100 میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در سایت جهانی بیستون

منبع: همگردی

6

1401/10/20

09:00


ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در سایت جهانی بیستون صورت می گیرد.

محمدرضا سهیلی اظهار کرد: در این راستا یک تفاهم نامه با بخش خصوصی منعقد شده که در حال تدوین ریز قرارداد بوده و پیش بینی می شود عملیات اجرایی این طرح در دهه فجر یا اواخر امسال بطور رسمی آغاز شود.

وی افزود: در این طرح گردشگری جامع فاز نمایشگاهی، خدمات رفاهی، خدمات متنوع ورزشی، اقامتی، نورپرداری با استفاده از فناوری های نوین، پارکینگ، فراهم ساختن بازدید از کتیبه، ساماندهی راههای دسترسی، گلخانه، توریسم کشاورزی و نمایشگاه صنایع دستی پیش بینی شده که اجرا و بهره برداری کامل از این امکانات قادر خواهد بود صنعت گردشکری این منطقه را متحول سازد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه یادآور شد: تحول در بخش گردشگری استان با سرمایه گذاری در تأسیسات گردشگری محقق می شود و این اداره کل از هر فرصتی برای حمایت از سرمایه گذاران و حضور آنها استفاده خواهد کرد.

سهیلی اضافه کرد: هم اینک بطور متوسط سالانه حدود 250 هزار نفر گردشگر از این سایت جهانی بازدید می کنند که در صورت سرمایه گذاری در ایجاد امکانات جدید برای آن، این تعداد به حدود سه برابر خواهد رسید.

100 میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در سایت جهانی بیستون

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو