جزیره نگین بوشهر با امتیازات تجاری و تفریحی ویژه

جزیره نگین بوشهر با امتیازات تجاری و تفریحی ویژه


منبع: آرگا

23

1401/8/7

10:09


جزیره نگین شهر یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس بوده که در شهر بوشهر واقع شده است. شما گردشگران و علاقه مندان می توانید در این بخش با جاذبه های بیشتری از این جزیره آشنا شوید.

یکی از مجموعه جزایر زیبا و دیدنی خلیج فارس که از زیبایی های زیادی برای گردشگران برخوردار است، جزیره نگین بوشهر می باشد. این جزیره بکر در نزدیکی خلیج فارس واقع شده و نزدیکی بندر بوشهر بوده شما می توانید از چشم اندازهای زیبای این جزیره نیز بازدید کنید.

چشم انداز جزیره نگین

جزیره نگین بوشهر

همانطور که می دانید، بوشهر یکی از نواحی بکر و دیدنی است که هر ساله گردشگران زیادی از نواحی مختلف دنیا به خود جذب می کند. این بندر جذابیت های گردشگری و اهمیت تجاری بالایی دارد که شما گردشگران از امتیازات آن بهره مند خواهید شد. این جزیره یکی از دیدنی های بوشهر است. در این بخش نیز به معرفی مکان های دیدنی بوشهر می پردازیم.

جزیره نگین بوشهر

موقعیت جزیره:

بوشهر پر از زیبایی و جذابیت است. شهری که هنوز جاذبه های بی نظیری از آن پنهان مانده اند. شما می توانید در این بخش با یکی از محبوب ترین و در عین حال ناشناخته ترین جزیره این شهر آشنا شوید. شما گردشگران و علاقمندان برای بازدید از این جزیره زیبا و محبوب باید به شهر بوشهر سفر کنید.

جزیره نگین

آشنایی با جزیره:

جزیره نگین شهر ۳۰ هکتار مساحت داشته و ۷۰ هکتار آن نیز قابل گسترش است. شما می توانید در این جزیره دیدنی با جاذبه های متعددی رو به رو شوید. این نواحی گردشگری دارای مزیت های زیادی بوده و شما می توانید از جذابیت های آن بازدید کنید. در معرفی دیدنی های بوشهر می توانید با جاذبه های این جزیره آشنا شوید.

آب های جزیره نگین

یکی از مهم ترین امتیازات این جزیره قرارگیری آن در نزدیکی حوضچه قایق رانی بوده که شما می توانید نهایت لذت را از آن ببرید. این نواحی امکان دسترسی راحت و سریع به بزرگراه بوشهر-برازجان اهمیت بیشتری داشته است. این جزیره امتیازات بسیار زیادی دارد که شما گردشگران می توانید از آن ها استفاده کنید. این جزیره توریستی اهمیت تجاری و توریستی زیادی دارد.

اهمیت تجاری جزیره:

همانطور که اشاره شد این جزیره دارای امتیازت تجاری بالایی است. الحاق جزیره به منطقه ویژه اقتصادی موجب شده تا اهمیت تجاری این جزیره نیز بیشتر شود. منطقه ویژه اقتصادی در بندر بوشهر اهمیت زیادی داشته و با احداث جاده و اتوبان راحتی تردد بیشتر شده و اهمیت تجاری نیز بیشتر شده است.

جاذبه های جزیره نگین

یکی از مجدودیت های این جزیره قرارگیری در محدوده شهری بوده که عملا امکان گسترش و توسعه این جزیره و موقعیت تجاری آن را محدود کرده است. این جزیره ویژگی های گردشگری زیادی نیز دارد. طبیعت زیبا، امکانات تفریحی و توریستی موجب شده تا اهمیت گردشگری زیادی داشته باشد. از دیگر دیدنی های بوشهر می توان به دیدنی های شیف اشاره کرد که در لینک با آن بیشتر آشنا می شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو