بازگشت هلیا امامی به زندگی ؛ جراحی او را از مرگ حتمی نجات داد

منبع: فیگار

7

1402/2/22

15:54


چندی پیش هلیا امامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، خبر جراحی خود را اعلام کرد. بازگشت هلیا امامی به زندگی به گفته خودش به دست فرشته نجات‌اش صورت…

بازگشت هلیا امامی به زندگی ؛ جراحی او را از مرگ حتمی نجات داد

چندی پیش هلیا امامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، خبر جراحی خود را اعلام کرد. بازگشت هلیا امامی به زندگی به گفته خودش به دست فرشته نجات‌اش صورت گرفته است.

هلیا امامی متولد 21 مرداد 1368 است او که در تهران به دنیا آمده به حرفه بازیگری مشغول است. او دوره بازیگری را در کشور هلند دیده است و به جز بازیگری از جمله چهره‌های فعال در عرصه مدلینگ می‌باشد. او کار خود را از تئاتر شروع کرد و حالا در تلویزیون و سینما مشغول به کار است.

چندی پیش این بازیگر جوان و خوش چهره با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش خبر از جراحی مهم و بسیار سختی داد که وجود فرشته نجات‌اش در این عمل باعث بازگشت هلیا امامی به زندگی شد.

بیشتر بخوانید:

درگذشت مادر بازیگر خردسال سریال جیران

بازگشت هلیا امامی به زندگی

جراحی او را از مرگ حتمی نجات داد

برگشت به زندگی هلیا امامی با جراحی

برگشت به زندگی هلیا امامی با جراحی

هلیا امامی نخستین بار سال 91 با بازی در فیلم ساکن خانه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی وارد عرصه بازیگری شد. او بعد هم به تلویزیون رفت و با دو سریال لژیونر و از یادها رفته به شهرت قابل توجهی رسید. هلیا امامی به تازگی تصویری از خود در بیمارستان به اشتراک گذاشت و در کپشن آن نوشت:

فرشته‌ی نجات من، شاید این عکس برای پست کردن مناسب نباشه اما من دلم میخواست حتما پست کنم تا از این طریق از کسی که بعد از خدا من رو به زندگی دوباره برگردوند تشکر کنم. آقای دکتر شما نه تنها پزشک بسیار با سواد و بزرگی هستید (که البته برای دیدنتون من ماه‌ها صبوری کردم ) شما قلبتون از جنس خود خود خدا است مگه میشه پزشکی انقدر دلسوز بیمارانش باشه خودش و زندگیش رو کامل وقف مریض‌ها کنه

من به دلیل اشتباه زیاد دکترهای قبلی مشکلات بسیاری داشتم که هیچ پزشکی حاضر به دیدن پرونده‌ام نبود و ادامه زندگی واقعا برام سخت شده بود و مثل یه ادم درمونده فقط فکر میکردم و از خدا راه نجات میخواستم تا اینکه با شما آشنا شدم شما تنها امیدم شدین و نور رو به زندگیم جریان دادین از خدا ممنونم برای حضورتون سلامتیم و حال خوب الانم رو مدیون شما و تیم بسیار حرفه‌ای جراحیتون هستم.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو