معرفی یکی از بزرگترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین خرید لوازم چوبی

منبع: فوت و فن

17

1401/9/5

11:48


در حال حاضر فروشگاه های فراوانی در سطح شهر ها وجود دارند که به فروش محصولات چوبی می پردازند اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی خیلی ها علاقه دارند که لوازم مورد نظرشان را از طریق فضای مجازی و به صورت آنلاین تهیه کنند که خود دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

معرفی یکی از بزرگترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین خرید لوازم چوبی

در حال حاضر فروشگاه های فراوانی در سطح شهر ها وجود دارند که به فروش محصولات چوبی می پردازند اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی خیلی ها علاقه دارند که لوازم مورد نظرشان را از طریق فضای مجازی و به صورت آنلاین تهیه کنند که خود دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

مزایا و معایب خرید اینترنتی محصولات چوبی

با توجه به اینکه در سال های اخیر به دلایل مختلفی خرید اینترنتی خیلی رواج پیدا کرده است و عواملی مثل همه گیری ویروس کرونا، آلودگی هوا، ترافیک، راحتی انتخاب و مقایسه در فروشگاه های آنلاین، کبود وقت به دلیل زندگی کارمندی، طاقت فرسا بودن بازدید های حضوری و… از جمله مواردی هستند که اشتیاق به سمت خرید آنلاین را افزایش داده اند. لازم دانستیم نکاتی را به شما در مورد خرید اینترنتی یادآور شویم.

راحتی و آسایش هنگام خرید

زمانی که روی مبل راحتی خود استراحت می کنید و خوراکی مورد علاقه خود را میل می نمایید. زمان تایم استراحت میان ساعات کاری تان؛ یک وب سایت مانند گامی نورا در تلفن همراهی که در دست دارید باز می کنید و به بررسی و مقایسه هزینه ها و طرح های حول محور محصول مورد نظرتان می پردازید.

یکی از مزایای خرید اینترنتی این است که زمان خود را صرف انتخاب محصول می کنید در صورتی که در خرید حضوری زمان زیادی را صرف طی کردن مسافت ها می نمایید.

خرید از هر نقطه

در هنگام خرید آنلاین نیاز نیست خود را محدود به فروشگاه های سطح شهر خود نمایید. به راحتی و با چند کلیک می توانید وسایل مورد نظرتان را از بهترین مراکز سراسر کشور تهیه نمایید.

بهره مندی از تخفیف ها و مزایای عالی

فروشگاه های آنلاین برای این که بتوانند مشتریان را به خود وفادار کنند و نیز برای جذب بیشتر مشتری؛ تخفیفات و مزایای عالی را برای آن ها در نظر می گیرند. برخی اوقات نیز شرایط ویژه ای مثل گارانتی های طولانی مدت و یا حمل رایگانبرای مقاصد نزدیک را به مشتریان ارائه می دهند.

آنچه می بینید آن چیزی نیست که به دست می آورید

هر کسی که تا به حال خرید آنلاین انجام داده است ممکن است این تجربه را داشته باشد، آن چیزی که سفارش داده است همان چیزی نباشد که به دستش رسیده است. شاید این مورد برای یک شال یا یک تیشرت زیاد مورد توجه نباشد و از خیرش بگذرید، اما یک کمد لباس چیزی نیست که آن را انتهای کشو بگذارید و یا بتوانید نادیده اش بگیرید.

متریال بکار رفته در آن، اندازه های ذکر شده، رنگ ها و طرح ها همه باید دقیقا همان چیزی باشد که در سایت دیده اید. برای اینکه به چنین مشکلی بر نخورید بهتر است از سایت های معتبری مثل Gaminodena.com خرید تان را انجام دهید تا یک خرید لذت بخش و بدون دردسر داشته باشید.

زمان بندی ارسال و نحوه ی حمل نقل

مخصوصا اگر از یک شهر دیگر اقدام به خرید می نمایید همواره یکی از دغدغه هایی که ذهن تان را به خودش مشغول می کند این است که محصول مورد نظرتان صحیح و سالم به دست تان می رسد یا نه! حتما قبل از ثبت سفارش مطمئن شوید که از شیوه ی صحیحی برای بسته بندی کالا ها استفاده می کنند تا در صورت حمل و نقل توسط افراد دچار آسیب نشود. برای مثال دور تا دور آن با فوم و پلاستیک های حباب دار پوشیده شده باشد.

همچنین اگر محصول به صورت مونتاژ نشده ارسال می شود راهنمایی برای نحوه مونتاژ به صورت تصویری یا ویدیویی و از همه مهم تر پشتیبانی کارشناسانه داشته باشد. برای مثال برخی از محصولات مثل میز تحریر اگر به صورت دمونتاژ ارسال شود کارشناسان باید در تماس های تلفنی و تصویری شما را برای نصب آن راهنمایی کنند.

یک فروشگاه آنلاین لوازم چوبی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

حال که به بررسی نقاط قوت و ضعف خرید آنلاین پرداختیم، وقتش است بدانیم که یک فروشگاه اینترنتی لوازم چوبی باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتوان با خیال راحت اقدام به خرید نمود.

متریال با کیفیت و مطابق با نمونه

در اولین قدم باید در مورد متریال مصرفی صادق باشد برای مثال اگر از منسوجاتی مثل ملامینه یا نئوپان در محصولاتش استفاده شده است باید آن را به سمع و نظر خریدار برساند برای مثال گامی نو به عنوان یکی از تولید کنندگان لوازم این چنینی تضمین می کند که متریال استفاده شده در محصولاتش صد در صد ام دی اف است و حاضر است این گفته را به صورت 5 ساله ضمانت نماید.

ثبات در دقت و ارتقا کیفیت

یک فروشگاه باید بتواند دقت در ساخت محصولاتش را همواره ثابت و رو به رشد نگه دارد تا اگر شما به عنوان مشتری پس از مدتی بنابر آن چه در خرید های قبلی تجربه کرده و راضی بوده اید، خواستید سفارش مجدد داشته باشید از این که کالایی با همان کیفیت و چه بسا بهتر به دست تان رسیده است راضی باشید.

این کیفیت و دقت بالا باید در همه جوانب چه در مراحل ساخت، چه ثبت سفارش و چه بسته بندی وجود داشته باشد.

پرداخت مطمئن

با توجه به اینکه شما دارید خرید اینترنتی انجام می دهید باید راه هایی باشد که شما بتوانید با استفاده از آن ها مشروعیت سایتی که می خواهید از آن خرید کنید را تایید کنید.

در دنیای دیجیتال یک سایت معتبر باید اول از همه دارای نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) و تعهدنامه رسانه های دیجیتال باشد تا مطمئن شوید آن کسب و کار و مالک آن، مورد تایید صلاحیت، توسط مقام ها و دستگاه های مسئول قرار گرفته اند.

پس از آن درگاه های پرداخت باید کاملا ایمن و وابسته به بانک ها یا خدمات دهندگان معتبر کشور باشند و حتما زمانی که از سایت پذیرنده به صفحه درگاه انتقال پیدا می کنید. به آدرس آن توجه کنید که جعلی نباشد و یا این که هک نشده باشد.

یکی از راه های آسان برای تایید امنیت درج کلمه :// https در ابتدای آدرس آن است همچنین یک علامت قفل بسته، به رنگ طوسی یا سبز در کنار نوار آدرس نشان داده شود. دقیقا مثل سایت گامی نو که دارای این نماد ها و اعتبارات می باشد.

امکان ساخت سفارشی

یک فروشگاه آنلاین که در این زمینه یعنی مصنوعات چوبی فعال است باید این قابلیت را داشته باشد که شما به عنوان مشتری بتوانید در آن، محصولات را بر اساس نیاز و سلیقه خود تغییر و یا یک محصول را با طرح و مدل جدید سفارش دهید تا برای شما ساخته شود. به این ترتیب امکان ست کردن محصولات جدید با سایر لوازم منزلتان موجود است.

برای مثال شما یک میز جلو مبلی می خواهید که بتوانید آن را با میز تلویزیون یا کنسول خود هماهنگ کنید.

تنوع در محصولات و مدل ها

برای یک انتخاب راحت باید دست شما باز باشد به این معنی که یک سایت فروش اینترنتی باید محصولات متنوع در دسته بندی های متنوع داشته باشد تا در انتخاب آزادی عمل بیشتری داشته باشید. برای مثال سایتی را تصور کنید که بتوانید تمام ملزومات مورد نظرتان مثل کمد، دراور، میز آرایش، میز تحریر، سرویس خواب، کنسول، میز تی وی، میز های جلو مبلی و عسلی را یکجا و یا در پارت های مختلف از یک سایت خریداری نمایید.

قیمت مناسب و منصفانه

با کمی تحقیق و گشتن در دنیای وب، فروشگاه هایی را می یابید که خودِ تولید کنندها به طور مستقیم اقدام به فروش محصولات شان نموده اند که این کار باعث حذف واسطه ها که موجب افزایش قیمت ها هستند، می شود. اینگونه علاوه بر منصفانه تر و مناسب تر بودن قیمت محصولات، از نظر ساخت و طراحی نیز بسیار به نظر و سلیقه مشتریان نزدیکتر بوده و همین امر موجب بالا رفتن میزان رضایت مشتری خواهد شد.

تصویر واقعی محصول

یکی دیگر از نکاتی که در اوایل این مقاله نیز به آن اشاره کردیم این بود که برخی اوقات آن چیزی که در یک فروشگاه اینترنتی می بینیم با آن چیزی که در نهایت نصیب مان می شود، متفاوت است. آن هم به این دلیل است که معمولا تصاویری که به عنوان عکس محصول (حتی در سایت های نامدار) استفاده می شود، عکس هایی ژورنالی و روتوش (فتوشاپ) شده است و با محصول واقعی فرق می کند. یا اینکه تنها یک تصویر از آن در سایت قرار داده شده است و ما دید مناسبی به زوایای آن نداریم.

کارشناسان پاسخ گو

یک مورد که بسیار اهمیت دارد پیگیری و پاسخگویی کارشناسان یک سایت است. ممکن است در مراحل مختلف سفارش، خرید و تحویل دچار مشکلی شوید و یا به راهنمایی نیاز داشته باشید. در این مواقع باید تیم پشتیبانی وب سایت با صبر و حوصله به مشکلات شما گوش دهند و شما در مراحل مختلف هدایت و راهنمایی کنند. در صورت لزوم عکس کالاهای سفارشی شما را از طریق پلتفرم های مختلف برای شما ارسال کنند و در نهایت موارد پرداخت و ارسال سفارش را مدیریت کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو