تصویر نمی‌کشد و دارای پایانی مشکل‌دار است. رمی مالک در فیلم چیزهای کوچک، در کنار دنزل واشنگتن و جرد لتو نقش‌آفرینی کرده است. بر خلاف جرد لتو، رمی مالک و دنزل واشنگتن موفق شدند تا در مسیر کارگردان حرکت کنند و داستان را ارتقاء بدهند.

۶- سه‌گانه شب در موزه (The Night at the Museum)

The Night at the Museum Trilogy

The Night at the Museum Trilogy

فیلم‌های خانوادگی و اکشن زنده در اوایل قرن بیست و یکم میلادی، روندی عجیب را پشت سر گذاشتند و تقریبا هر ستاره کمدی صنعت سینما در فیلمی در مورد یک مرد با بحران میانسالی حضور پیدا کرده است. بازی بن استیلر در این مجموعه فیلم نسبت به دیگر آثار مشابه، یکی از بهترین‌ها به شمار می‌رود. در این سه‌گانه، اشتیاقی برای تاریخ وجود دارد که آن را لذت بخش کرده است. علاوه بر این، حضور کاراکترهایی تاریخی به جذابیت آن افزوده است. در این فیلم‌ها، رمی مالک نقش فرعون باستانی را به تصویر می‌کشد که لوحی اسرارآمیز را در دست دارد که سبب شده تا هر شب، تمام موزه زنده شود.

۵- فیلم پاپیون (Papillon)

Papillon

Papillon

فیلم پاپیون در سال ۲۰۱۷، بازسازی فیلمی کلاسیک به همین نام محصول سال ۱۹۷۳ میلادی است. این فیلم بازسازی، تمام داستان فیلم اصلی را به طور کامل به اجرا در می‌آورد. کارگردان فیلم مایکل نوئر موفق شده تا این فیلم را همانند فیلم اصلی جذاب و تماشایی کند. رمی مالک در این فیلم در کنار چارلی هانام نقش‌آفرینی می‌کند. او موفق شده تا رابطه پویایی با وی در جلوی دوربین در این فیلم به نمایش بگذارد. رمی مالک توانسته تا به خوبی از پس نقش لویس دگا بر بیاید.

۴- سریال انیمیشنی بوجک هورسمن (BoJack Horseman)

BoJack Horseman

BoJack Horseman

رمی مالک در فصل چهارم سریال انیمیشنی بوجک هورسمن به عنوان صداپیشه مهمان حضور پیدا کرد. او در این سریال، نقش یک نویسنده مشتاق به نام فلیپ مک ویکر را صداپیشگی کرده بوده است. صداپیشگی او در این فصل سریال برای بینندگان بسیار جالب توجه و بامزه بوده است. هر چند، این نقش وی در فصل پنجم سریال گسترده‌تر شده بود.

۳- دل بد باستر (Buster’s Mal Heart)

Buster's Mal Heart

Buster’s Mal Heart

دل بد باستر، یک اثر جنایی از حرفه بازیگری رمی مالک است که کمتر دیده شده است. او در این فیلم نقش اصلی را به تصویر می‌کشد. او نقش یک نظریه‌پرداز متوهم را بازی می‌کند. فیلم دل بد باستر دارای خط داستانی مستقیم و خطی نیست و از همین رو، به سرعت توجه مخاطبان را به خود جلب نمی‌کند. از آنجا که اتفاقات فیلم در چندین خط زمانی رخ می‌دهد، رمی مالک در برخی صحنه‌ها، کاریزماتیک و در برخی دیگر عجیب و غریب است.

۲- فیلم بوهمین راپسودی (Bohemian Rhapsody)

Bohemian Rhapsody

Bohemian Rhapsody

فیلم بوهمین راپسودی، فیلمی بسیار خوب است. این فیلم توانست تا به فروش نزدیک به یک میلیارد دست یابد و برنده چهار جایزه اسکار شود. این فیلم عمدتا به لحظات کلیدی از زندگی فردی مرکوری می‌پردازد. این فیلم، یک ادای احترام به مرکوری توسط اعضای باقی‌مانده گروه کویین است. رمی مالک در این فیلم نقش فردی مرکوری را به تصویر می‌کشد. رمی مالک توانست تا رابطه بسیار خوبی با دیگر کاراکترهای اعضای گروه به نمایش بگذارد.

۱- سریال آقای ربات (Mr. Robot)

Mr. Robot

Mr. Robot

سریال آقای ربات، نقطه برجسته حرفه بازیگری رمی مالک است. پخش این سریال در سال ۲۰۱۵ از شبکه یواس‌ای آغاز شد. خالق سریال، سم اسماعیل است و موفق شده تا با انتخاب‌های غیر معمول خود در موسیقی به جذابیت این سریال بیافزاید. سریال آقای ربات دارای داستانی پیچیده است که توسط نقش‌آفرینی رمی مالک به عنوان هکر ضد اجتماعی به نام الیوت آلدرسون به هم پیوسته است. رمی مالک برای نقش‌آفرینی خود در این سریال برنده جایزه امی شده بود. با این وجود، توجهات زیادی به این سریال برجسته نشده بود. سریال آقای ربات، یکی از برترین سریال‌های دهه اخیر محسوب می‌شود و حضور رمی مالک در این نقش، نقطه برجسته و مرکزیت سریال است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو