ارز دیجیتال کوینکس و ویژگی های آن

منبع: تالاب

85

1400/9/16

01:45


ارز دیجیتال کوینکس و ویژگی های آن

صرافی کوینکس، یک مرکز خرید و فروش آنلاین ارز های دیجیتال است؛ آن ها توانسته اند با انجام اقداماتی ویژه، جای خود را در بین کاربران مشغول در بازار ارز های دیجیتال پیدا کنند؛ صرافی کوینکس در دسامبر سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز کرد؛ بیش تر از یک سال از این رویداد نگذشته بود که در ژانویه ۲۰۱۸ ارز اختصاصی این صرافی تحت عنوان CET رونمایی شد. در ادامه این مقاله به تاریخچه، ویژگی ها و کاربرد های این ارز خواهیم پرداخت.

 

تاریخچه

این توکن در ژانویه ۲۰۱۸ صادر شد؛ این کوین برای ارائه خدمات و امتیازات ارزش افزوده و بر اساس اکوسیستم تجارت کوینکس طراحی شد؛ CET بر روی شبکه اتریوم و بر پایه استاندارد ERC-20 ایجاد شد؛ اما حال بر روی زنجیره هوشمند کوینکس قرار دارد و به عنوان کارمزد شبکه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

نحوه ایجاد

این ارز ابتدا به صورت طرح های تشویقی، ایردراپ، آگهی، مشفق ها از کارمزد و فعال سازی میان عضویت تیم، ارائه شد.

 

ویژگی ها

ارز دیجیتال CET از ویژگی های متفاوتی برخوردار است؛ که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

ارز دیجیتال کوینکس و ویژگی های آن

تخفیف در کارمزد معامله

کاربران با استفاده از CET در معاملات خود، می توانند کارمزد معادل را کاهش دهند و از تخفیف های ویژه ای در کارمزد های خود برخوردار شوند.

 

مزایا

دارندگان این عرض می توانند با مقدار مشخصی از این ارز، بخش ویژه ای از این پلتفرم شوند؛ کاربران بخش ویژه، از مزایایی همچون پشتیبانی توسط کارشناسان ویژه، تخفیف کارمزد و تسریع برداشت بهره مند می شوند. ثبت نام کوینکس پیش نیاز دریافت این مزایا است.

 

رویداد مخصوص

دارندگان این ارز می توانند در رویداد های ویژه همچون ایردراپ شرکت کنند.

 

زنجیره هوشمند کوینکس

این ارز به عنوان کارمزد در شبکه کوینکس استفاده می شود؛ اثبات این ارز بر مبنای سهام است و می توان با استیک آن پاداش دریافت کرد. اگر مایل با آگاهی از تمام ظرفیت های موجود در شبکه کوینکس هستید؛ به وب سایت خبری تحلیل فردا مراجعه کنید؛ کارشناسان و نویسندگان این وب سایت، تخصص خود را به کار گرفته اند؛ تا شما از ریز و بم این بازار و آینده آن مطلع شوید.

 

اکوسیستم ارز دیجیتال CET

همان طور که گفته شد این ارز توسط صرافی ارز دیجیتال کوینکس طراحی و عرضه شد؛ تا به حال صرافی های مختلفی اقدام به عرضه ارز دیجیتال مخصوص به خود کرده اند؛ از اصلی ترین دلایل این امر می توان به ایجاد یک اکوسیستم قدرتمند اشاره کرد. صرافی بایننس نیز در حال ایجاد یک اکوسیستم قوی است؛ صرافی کوینکس نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا یک اکوسیستم توانا در جهت رفع نیاز های مختلف ایجاد کند؛ در ادامه به مواردی که کوینکس در جهت ایجاد این اکوسیستم، طراحی و روانه بازار کرده است؛ اشاره خواهیم کرد.

ارز دیجیتال کوینکس و ویژگی های آن

شبکه

اولین و ضروری ترین بخش یک اکوسیستم در حوزه ارز های دیجیتال، یک شبکه بلاک چینی می باشد؛ تا این شبکه وجود نداشته باشد؛ نمی توان کاربرد های گسترده ای برای ارز دیجیتال خود در نظر گرفت وکنترلی بر میزان کارمزد ها نخواهد بود؛ شبکه بلاک چین در حکم یک بستر مناسب برای اجرای این اکوسیستم است.

 

ارز دیجیتال اختصاصی صرافی کوینکس

دومین مرحله در ایجاد یک اکوسیستم پویا، وجود یک ارز دیجیتال است؛ این ارز باید با ویژگی های شبکه، بالاترین میزان هماهنگی را داشته باشد؛ این ارز در حکم خون موجود در رگ های ما است.

 

کاربران

یک اکوسیستم زمانی می تواند حداکثر توانایی های خود را نشان دهد که کاربران زیادی مایل به استفاده از آن باشند؛ گروه تحلیل فردا در وب سایت خود با انتشار مقالات و مطالب تخصصی در زمینه شبکه های بلاک چینی و ارز های دیجیتال می کوشد تا شما را به بهترین شکل از آخرین اخبار این حوزه با خبر کند. این وب سایت چگونگی ثبت نام در صرافی کوینکس را نیز به آسان ترین صورت به شما نشان می دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو