دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۵۲ (تلوبیون) دانلود کامل قسمت 52 گیل دخت

منبع: شبونه

3

1402/2/15

23:22


قسمت 52 سریال گیلدخت را میتوانید در این صفحه دانلود کنید قسمت ۵۲ سریال گیلدخت امشب پخش شد سریالی که به قسمت های اوج داستان رسیده است و بسیار هیجان انگی دنبال میشود. علاقمندان به سرایل گیلدخت میتوانند قسمت ۵۲ را در این صفحه تماشا کنند اگر از دنبال کننده های این سریال هستید پیشنهاد …

قسمت 52 سریال گیلدخت را میتوانید در این صفحه دانلود کنید قسمت ۵۲ سریال گیلدخت امشب پخش شد سریالی که به قسمت های اوج داستان رسیده است و بسیار هیجان انگی دنبال میشود.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۵۲ (تلوبیون) دانلود کامل قسمت 52 گیل دخت

علاقمندان به سرایل گیلدخت میتوانند قسمت ۵۲ را در این صفحه تماشا کنند اگر از دنبال کننده های این سریال هستید پیشنهاد میکنیم این قسمت را از دست ندهید قسمتی که در جمعه 15 اردیبهشت پخش شد.

قسمت 52 سریال گیلدخت

 

دانلود با لینک مستقیم

یکی از محورهای اصلی سریال«گیل دخت» عشق است. و این موضوع می‌تواند از نکات مهم در جذب مخاطب باشد. مفهوم عشق نه فقط در ادبیات بلکه در فلسفه نیز بسیار مورد توجه بوده است. از افلاطون گرفته که در کتاب مهمی به اسم «میهمانی» به مفهوم عشق پرداخته است، تا فلاسفه متاخر یعنی رولان بارت(کتاب «سخن عاشق» رولان بارت به فارسی ترجمه شده)، لویناس، نانسی، آلن بدیو و… عموم متفکرها به موضوع «عشق» پرداخته‌اند و تلاش کرده‌اند آن را برای خود و مخاطبانشان معنایی تازه ببخشند.

داستان سریال

حکایت گلنار و اسماعیل که در میانه هیاهو و مهلکه قجری تار و پود دل‌هاشان با مهر و محبت هم بافته می‌شود؛ قصه و غصه عاشق و معشوقی است که اگر هزار دلیل برای رفتن داشته باشند یک بهانه برای ماندن پیدا می‌کنند و…

فیلمساز برای روایت داستان عاشقانه‌اش دوره تاریخی قاجار را انتخاب کرده است. در تاریخ ایران، هر دوره سلطنتی که امکان سوءاستفاده از ارکان قدرت در آن مهیا بوده چه دوره قاجار باشد، چه پهلوی، می‌تواند بستر مناسبی برای روایت داستان‌هایی جذاب باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو