پرتاب موبایل و برخورد آن به سر بی بی رکسا در کنسرتش او را راهی بیمارستان کرد

پرتاب موبایل و برخورد آن به سر بی بی رکسا در کنسرتش او را راهی بیمارستان کرد


منبع: روزیاتو

3

1402/3/29

18:34


پرتاب موبایل و برخورد آن به سر بی بی رکسا در کنسرتش او را راهی بیمارستان کرد

پرتاب موبایل و برخورد آن به سر بی بی رکسا در کنسرتش او را راهی بیمارستان کرد

تماشاچیان در حال لذت بردن از اجرای بی بی رکسا در کنسرت یکشنبه شب این خواننده ۳۳ ساله بودن که یکی از تماشاچیان موبایلی به سمت او پرتاب کرد و پس از اصابت موبایل به سر رکسا، او از درد به زمین افتاد. پس از آن عوامل پشت صحنه‌ی این کنسرت به سرعت به سمت او شتافتند. در نتیجه این حادثه، او سریعا به بیمارستان منتقل شد و مشخص شد که جراحت سر او نیاز به بخیه دارد.

ویدیویی از این لحظه توسط یکی از طرفداران حاضر در این کنسرت در توییتر منتشر شد. می توانید این ویدیو را در اینجا ببینید.

این کاربر توییتر در توضیح این ویدیو نوشت: «این بی بی رکسا است که با عجله از محل کنسرت در نیویورک بیرون برده می شود، پس از آن که شخصی از میان تماشاچیان، موبایلی را به سمت او پرتاب کرد و به صورت او ضربه زد. همه ما در حال گذراندن اوقات خوشی بودیم. بعد از این اتفاق همه از عصبانیت در حال انفجار بودیم. چه آدمی چنین کاری را انجام می دهد؟»

کاربر دیگری در توییتی نوشت: «مادر بی بی رکسا اعلام کرده است پس از اینکه یکی از حضار در طول کنسرتش موبایلی را به سمت سر او پرتاب کرده است به سرش ۳ تا بخیه زده اند.»

تعدادی از طرفداران رکسا در توییتر درباره حمله عجیب به این ستاره پاپ اظهار نظر کردند:

یکی از طرفداران نوشت: «بی بی به معنای واقعی کلمه یکی از شیرین‌ترین و بی‌مشکل‌ترین افراد در صنعت موسیقی است که لیاقت این کار را ندارد.»

یکی دیگر از طرفداران رکسا نوشت: «اجرای فوق العاده ای که توسط یک طرفدار که گوشی خود را به سمت بی بی رکسا پرتاب کرد خراب شد، امیدوارم بعد از آن اتفاق حالش خوب باشد.»

یکی دیگر از هواداران این خواننده گفت: «بی بی رکسا واقعاً سزاوار رفتار بهتری است.»

هنوز مشخص نشده است که آیا این حادثه ترسناک و آسیب ناشی از آن، تور کنسرت های او را متوقف خواهد کرد یا نه. او ۴ تاریخ کنسرت برای هفته آینده اعلام کرده بود.

بی بی رکسا و اضافه وزن

بی بی رکسا چندی پیش در مصاحبه ای فاش کرد که ابتلای او به سندرم تخمدان پلی کیستیک، باعث افزایش وزن ۱۴ کیلویی او شده است. این خواننده در ۲۵ ماه مه در یکی از برنامه های تلویزیونی گفت: «من سال گذشته به دکتر مراجعه کردم و بسیاری از زنان واقعاً این مشکل را دارند و اطلاعی از آن ندارند، اما آنها تشخیص دادند که من مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک هستم. این یکی از دلایل اصلی افزایش وزن و چاقی زنان است. من به معنای واقعی کلمه به همین علت ۱۴ کیلو اضافه کردم.»

او در خصوص واکنش ها به اضافه وزن خود گفت: «احساس می کنم ما نباید در مورد وزن افراد صحبت کنیم. من، همیشه با مشکلات اضافه وزنم دست و پنجه نرم می کنم. یادم می‌آید وقتی کارم را شروع کردم و اولین قراردادم را بستم، به من گفتند برای فعالیت در این حرفه باید ۱۰ کیلو وزن کم کنی.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو