دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۵۱ (تلوبیون) دانلود کامل قسمت 51 گیل دخت

منبع: شبونه

8

1402/2/14

22:23


قسمت ۵۱ سریال گیلدخت پخش شد دوستداران این سریال میتوانند قسمت 51 سریال گیلدخت را در این صفحه تماشا کنند. سریال گیلدخت از سریال های پربیننده و پرطرفدار تلویزیون میباشد که در یک سال اخیر بیننده های زیادی را به دست آورده است که داستان آن را دنبال میکنند. قسمت ۵۱ سریال گیلدخت «گیل‌دخت» از …

قسمت ۵۱ سریال گیلدخت پخش شد دوستداران این سریال میتوانند قسمت 51 سریال گیلدخت را در این صفحه تماشا کنند.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۵۱ (تلوبیون) دانلود کامل قسمت 52 گیل دخت

سریال گیلدخت از سریال های پربیننده و پرطرفدار تلویزیون میباشد که در یک سال اخیر بیننده های زیادی را به دست آورده است که داستان آن را دنبال میکنند.

قسمت ۵۱ سریال گیلدخت

«گیل‌دخت» از دو جهت دستش پر است: اول حضور بازیگران توانا مثل محمود پاک‌نیت، سعید راد و شقایق فراهانی و دوم، جلوه‌های بصری زیبا و چشم‌نواز جنگلی که با صحنه‌پردازی نسبتا قابل قبول و رنگارنگ لباس‌ها و صحنه‌های داخلی همراه شده است.

گیل‌دخت عنوان سریال تاریخی‌ است که به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است. فیلمنامه این سریال را مجید آسودگان به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما نوشته و نگارش آن حدود ۵ سال زمان برده است. این سریال حکایت گلنار و اسماعیل است که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دلشان با مهر و محبت هم بافته می شود و…

خلاصه داستان

کی از تفنگداران خان به اسم اسماعیل (رضا اکبرپور) که جوانی خوش‌سیما و اهل قلم هم هست، دلباختۀ گلنار شده و برای او نامه‌هایی عاشقانه نوشته است. گلنار هم که متقابلا دل به محبت اسماعیل داده، برای دیدار و گفتگو با او لباس ندیمه‌های مطبخ را می‌پوشد و به میدان ده می‌رود.

اما در حین گفت‌وگو، رئیس تفنگچی‌های خان آن‌ها را می‌بیند و به خان گزارش می‌دهد. خان دستور می‌دهد اسماعیل را دستگیر و شکنجه کنند تا عشق گلنار را از یاد ببرد. ظاهرا خان بنا به مصالحی مجبور است که دخترش را به ازدواج یکی از اعضای خاندان قاجار دربیاورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو