واکنش جی. کی. رولینگ نسبت به نگرانی و حواشی‌های سریال Harry Potter

منبع: گیمفا

4

1402/2/4

21:32


کمپانی برادران وارنر که خبر از ساخت سریال Harry Potter داده است، موجب ایجاد نگرانی و حواشی‌های بسیاری در فضای مجازی گشته است.

واکنش جی. کی. رولینگ نسبت به نگرانی و حواشی‌های سریال Harry Potter

کمپانی برادران وارنر که خبر از ساخت سریال Harry Potter داده است، موجب ایجاد نگرانی و حواشی‌های بسیاری در فضای مجازی گشته است.

با توجه به رسم همیشگی هالیوود حول محور بازسازی آثار مشهور در غالب فیلم و سریال، این‌بار نوبت به Harry Potter (هری پاتر) رسیده است. مجموعه‌ای که بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ شاهد ساخته شدن فیلم‌های سینمایی جذاب و تماشایی از آن‌ها بودیم، حال با گذشت بیش از ۱ دهه کمپانی برادران وارنر در نظر دارد تا دست به بازسازی آن در غالب سریالی تلویزیونی بزند که با واکنش‌های تند طرفداران این فرنچایز روبرو شده است.

طبق اظهارات طرفداران این فرنچایز، اثری بزرگ و کم‌نقص که تنها ۱۲ سال از اتمام آن گذشته است، نیازی به بازسازی نداشته و این عمل کمپانی برادران وارنر سوءاستفاده از نام هری پاتر برای کسب سود بیشتر می‌باشد. مسئله‌ای که سبب شده تا بسیاری از طرفداران این مجموعه خواستار بایکوت این سریال شده و تماشای آن را تحریم نمایند.

این حواشی و نگرانی‌ها سبب شده تا جی. کی. رولینگ در صفحه توییتر خود نسبت به آن واکنش نشان داده و طرفداران این فرنچایز را به آرامش و صبر دعوت کرده است.

مسائلی پیش آمده که مجبور هستم تا آن را با شما به اشتراک بگذارم. پس از تلاش برخی از رسانه‌ها برای ایجاد جو منفی حول بنده، حال آن‌ها به سراغ سریال Harry Potter رفته و سعی دارند که آن را مورد بایکوت قرار دهند. من شما را به آرامش دعوت می‌کنم.

صرف نظر از مسائل پیش آمده و حواشی که سال‌ها حول محور جی. کی. رولینگ جریان داشته است اما باید بدانیم که وی بر ساخت این سریال نظارت داشته و این مسئله تا حد بسیاری زیادی می‌تواند از بروز یک فاجعه توسط کمپانی برادران وارنر جلوگیری نماید. قطعاً این کمپانی از حساسیت موجود خبر داشته و آن‌ها را وادار خواهد کرد تا نسبت به ساخت سریال Harry Potter با دقت و حساب شده قدم بردارند.

در هر حال بحث ساخت سریال Harry Potter برای سال‌های متوالی در جریان بوده و در نهایت این اتفاق به وقوع خواهد پیوست. باید صبر کرد و دید که نظارت جی. کی. رولینگ بر مجموعه تلویزیونی Harry Potter می‌تواند جو منفی و نگرانی‌ها را کاهش دهد یا خیر!

منبع: مووی‌وب

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو