آیا شخصیت کلیدی سریال «ما همه مرده ایم» هنوز زنده است؟ [اسپویل]

آیا شخصیت کلیدی سریال «ما همه مرده ایم» هنوز زنده است؟ [اسپویل]


منبع: روزیاتو

307

1400/12/1

18:13


آیا شخصیت کلیدی سریال «ما همه مرده ایم» هنوز زنده است؟ [اسپویل]

آیا شخصیت کلیدی سریال «ما همه مرده ایم» هنوز زنده است؟ [اسپویل]

هشدار اسپویل: در ادامه این مطلب بخش هایی از داستان فصل اول سریال All Of Us Are Dead فاش خواهد شد.

سرنخ مهمی در اپیزود یکی به آخر فصل اول سریال ما همه مرده ایم (All Of Us Are Dead) وجود دارد که نشان می دهد شخصیت چئونگ سان ممکن است بعد از انفجار نیز زنده مانده باشد. سریال همه ما مرده ایم سریال کره ای جدید نتفلیکس و یک درام ترسناک زامبی محور و نوجوانانه است که داستان آن در دبیرستان هیوسان روایت می شود، جایی که آخرالزمان زامبی ها با انتشار یک ویروس ساخته دست انسان، آغاز می شود. داستان فصل اول سریال All Of Us Are Dead به طور دقیق تر در مورد گروهی از دانش آموزان کلاس های دوم تا پنجم دبیرستان است که خود را در داخل مدرسه گرفتار می بینند و باید با استفاده از هوش و ذکاوتشان و همچنین کمک گرفتن از یکدیگر، آنقدر زنده بمانند که گروه های نجات از راه برسند در حالی که هیچ اطلاعی از وضعیت بیرون از مدرسه ندارند.

آیا چئونگ سان در سریال ما همه مرده ایم All Of Us Are Dead هنوز زنده است؟

سریال ما همه مرده ایم ، داستان های فرعی دیگری نیز دارد و و به واکنش دولت در مقابله با ویروس زامبی، تیم های اورژانسی که برای بیرون بردن بازماندگان از منطقه مبتلا شده تلاش می کنند، دانشمندانی که روی ویروس مطالعه می کنند و دیگر دانش آموزان دبیرستان که به اشکال مختلف برای بقا تلاش دارند، نیز می پردازد. در سریال همه ما مرده ایم شاهد انواع مختلفی از ویروس های زامبی هستیم که از قدرت جهش بسیار بالایی نیز برخوردار است. یکی از این سویه های ویروس باعث می شود تعداد معدودی از انسان ها به موجوداتی نیمه زامبی و نیمه انسان تبدیل شوند که با عنوان هافبی (halfbie) یا هامبی (hambie) شناخته می شوند. یکی از این هافبی ها که در کل اپیزودها دیده می شود یکی از زورگوهای دبیرستان هیوسان به نام گوی نام است که به خاطر کور کردن یک چشمش، دائماً در صدد انتقام از شخصیت چئونگ سان به عنوان اصلی ترین و شاید محبوب ترین شخصیت سریال است.

آیا چئونگ سان در سریال ما همه مرده ایم All Of Us Are Dead هنوز زنده است؟

در سراسر فصل اول سریال All Of Us Are Dead ، گوی نام دیگران را گاز می گیرد، از جمله چئونگ سان، و آن ها را به هافبی یا زامبی های کامل تبدیل می کند. قربانیانی که توسط گوی نام به زامبی تبدیل شدند از ناحیه گردن گاز گرفته شدند در حالی که دیگران- از جمله چئونگ سان و نام را (مبصر کلاس)- از ناحیه دست توسط گوی نام گاز گرفته شده و تبدیل شدن به زامبی را به طور کلی تجربه نکردند. در اپیزود یازدهم، گوی نام و چئونگ سان در بخش نیمه کاره دبیرستان با هم درگیر می شوند. وقتی بمب پرتاب شده در محوطه دبیرستان منفجر می شود، انفجار ناشی از آن، این دو را از فضایی شبیه فضای در نظر گرفته شده برای آسانسور در دل ساختمان به پایین پرتاب می کند و همه جا را آتش در بر می گیرد. اما سرنخی در این اپیزود وجود دارد که نشان می دهد شاید چئونگ سان هنوز زنده باشد.

آیا چئونگ سان در سریال ما همه مرده ایم All Of Us Are Dead هنوز زنده است؟

آیا امکان بازگشت شخصیت چئونگ سان در فصل دوم سریال ما همه مرده ایم وجود دارد؟

در سکانس پس از انفجار مدرسه هیوسان، برچسب نام اون جو دیده می شود که کاملاً سالم روی جسد زامبی ها افتاده است، همان برچسبی که لحظاتی قبل توسط اون جو به چئونگ سان داده شده بود. یکی از قابلیت های هافبی ها این است که می تواند خیلی زود صدمات مرگبار  آن ها در نتیجه اتفاقاتی مانند افتادن از ساختمان و شکستن دست و پا، بهبود می یابد. در این سکانس خاص، مرگ چئونگ سان تقریباً قطعی به نظر می رسد اما برچسب نام سالم اون جو که روی بدن او دیده می شود می توان نشان از این باشد که اندام های داخلی او در برابر انفجار دست نخورده باقی مانده اند. از آنجایی که به نظر می رسد او نیز نیمه زامبی و نیمه انسان یا همان هافبی باشد، این سکانس می تواند نشان دهنده بازگشت یا بهبود شخصیت چئونگ سان و بازگشت او به فصل دوم سریال ما همه مرده ایم باشد.

آیا چئونگ سان در سریال ما همه مرده ایم All Of Us Are Dead هنوز زنده است؟

لی بیونگ چان، معلم مدرسه هیوسان که ویروس زامبی را خلق کرده بود می گوید که برای نابودی کامل این ویروس باید شخص مبتلا کشته شده و بدن او سوزانده شود. شاید به همین خاطر باشد که نام را هیچ بویی در نزدیکی محل کشته شدن احتمالی چئونگ سان حس نکرد. در میان تمام مرگ های سریال All Of Us Are Dead ، مرگ چئونگ سان به شکل عجیبی سوال برانگیز بود و به نظر می رسد که مرگ او نیز یکی از آن اتفاقاتی است که کارگردان می خواسته بر تنش و جذابیت فصل دوم سریال All Of Us Are Dead بیفزاید و در ادامه روایت مشخص شود او هنوز زنده است. در سکانس سقوط گوی نام و چئونگ سان پس از انفجار، چئونگ سان از بدن گوی نام به عنوان سپر استفاده می کند و از آنجایی که بدن زامبی ها در انتهای منطقه سقوط تقریباً دست نخورده بود، می توان نتیجه گرفت که به احتمال زیاد چئونگ سان هنوز زنده است.

آیا چئونگ سان در سریال ما همه مرده ایم All Of Us Are Dead هنوز زنده است؟

هافبی شدن چئونگ سان نقش مهمی در جذابیت داستان خواهد داشت و اینکه او دقایق طولانی بعد از گاز گرفته شدن هنوز زامبی نشده بود، بر این موضوع تاکید دارد که شاید او هنوز زنده باشد. همچنین نام را در سکانس پایانی فصل اول سریال ما همه مرده ایم بر این نکته تاکید دارد که هافبی های دیگری مانند او هنوز وجود دارند و در ادامه به آن ها می پیوندد و چئونگ سان نیز می تواند یکی از همین هافبی ها باشد. با این وجود زنده بودند چئونگ سان هنوز قطعی نیست اما امکان آن وجود دارد، به خصوص بعد از اینکه بازماندگان در سکانس پایانی سریال، کاملاً از چیزی که می دیدند حیرت زده شده بودند.

بیشتر بخوانید:

۳ شخصیتی که پتانسیل آن ها در فصل اول سریال «همه ما مرده ایم» به هدر رفت

تمام گاف‌ها و حفره‌های داستانی سریال کره ای «همه ما مرده ایم» که اعصاب خردکن هستند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو