مرکز خرید آسمان مشهد ☀️ مجتمعی لوکس و زیبا

منبع: تاپ تراول

25

1401/8/17

08:14


مرکز خرید آسمان مشهد در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مرکز خرید آسمان مشهد…

مرکز خرید آسمان مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مرکز خرید آسمان مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مرکز خرید آسمان یکی از بزرگترین و لوکس ترین مراکز خرید مشهد، با مساحت تقریبی 50 هزار متر مربع و شامل 700 واحد تجاری است که می تواند انتخاب خوبی هم برای خرید و هم برای تفریح باشد.

جالب است بدانید که شهرت مرکز خرید آسمان به دلیل داشتن بزرگترین پارکینگ طبقاتی ایران با 18 طبقه و مساحت 7 هزار مترمربع و ظرفیت 2100 خودروست که در شلوغ ترین و پر رفت آمدترین منطقه شهر مشهد، یعنی خیابان 17 شهریور واقع شده است.

مرکز خرید آسمان مشهد

این مرکز خرید باشکوه دارای واحدهای تجاری بسیار زیادی است که آن را از سایر اماکن تجاری مشهد، متمایز می‌کند. این مرکز خرید طبقات زیادی دارد و دارای سه ورودی مجزا است. تعدا واحدهای تجاری این مرکز خرید چیزی در حدود 700 واحد است که همگی پر از اجناس لوکس و شیکی هستند.

در سراسر این مرکز کالاهای متنوع و اجناس نفیس به چشم می‌خورد و به همین دلیل است که بیشتر مشتریان و مراجعین به این مجموعه با رضایت کامل از آن خرید می‌کنند. غیر ممکن است که با یک بار ورود به مجموعه نخواهید بار دوم از این مکان دوست‌داشتنی بگذرید و حتما مشتری دائمی اینجا خواهید شد.

واحدهای تجاری و فروشگاهی در طبقات منفی یک، همکف و طبقه اول هستند، البته، ناگفته نماند که در طبقه یازدهم این مجموعه شور و هیجان وجود دارد. زیرا شهربازی مجموعه در این طبقه قرار دارد. به جز شهربازی، در طبقه یازدهم مجموعه شکم‌گردی مرکز خرید آسمان مشهد نیز به چشم می‌خورد.

این طبقه مملو از کافی‌شاپ‌ها و فودکورت‌هایی است که با راه انداختن بوی خوش، اشتهای هر رهگذری را به سوی خود جذب می‌کنند. انصافا غذای خوب و خوشمزه‌ای هم ارائه می‌دهند. فضا در این طبقه دوست‌داشتنی شیک و مدرن است و زیبایی و شکوه در این طبقه رخنه کرده است. طبقه یازدهم آماده پذیرایی و خدمت‌گذاری به زائرین و مشتریان گرامی از سرتاسر ایران و جهان است.

مرکز خرید آسمان مشهد

پارکینگ مرکز خرید آسمان مشهد

یکی از بهترین امکانات این مجموعه بی‌نظیر، وجود پارکینگ طبقاتی هجده طبقه‌ای مرکز خرید است. این پارکینگ بزرگ و مجلل توانسته است تا هم بزرگ‌ترین دغدغه مراجعه‌کنندگان مجموعه را برطرف کند و هم از معضل بزرگ ترافیک آن هم در یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های مشهد جلوگیری به عمل آورد.

این پارکینگ در فضایی به متراژ ۴۹۲۱۳ مترمربع واقع شده است. این مجموعه با وسعت مناسبی که دارد، ظرفیت پارکینگ دو هزار و صد خودروی سواری و صدو سی موتور را فراهم می‌کند. بخش‌های مختلف این پارکینگ به شکل رمپی به یکدیگر متصل شده‌اند و در این ساختمان پر عظمت قرار گرفته‌اند. پارکینگ مرکز خرید آسمان مشهد در طبقات دو تا یازده این مجموعه دوست‌داشتنی ساخته شده است.

در این پارکینگ بزرگ علاوه بر جایگاه پارک وسایل نقلیه، گستره‌ای در حدود ششصدو شصت و یک متر مربع به پارک افراد معلول اختصاص دارد و مساحتی برابر پانصد و هفت متر مخصوص پارک انواع موتور سیکلت است، همچنین دویست و بیست و نه متر مربع برای جک اتومبیل‌ها و سیصد و هشت متر مربع برای خودروهای دارای نقص فنی در نظر گرفته شده است.

مرکز خرید آسمان مشهد

دسترسی 

یکی دیگر از نکات مثبتی که باعث تمایز مرکز خرید آسمان مشهد از دیگر مراکز تجاری تفریحی این شهر مقدس شده است، قابل دسترس بودن مجتمع یاد شده از ۳ ورودی مختلف یعنی خیابان شهید شیرودی، شهید صدر و میدان هفت تیر است و افراد می توانند از هر مسیر که برایشان راحت تر بود، خود را به مجتمع بزرگ آسمان برسانند.

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، حرم مطهر، میدان ۱۷ شهریور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو