درد دل بهاره رهنما برای فیلم جدیدش ؛ سرمایه اصلی فیلم توسط یه کلاه بردار بر باد رفت !!!

منبع: فیگار

5

1402/2/23

17:20


اخیرا حرف هایی در مورد درد دل بهاره رهنما برای فیلم جدیدش در رسانه ها پخش شده است. گویا سرمایه اصلی فیلم او توسط یه کلاه بردار بر باد رفت.

درد دل بهاره رهنما برای فیلم جدیدش ؛ سرمایه اصلی فیلم توسط یه کلاه بردار بر باد رفت !!!

اخیرا حرف هایی در مورد درد دل بهاره رهنما برای فیلم جدیدش در رسانه ها پخش شده است. گویا سرمایه اصلی فیلم او توسط یه کلاه بردار بر باد رفت.

به تازگی سخنان بهاره رهنما برای فیلم جدیدش در فضای مجازی پخش شده است. گویا اظهارت بهاره رهنما در مورد فیلم جدیدش بحث داغی را در بین کاربران ایجاد کرده است. در ادامه بیشتر به ناراحتی بهاره رهنما در پی ساخت فیلم جدیدش خواهیم پرداخت.

درد دل بهاره رهنما برای فیلم جدیدش

درد دل بهاره رهنما برای فیلم جدیدش

سخنان بهاره رهنما برای فیلم جدیدش

بهاره رهنما از شرایط سخت اولین فیلم سینمایی خود گفت. بهاره رهنما اولین فیلم سینمایی خود را ساخت. بهاره رهنما، بازیگر و نویسنده کشورمان پس از فعالیت چند ساله در حوزه‌های مختلف اولین فیلم بلند خود را به نام عطر آخر اردیبهشت در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران کرد. بهاره رهنما، بازیگر سینما پس از ساخت اولین فیلم سینمایی خود گفت:

“در شرایط سختی فیلم را ساختم و ماشینم را فروختم.”

عطر آخر اردیبهشت به نویسندگی و کارگردانی بهاره رهنما و تهیه‌کنندگی مجید بابایی است که از ششم اردیبهشت ماه در سینما‌های هنر و تجربه اکران شد. نیوشا ضیغمی، فریبا نادری، بهناز یادگاری، بهاره رهنما، نیما رئیسی، افسانه چهره آزاد و محسن مالجو از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بهاره رهنما در خصوص روند ساخت فیلم سینمایی عطر آخر اردیبهشت گفت:

“من بازیگر، کارگردان، به نوعی تولیدکننده و سرمایه گذار فیلم سینمایی عطر آخر اردیبهشت بودم که به طور همزمان چهار حیطه کاری سخت را پیش بردم. من اگر سرمایه مناسب داشتم، علاقه‌مند بودم از اولین کارگردانی‌ام لذت ببرم، اما پس از بستن قرار داد نمی‌توانستم هزینه‌هایی را انجام دهم که به همین دلیل تصمیم گرفتم خودم هم در فیلم بازی کنم.”

اظهارت بهاره رهنما در مورد فیلم جدیدش

درد دل بهاره رهنما برای فیلم جدیدش

ناراحتی بهاره رهنما در پی ساخت فیلم جدیدش

بهاره رهنما نیز ادامه داد ادامه داد:

“موضوع و دغدغه ذهنی من توانمندی زنان و پرداختن به مسائل زنان در ایران است و این نگاه از جهت برای من اهمیت دارد که ما زنان چطور می‌توانیم توامند‌تر و قوی‌تر پیش برویم و روی صحبت من با آقایان نیست. اگر زن در خانواده خوشحال باشد، دیگر افراد منزل رفتار بهتری دارند، چون زن در جامعه موثر و ستون است و زنان با امواج قوی‌ای که دارند میتوانند امواج و تاثیر خوبی داشته باشد.”

وی در ادامه از ساخت این نوع فیلم‌‌ها و کمک زنان به یکدیگر گفت:

“این نوع روایت‌های سینمایی از جنس ضد مرد نیست و فضای زنانه و انسانی دارد که دغدغه‌های زنان را بازگو می‌کند در دنیا بسیار است؛ من فکر می‌کنم بالاخره در زمانی تاثیر خود را می‌گذارد و بدون تاثیر نیست. از زمان شروع اکران فیلم ایمیل‌هایی از بانوانی داشتم که در این شرایط بودند و با دیدن فیلم کمی بهم ریختند؛ اما در نتیجه مضمون و محوریت روایت فیلم برایشان تاثیر گذار بود.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو