معرفی جذاب ترین و بهترین انیمیشن های سال ۲۰۲۱

منبع: فرزند

223

1400/7/25

12:02


معرفی جذاب ترین و بهترین انیمیشن های سال ۲۰۲۱

طی یک سال گذشته دوستداران فیلم و سینما مشتاقانه در انتظار انیمیشن­هایی بودند که تریلرهای منتشر شده آن­ها دنیایی از تحرک، اعجاب، هیجان و لذت را به تماشاگر امید می­داد.

تا به اینجای سال بسیاری از این انیمیشن­ها منتشر شدند و با وجود پاندمی کرونا که بسیاری از افراد را خانه‌نشین کرده، نظر بسیاری از بینندگان (بزرگ و کوچک) و منتقدان را به خود جلب کردند. در این مقاله قصد داریم درکنار هم بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ را با هم مرور کنیم. همراه ما باشید.

۱- تام و جری – Tom & Jerry

محبوب­ترین دشمنان کارتونی دنیا این بار در قالب یک انیمیشن به خانه­های ما بازمی­گردند. جری در یک سوئیت مینیاتوری در یکی از شیک­ترین هتل­های نیویورک اقامت می­کند و تام استخدام شده تا اجازه جلوی او را برای خراب کردن یک جشن عروسی بسیار مهم بگیرد. در این فیلم شاهد ترکیبی خارق­العاده از لایو اکشن و انیمیشن کامپیوتری خواهیم بود. کلویی گریس مورتز، مایکل پنیا، کالین جاست و کن جیونگ از ستارگان این انیمیشن هستند.

۲- باب اسفنجی  (در حال فرار) – Sponge on the Run

زمان انتشار قسمت جدید باب اسفنجی تاکنون بارها به تعویق افتاد، اما بالاخره امسال طرفداران این کارتون قدیمی توانستند ورژن انیمیشنی آن را تماشا کنند. در این فیلم که با نام «Sponge on the Run» منتشر شد، باب اسفنجی و پاتریک باید گری را نجات دهند. در این مسیر کیانو ریوز به عنوان یک تامبلوید خردمند با ظاهری عجیب آنان را راهنمایی می­کند.

۳- رایا و آخرین اژدها – Raya and the Last Dragon

در این افسانه فوق‌العاده که به دستان هنرمند تیم سازنده موانا (Moana) و فروزن (Frozen) ساخته شده، یک جنگجوی جوان به نام رایا باید آخرین اژدهای باقی­مانده را بیابد تا آرامش را به سرزمین­های کوماندرا بازگرداند. در این انیمیشن کلی مری ترن در نقش رایا و آوکوافینا در نقش اژدها ایفای نقش می­کنند.

۴-پیتر خرگوشه ۲ (فراری) – The Runaway

خرگوش محبوب و معروف با صدای جیمز کوردن بار دیگر به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ مهمان خانه­های ما خواهد بود. این فیلم با هنرمندی دومنال گلیسون و رز بیرن در نقش‌های توماس و بیا، ادامه داستان قبلی است که پیتر خرگوشه و دوستانش پس از فرار از خانه در شهری بزرگ و پرجنب و جوش گرفتار شخصیت­های مشکوکی می­شوند.

[برای تماشای بهترین انیمیشن های جهان در فیلیمو کلیک کنید.]

۵- رامبل – Rumble

در دنیایی که هیولاهای غول‌پیکر در نزدیکی انسان‌ها زندگی می‌کنند، هیولاها ورزشکاران سرشناسی هستند که در مسابقات کشتی­ هیولایی شرکت می­کنند. در این داستان جرالدین ویشواناتان در نقش یک نوجوان به نام وینی بازی می­کند که قصد دارد یک هیولای کمدی به نام استیو (ویل آرنت) را آموزش دهد تا به اوج برسد و قهرمان فعلی، تنتاکیولار (تری کروز) را شکست دهد.

۶- مینیون­ها ۲ (ظهور گرو) – The Rise of Gru

اصلاً کسی هست داستان شرورانه خوب و قدیمی مینیون­ها را دوست نداشته باشد؟ در این انیمیشن که پیش درآمدی از اسپین آف من نفرت‌انگیز است، فلونیوس گروی ۱۲ ساله سعی می‌کند ارزشمندی خود را به گروهی از تبه‌کاران بدذات نشان دهد و به آن­ها بفهماند چه کارهای شرورانه­ای از او ساخته است. اگر شما هم عاشق مینیون­های زرد رنگ آبی پوش هستید، ظهور گرو را از دست ندهید.

۷- اسپیس جم ۲ (میراثی جدید) – A New Legacy

بالاخره انتظارها برای انتشار اسپیس جم به پایان رسید. اولین قسمت این انیمیشن در سال ۱۹۹۶ منتشر شد و در این قسمت جدید که یکی از بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ به شمار می­آید، شاهد لبرون جیمز، باگز بانی و بقیه اعضای تیم لونی تونز در جستجوی یک ماجراجویی مجازی جدید هستیم. لبرون و پسر کوچکش برانی در یک دنیای دیجیتالی به دام افتاده­اند که توسط یک شرور نابغه هوش مصنوعی (دان چیدل) تنظیم شده و باید راه خود را به دنیای بیرون بیابند. خود لبرون این انیمیشن را فیلمی برای والدین توصیف کرد؛ چرا که شخصیت او باید با رویاها و استعدادهای واقعی پسرش کنار بیاید، حتی اگر با خواسته­های او در تضاد است.

۸- خانواده آدامز ۲ – The Addams Family 2

خانواده عجیب و غریب آدامز این بار برگشته­اند تا به مناسبت هالووین جهان را تبدیل به یک دنیای غیرطبیعی و ناشناخته­ کنند. این خانواده کلاسیک این بار نیز با هنرمندی صداپیشگان قسمت قبلی (کلوئی گریس مورتز، شارلیز ترون، نیک کرول، بت میدلر، اسنوپ داگ، اسکار ایساک، بیل هادر و جیون والتون) مهمان خانه­های ما هستند.

۹- انکانتو – Encanto

انیمیشن موزیکال انکانتو دیزنی با موسیقی لین مانوئل میراندا در کلمبیا اتفاق می­افتد و تمرکز اصلی آن بر روی یک خانواده جادویی است. میراندا از این قصه تحت عنوان «یک داستان خانوادگی بین نسلی با همه پیچیدگی­های ممکن» یاد کرد.

۱۰- میچل­ها در برابر ماشین­ها – The Mitchells vs The Machines

میچل­ها در برابر ماشین­ها یکی از بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ است که از همان ابتدا (۲۳ آوریل) که روی پرده­ها رفت، سر و صدای زیادی به پا کرد و به جرئت می­توان گفت بخش زیادی از محبوبیت آن به خاطر کاراکتر کتی میچل، یکی از شخصیت­های اصلی داستان با خصوصیاتی عجیب و دوست‌داشتنی است. کتی (با صدای ابی جاکوبسون) با خانواده‌اش یک سفر جاده­ای را آغاز می­کنند و خودروی آنان با انقلاب تکنولوژی علیه انسان­ها بلافاصله از مسیر خارج می­شود. در این میان نبوغ و خلاقیت کتی جان اعضای خانواده و روزی که در پیش داشتند را نجات می­دهد. صداپیشگان خانواده میچل مایا رودولف و دنی مک براید هستند و این فیلم به کارگردانی مایکل ریاندا ساخته و انتشار یافته است.

در این مقاله به معرفی جذاب‌ترین و بهترین انیمیشن های سال ۲۰۲۱ پرداختیم. تنوع انیمیشن­هایی که در سال ۲۰۲۱ ساخته و منتشر شد، به قدری زیاد است که هر فردی در هر رده سنی و با هر سلیقه­ای می­تواند یکی از آن­ها را به عنوان انیمیشن محبوب خود انتخاب و معرفی کند. شما کدام یک از این انیمیشن­ها را دیده­اید؟ به نظر شما کدام یک از آن­ها در میان فهرست بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ قرار می­گیرند؟ نظرات خود را با ما و همراهان ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو