مجیدرضا رهنورد اعدام شد +فیلم و جزئیات اعدام مجید رهنورد در مشهد

منبع: شبونه

7

1401/9/21

11:07


مجید رهنورد اعدام شد با فیلم و جزئیات اعدام مجیدرضا رهنورد قاتل حسین زینال زاده و دانیال رضازاده در مشهد را در ادامه ببینید. به گزارش خبرگزاری تسنیم «مجیدرضا رهنورد» فرزند محمدجواد که در پنجم آبان 1401 در جریان حمله تروریستی دو نیروی بسیجی را به قتل رساند و 4 نفر دیگر را زخمی کرد، …

مجید رهنورد اعدام شد با فیلم و جزئیات اعدام مجیدرضا رهنورد قاتل حسین زینال زاده و دانیال رضازاده در مشهد را در ادامه ببینید.

مجید رهنورد اعدام شد +فیلم و جزئیات اعدام مجیدرضا رهنورد در مشهد

به گزارش خبرگزاری تسنیم «مجیدرضا رهنورد» فرزند محمدجواد که در پنجم آبان 1401 در جریان حمله تروریستی دو نیروی بسیجی را به قتل رساند و 4 نفر دیگر را زخمی کرد، صبح امروز 30 آذر ماه در مشهد در ملاء عام به دار مجازات اویخته شد.

جزئیات اعدام مجیدرضا رهنورد در مشهد

شامگاه پنجم آبان سال جاری در پی اغتشاشات مجید رضا رهنورد در خیابان حر عاملی مشهد با استفاه از چاقو به دو نیروی بسیجی حمله کرد و حسین زینل زاده و دانیال رضازاده متولد دهه هفتاد را با ضربات چاقو با قتل رساند.

این شخص در ادامه حمله دیوانه وار  چهار تن دیگر از نیوهای امنیتی بسیج را که در مسیرش بودند زخمی نموده و از محل حادثه فرا کرد که توسط نیروهای امنیتی در نهایت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

بنا به توضیحات حاضر در صحنه که به عنوان شاهد در دادگاه حضور یافته بودند مجید رضا روز حادثه اقدام به قتل 2 مامور امنیتی کرده و در  حال فرار  با چاقو هر شخصی را در مسیرش دیده با ضربه چاقو مجروح کرده است و بعد فرار کرد.

مجید رهنورد اعدام شد +فیلم و جزئیات اعدام مجیدرضا رهنورد در مشهد

بیست و هشتم آبان ماه در حالی که متهم از مشهد متواری شده بود و قصد فرار از کشور را داشت، توسط نیروهای امنیتی دستگیر و بلافاصله پس از دستگیری متهم، رسیدگی به پرونده وی آغاز شد.

جرم مجید رهنورد قتل و محاربه بود

در 12 آذر و یک هفته پس از این جنایت، درودی; دادستان استان خراسان رضوی از صدور کیفرخواست برای مجیدرضا رهنورد متهم این پرونده به اتهام محاربه و ارسال پرونده به دادگاه انقلاب مشهد خبر داد.

مجید رهنورد اعدام شد +فیلم و جزئیات اعدام مجیدرضا رهنورد در مشهد

معاون دادستان: قاتل در این مکان اعدام می شود.

بر اساس کیفرخواست صادره، مجیدرضا رهنورد متهم به جنگ با کشیدن سلاح سرد از نوع چاقو به قصد کشتار مردم بود که منجر به شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال زاده و مجروح شدن 4 تن دیگر شد.

همچنین ببینید: بیوگرافی مجیدرضا رهنورد مشهد

همچنین در کیفرخواست صادره آمده است; اقدامات متهم باعث ایجاد ناامنی در محیط شده است.

مجید رهنورد اعدام شد +فیلم و جزئیات اعدام مجیدرضا رهنورد در مشهد

پس از صدور کیفرخواست در 17 آذرماه، جلسه دادگاه با حضور شکات، شاهدان، خانواده شهدا، وکلای متهم، نماینده دادستان، قاضی و مشاور وی و خبرنگاران برگزار شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو