این پودرها مرا میلیاردر کردند

منبع: نمکستان

11

1401/8/22

21:13


من براساس تجربه شخصی خود این نظر را دارم که در صنایع غذایی و دارویی سود بسیاری نهفته است و من نیز توانستم در یکی از حوزه که مربوط به گیاهان دارویی بود شروع به فعالیت و کسب درآمد کنم و صادرات بسیاری به کشورهای مختلف داشته باشم.

من براساس تجربه شخصی خود این نظر را دارم که در صنایع غذایی و دارویی سود بسیاری نهفته است و من نیز توانستم در یکی از حوزه که مربوط به گیاهان دارویی بود شروع به فعالیت و کسب درآمد کنم و صادرات بسیاری به کشورهای مختلف داشته باشم.

پودر سیاه دانه

پودر سیاه دانه

همانطور که می دانید کلیه ها نقش موثری را در بدن انسان ایفا می کنند. اگر میزان اسید اوریک در بدن بالا باشد بسیار خطر ناک است و با مصرف پودر سیاه دانه می توان تا حدودی این مشکل را برطرف کرد.

کسانی که میزان اسید اوریک در خون آن ها زیاد می باشد باید آن را درمان کنند و حتما به پزشک مراجعه نمایند اما امروزه طب سنتی و مصرف مواد گیاهی بسیار موثر می باشد.

همانطور که در مطالب بالا گفتیم سیاه دانه خواص و ویژگی های بسیار زیادی دارد که برای درمان اسهال بسیار مفید می باشد. مواد معدنی موجود در این محصول، برای افرادی که بیماری های گوارشی مانند اسهال دارند، بسیار مناسب است.

باید در نظر داشته باشید که این محصول برای فشار خون هم ضروری است. بعضی از افراد به دلیل داشتن مشکل معده، دچار نفخ می شوند که مصرف این محصول گازهای ترشح شده ی معده را از بین می برد. همچنین کسانی که مشکلات گوارشی دارند می توانند سیاه دانه را بجوشانند و میل کنند بدین صورت تمام میکروب های موجود در بدنشان از بین می رود.

پودر زیره سیاه

پودر زیره سیاه

بهترین روش برای مصرف پودر زیره سیاه می توان در نوشیدنی استفاده کرد این روش می توان به صورت دمنوش زیره تهیه کرد و با ترکیب نوشیدنی برای لاغری درست کرد و میل کرد شما می توانید با استفاده از دمنوش زیره راه حلی مناسب برای آب کردن شکم و پهلوی خود باشید و از مصرف داروها و پروتئینهای ورزشی پرهیز کنید و با آشامیدن دمنوش زیره بدون خطر کمک به آب کردن چربیهای اضافه خود کنید.

اگر به دنبال راه حلی موثرتر برای لاغری شکم و پهلوهای خود هستید باید با اصول مصرف زیره جلو بروید هرچند افراد متفاوت هستند و نمی توان با یک برنامه و مقدار برای تمامی افراد جلو رفت و این را بدانید همراه با ورزش و رژیم غذایی مصرف زیره در کنارش عملکرد دو برابر دارد و بهترین انتخاب در کنار ورزش می توان گفت زیره است. البته زیره کوهی برای خوش طعمی غذا هم استفاده می شود که می توان گفت در هر آشپزخانه ایی استفاده می شود البته زیره برای خواص لاغری برای سلامتی هم بسیار عملکرد مناسبی بر دستگاه گوارش دارد و در گذشته از زیره به عنوان یک داروی سنتی استفاده می شده است.

پودر هل سبز

پودر هل سبز

توجه داشته باشید میتوانید از هل نارنجی یا هلی که رنگ غلاف و پوسته ی آن به زردی متمایل می شود. برای پودر کردن هل استفاده کنید در واقع برای تهیه پودر هل سبز نیازی نیست هل سبز مرغوب و یا هل سبز دانه درشت تهیه کنید.

برای این کار میتوانید با آسیاب قهوه هل شکسته را پودر کنید. در ابتدا پوسته هل نارنجی یا هل شکسته را جدا کرده و سپس دانه هل را به صورت جدا گانه درون آسیاب قرار دهید.

یکی دیگر از روش ها این است که از آسیاب های برقی و کوچک استفاده کنید و پودر هل یکدست و خالصی برای خود تهیه کنیدو توجه داشته باشید در هر یک از مراحل میتوانید مقداری کم شکر اضافه کنید تا پودر هل بدست آمده کاملا یکدست تر شود.

مراحل گفته شده برای کوتاه مدت، در حجم کم و صرفا برای مصارف خانگی مناسب میباشد همانطور که در مقاله های دیگر اشاره شد دانه هل به محض جدا شدن از پوسته عطر خود را از دست میدهند لذا اگر پودر هل با دارچین تازه به مقدار فراوان و به طور مثال بیشتر از ۵۰ گرم پودر در خانه آسیاب شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو