فال تاروت انگلیسی 29 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

6

1402/3/29

00:10


فال تاروت انگلیسی 29 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولدین فروردین ماه

ملکه

تعابیر کلیدی: عشق، خانواده، زندگی زناشویی شاد، بارداری، زایمان، خانواده شاد، راحتی، شهرت، افتخار و ثروت.

رشدی آهسته اما پایدار وجود خواهد داشت. موفقیت آینده در انتظار شماست اما باید تمام تلاش خود را بکنید و هرگز تسلیم نشوید. سپس در نهایت موفق خواهید شد. اگر کسب و کار خود را در زمینه زیبایی یا کشاورزی اداره می کنید، در کسب و کار خود پیشرفت خواهید کرد. اگر انواع دیگری از تجارت را اداره می کنید، باید یک شریک زن برای کمک به مدیریت و گسترش کسب و کار خود بیابید. وضعیت مالی شما با ثبات تر می شود، اما همچنان باید مراقب هزینه های جزئی یا هزینه های گزاف باشید. اگر معشوق دارید، رابطه خوشایندی خواهید داشت و آینده مشترک خود را برنامه ریزی می کنید.

فال تاروت متولدین اردیبهشت ماه

ده ها فنجان

تفاسیر کلیدی: بیش از حد موفقیت و کامل بودن می تواند نتیجه منفی داشته باشد و باعث ضرر شود. این کارت خوبی از عشق است که به معنای عشق گرم و کامل یا امید برآورده شده است.

این زمان خانواده شماست که با خانواده خود هماهنگ هستید. یک رابطه گرم و دلپذیر وجود دارد. می توانید برای ملاقات با سالمندان خانواده خود قرار ملاقات بگذارید. بعد از مدتی که همه آنها را ندیده اید، دوباره با همه اعضای خانواده خود ملاقات خواهید کرد. یا ممکن است با افراد جدیدی ملاقات کنید یا با اطرافیان خود ارتباط برقرار کنید که ممکن است در آینده به شما در کارتان کمک کنند. اگر با اعضای خانواده یا دوستان یا معشوق خود درگیری دارید، اکنون زمان آن است که ذهن خود را باز کنید و به تفاهم برسید. اگر معشوق دارید، رابطه گرم و دلپذیری خواهید داشت.

فال تاروت متولدین خرداد ماه

نه فنجان

تفاسیر کلیدی: این بالاترین عدد صحیح دلالت بر ناقص بودن دارد زیرا باید عدد یک را به ده اضافه کرد. بنابراین، کارت نشان دهنده شادی، پر بودن، در حالی که به دنبال چیزی برای تکمیل است.

در این زمان از زندگی خود احساس رضایت خواهید کرد. در کل مشکلی برای نگرانی وجود ندارد. ممکن است مخفیانه عاشق کسی شوید و جرات نکنید آن را فاش کنید زیرا از ناامیدی می ترسید. اگر معشوق دارید، از رابطه خود راضی خواهید بود. با این حال، مراقب عشق تکراری باشید، زیرا این احتمال وجود دارد که کسی که دوستش دارید مجرد نباشد.

فال تاروت متولدین تیر ماه

پادشاهان شمشیر

تفاسیر کلیدی: مردان بالای 35 سال، تجربیات، عقلانیت، قدرت. این کارت نشان دهنده مردانی است که قدرتمند هستند و به افتخار پایبند هستند. همچنین آنها فرمانداران سختگیر و قوی هستند که بهتر از خم شدن میشکنند.

ممکن است مشکل غیرمنتظره ای وجود داشته باشد که شما را تحت فشار قرار دهد. ممکن است توسط همکارانتان ناراحت شوید یا به خاطر اشتباه در محل کار مورد سرزنش قرار بگیرید. بنابراین، باید صبورتر باشید زیرا ممکن است احساس تنهایی کنید و به راحتی دلسرد شوید زیرا هیچ کس نمی تواند به شما کمک کند. برای امور مالی، ممکن است هزینه های غیرمنتظره ای داشته باشید. بنابراین، وضعیت مالی شما ممکن است برای مدتی در وضعیت خوبی نباشد. شما باید مراقب هزینه های خود باشید. برای عشق، ممکن است به طور غیرمنتظره ای از چیزی پشیمان شوید.

فال تاروت متولدین مرداد ماه

داوری

تفاسیر کلیدی: توسعه، نگهداری، بهبود، بهبودی از وضعیت بد به وضعیت بهتر، بیدار شدن از گمراه کردن، اخبار خوب در مورد تلاش شما.

ممکن است اخباری از اطرافیان خود دریافت کنید یا از دوستان قدیمی خود تماس بگیرید. ممکن است یک ملاقات مجدد با اقوام یا دوستان قدیمی شما که سال هاست آنها را ملاقات نکرده اید، رخ دهد. بنابراین، این زمان اتحاد مجدد است. همچنین زمان خوبی است که بتوانید با اقوام خود صمیمی بمانید و فرصت های خوبی را از اطرافیان خود بدست آورید. برای کار، فرصتی برای دریافت اخبار شغلی از دوستان خود خواهید داشت. علاوه بر این، ممکن است دوستان جدیدی در محل کار داشته باشید. اگر مجرد هستید ممکن است دوستانتان فردی را به شما معرفی کنند یا حتی ممکن است عاشق دوستان قدیمی خود شوید.

فال تاروت متولدین شهریور ماه

هشت ها عصا

تفاسیر کلیدی: ریشه مطمئنی که منجر به توسعه، پیشرفت و موفقیت می شود. پیشرفت پروژه، شکوفایی، رشد، تجارت و گسترش کار.

ممکن است در این مدت با مشکلات زیادی روبرو شوید. یک نکته خوب این است که شما برای مبارزه با مشکلات الهام خواهید گرفت. شما قادر خواهید بود دلایل اصلی آنها را درک کنید و راه حل ها را به سرعت تجزیه و تحلیل کنید. شما قصد قوی برای رویارویی با مشکلات خواهید داشت و تمایل به حل آنها با توانایی خود دارید. فقط مراقب باشید که تند مزاج نباشید زیرا مشکلات شما را بزرگتر می کند. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید تا همه چیز حل شود.

فال تاروت متولدین مهر ماه

ملکه های پنتاکل

تفاسیر کلیدی: زنان بالای 25 سال، نقش و وظیفه زن شامل ویژگی ها، عاطفه، توانایی و شخصیت، زنان ثروتمند با ثبات مادی.

هم در کار و هم در امور مالی منتظر آینده مطمئن و موفقیت خواهید بود. همچنین انتظار دارید که توسط افراد جامعه خود پذیرفته شوید. شما تمایل دارید همانطور که می خواهید موفق شوید، هرچند ممکن است زمان ببرد. بنابراین، گرم مزاج نباشید. فقط صبور باشید، منتظر بمانید و مطمئناً به آنچه می خواهید خواهید رسید. برای کار، شانس پیشرفت در حرفه خود را خواهید داشت. با این حال، اگر همیشه به بهبود مهارت های خود ادامه دهید، برای شما خوب خواهد بود. برای عشق، اگر مجرد هستید، فرصتی برای یافتن عشق خواهید داشت. اگر معشوق دارید، ممکن است آینده خود را با هم برنامه ریزی کنید.

فال تاروت متولدین آبان ماه

پنج شمشیر

تعابیر کلیدی: بی ثباتی، تعارض، ناامیدی و زیان ناشی از ثبات از بین می رود، اختلاف، درگیری با شخص بالاتر یا ارشد.

ممکن است شرمنده یا رسوا شده باشید. ممکن است احساس کنید شکست خورده اید و بازنده هستید. ممکن است در محل کار از شما محروم شده باشید یا ممکن است توسط دیگران پذیرفته نشده باشید که باعث ایجاد احساس وحشتناکی در شما شده است. با این حال، فرصت های دیگری نیز وجود خواهد داشت. خیلی نگران نباش. برای امور مالی، وضعیت مالی شما چندان خوب نیست. شما باید پول را با دقت خرج کنید. برای عشق، خیلی خود محور نباشید، زیرا ممکن است با معشوق خود درگیر شوید. ممکن است از پایان رابطه انکار شده یا ناامید شوید.

فال تاروت متولدین آذر ماه

چرخ روزگار

تعابیر کلیدی: جاه طلبی، رشد، تغییر، ثروت، شروع جدید و عجله برای دنبال کردن رویای خود.

هنگامی که این کارت ظاهر می شود، وضعیت کلی به طور مثبت تغییر خواهد کرد. مطمئن باشید که اگر در گذشته در شرایط بد و سختی قرار داشتید، مطمئناً تغییر به وضعیت بهتری وجود خواهد داشت. بنابراین، اگر نگران هستید، آرام باشید و برای خوش شانسی آینده آماده شوید. برای کار، شانس و پیشرفت در حرفه خود خواهید داشت. ممکن است ترفیع یا افزایش حقوق بگیرید. برای امور مالی، وضعیت مالی شما بهتر خواهد شد. شانس مالی غیرمنتظره ای خواهید داشت یا مبلغی مقطوع دریافت خواهید کرد. برای عشق، شما شانس برجسته ای در عشق ندارید زیرا این یک کارت کار و مالی است. اگر معشوقی دارید، معشوق شما برای شما مناسب است.

فال تاروت متولدین دی ماه

مرگ

تعابیر کلیدی: رمز و راز، مرگ، فقدان، غریزه، پایان و آغاز چیزی که باعث انطباق دشوار، از دست دادن وسایل محبوب و ناامیدی می شود.

شرایط موجود ممکن است در این مدت شما را بسیار تحت فشار و استرس قرار دهد. این بدترین زمانی است که تا به حال احساس افسردگی و افسردگی می کنید. ممکن است به طور اجتناب ناپذیر با ضرری روبرو شوید که ممکن است از نظر روانی متحمل شوید. ممکن است در محل کار با مشکلاتی روبرو شوید و مشکل تا زمانی که قابل حل نباشد گسترش می یابد. ممکن است در محل کار با ضرر مواجه شوید، با شریک زندگی خود دچار مشکل شوید یا به دلیلی از شغل خود استعفا دهید. برای امور مالی مراقب از دست دادن پول و کاهش درآمد باشید. برای عشق، ممکن است به رابطه خود پایان دهید یا مجبور شوید معشوق خود را ترک کنید. به طور کلی، وقتی این کارت ظاهر می شود، نشان می دهد که باید برای تغییرات در زندگی خود آماده شوید. اگرچه ممکن است آنها را ترجیح ندهید، اما در نهایت بهبود خواهید یافت.

فال تاروت متولدین بهمن ماه

ماه

تعابیر کلیدی: تعارض، سردرگمی، ترس، پنهان شدن، تله، ترفند، خیانت، اختلاف، بی ثباتی، سردرگمی، تنهایی، افسردگی، نگرانی.

ممکن است در زندگی احساس بد و کمبود انرژی داشته باشید. ممکن است احساس کرده باشید که تحت تأثیر چیزهایی قرار گرفته اید که وارد زندگی شما می شود. در این مدت، ممکن است به راحتی ضربه بخورید یا بیش از حد نگران باشید زیرا هیچ چیز قطعی در زندگی شما وجود ندارد. برای کار، ممکن است نسبت به آینده خود در محل کار احساس عدم اطمینان کنید. مشکلی وجود دارد که شما را نگران می کند. برای عشق، اگر کسی را پیدا کردید که وارد زندگی شما می شود و در حال شروع یک رابطه هستید، لطفاً برای شناخت بهتر یکدیگر وقت بگذارید. بیش از حد انتظار نداشته باشید زیرا وضعیت عشقی شما همیشه در معرض تغییر است.

فال تاروت متولدین اسفند ماه

شش فنجان

تفاسیر کلیدی: تلاش و زمان که منجر به موفقیت، جوایز، بازگشت و تعادل می شود. معشوق در گذشته عاطفه حمایتی در حال حاضر، اصلاح چیزی در گذشته فراهم می کند.

ممکن است احساس بی حوصلگی کنید و فکر کنید که مشکل موجود مشکل جدیدی نیست بلکه همان مشکل قبلی است که قبلاً اتفاق افتاده و دوباره تکرار شده است. بنابراین، شما باید راه حل جدیدی پیدا کنید زیرا روش قدیمی شما نمی تواند مشکل را در دراز مدت به طور کامل حل کند. در این مدت باید آرامش خود را حفظ کنید و گرم مزاج نباشید. شما ممکن است همان مشکل قدیمی را با اعضای خانواده خود داشته باشید که شما را خسته می کند. سعی کنید به چیزی نچسبید و ذهن خود را برای پذیرش چیز جدید باز کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو