رستوران لبنانی یاسمینا | تجربه جدید از غذاهای لبنانی

رستوران لبنانی یاسمینا | تجربه جدید از غذاهای لبنانی


منبع: همگردی

200

1398/5/3

14:31


لبنان به عروس خاورمیانه مشهور است و این موضوع فقط به زیبایی ها و جاذبه های این کشور محدود نمی شود. غذاهای لبنانی هم یکی از جذابیت های این کشور به حساب می آیند. اما اگر هزینه یا وقت کافی برای سفر به این کشور را ندارید تا بتوانید طعم خوش غذاهای لبنانی را بچشید کافیست یک سر به رستوران لبنانی یاسمینا بزنید که غذاهای اصیل لبنانی را به تهران آورده است. رستوران یاسمینا منوی متنوعی از غذاهای لبنانی دارد، از اناع دسر، پیش غذا، کباب، سالاد، ساندویچ و ... عربی که باید مزه آن ها را یک بار هم که شده تجربه کنید.

رستوران یاسمینا

رستوران یاسمینا

رستوران لبنانی یاسمینا دو شعبه در تهران دارد، شعبه ی اندرزگو در خیابان اصلی قرار دارد، اما اصلا لازم نیست نگرانی بابت جای پارک داشته باشید. سوییچ ماشین را همان درب ستوران تحویل بدهید تا خودشان برایتان جای پارک پیدا کنند. یاسمینا رستورانی دو طبقه است که دیزاین پر نور و جذابی دارد. در سالن اصلی که در طبقه ی پایین قرار دارد آشپزخانه ی رستوران هم قرار دارد که همان جا جلوی مشتری غذا را آماده می کنند که این نشان دهنده اطمینانی است که به تمیزی و کیفیت کار خود دارند. در گوشه ی آشپزخانه تنور قرار دارد که نان های تازه لبنانی هم آن جا درست می کنند. در گوشه سالن مبل های چرمی راحتی قرار دارد و در وسط سالن هم میز و صندلی های چوبی با فاصله هایی مناسب در کنار یکدیگر قرار دارد.

رستوران لبنانی یاسمینا

چی بخوریم؟

سرآشپز رستوران یاسمینا لبنانی است و متخصص در طبخ غذاهای لبنانی است. منو از تنوع زیادی برخورد است. برای شروع می توانید با انواع سالاد یا انواع مزه های سرد و گرم شروع کنید. سالاد فتوشف، تبوله و ... یا مزه های سرد مانند حمص، متبل، راهب، دلمه زیتون یا میکس مزه که به انتخاب خود شما چهار مزه مختلف با هم را در یک سینی برایتان سرو می کنند. اگر هم دوست دارید پیش غذایتان گرم باشد می توانید از مزه های گرم سفارش دهید، فلافل، حمص با شاورما، میگو طعم دار، فاته ویا بشقاب مزه که چهار مزه مختلف در آن قرار دارد. اگر پیتزا دوست دارید؛ انواع پیتزا و مناقیش را هم در یاسمینا رو می کنند، زعتر، پنیری، سجوک، لبنانی، عرایس کوفته و ... ساندویچ و انواع باربیکیو هم در منو قرار دارد که می توانید به عنوان غذای اصلی سفارش دهید و لذت ببرید. البته خوشمزه های این رستوران به همین جا ختم نمی شود و برای حسن ختام از شیرینی ها و دسرهای لبنانی هم میل کنید تا یک وعده عالی را میل کرده باشید. کنافه، عثمالیه، باقلوا چیز کیک و ... دسرهایی هستند که میتوانید همراه با نوشیدنی سفارش دهید و میل کنید.

چی بخوریم؟

بریم رستوران یاسمینا؟

اگر اهل تجربه های جدید هستید و دوست دارید که مزه های مختلف را امتحان کنید، رستوران لبنانی یاسمینا شما را به چشیدن این طعم های جدید دعوت می کند. فضای رستوران به دلیل استفاده از نورهای زیاد و ورودی شیشه ای که باعث می شود روزها نور آفتاب به داخل بتابد، همیشه انرژی مثبتی دارد و حس خوبی به شما می دهد. پس اگر دوست دارید که در یک فضای دوست داشتنی یک طعم جدید امتحان کنید، رستوران لبنانی یاسمینا قطعا انتخاب خوبی برای شما و خانواده تان خواهد بود.

بریم رستوران یاسمینا؟

اطلاعات دسترسی

آدرس: اندرزگو، بین بلوار کاوه و قیطریه، نبش کوچه بلوچ
شماره تلفن: 02122679290
آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/restaurantyasmina/

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو