فال تاروت انگلیسی 31 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

4

1402/3/31

00:08


فال تاروت انگلیسی 31 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولدین فروردین ماه

پنج شمشیر

تعابیر کلیدی: بی ثباتی، تعارض، ناامیدی و زیان ناشی از ثبات از بین می رود، اختلاف، درگیری با فرد در مقام بالاتر یا ارشد.

احتمال ناامیدی یا از دست دادن وجود خواهد داشت. انتظار شما برآورده نخواهد شد. پروژه یا طرح شما ممکن است تعلیق یا لغو شود. ممکن است احساس شکست کنید. شما در موقعیت استرس زا با فرد قدرتمندتری قرار خواهید گرفت که ممکن است باعث شود شما احساس شرم، رسوایی یا از دست دادن چهره خود کنید. برای کار باید اعتماد به نفس خود را پایین بیاورید. ممکن است با رئیس خود درگیری داشته باشید. اگر کسب و کار خود را اداره می کنید، در این زمان سرمایه گذاری را گسترش ندهید زیرا ممکن است فقط ضرر کنید. برای امور مالی مراقب خرج کردن پول باشید. باید صرفه جو باشی برای عشق، بزرگترتان مانع شما خواهد شد. اگر مجرد هستید، هیچ شانسی برای برآورده شدن وجود نخواهد داشت. مراقب سلامتی و تصادف خود نیز باشید.

فال تاروت متولدین اردیبهشت ماه

هشت شمشیر

تفاسیر کلیدی: ریشه مطمئنی که منجر به توسعه، پیشرفت و موفقیت می شود. شما در یک موقعیت دشوار پر از مشکلات، بدشانسی قرار خواهید گرفت و ممکن است مجبور شوید به دادگاه بروید.

شما با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد، در شرایط بسیار سختی قرار خواهید گرفت و هیچ راهی برای خروج پیدا نمی کنید. سطح بالایی از استرس و فشار وجود خواهد داشت. شما باید صبور باشید و گرم مزاج نباشید زیرا در این زمان نمی توانید هیچ مشکلی را حل کنید. مشکلات معمولاً دائمی هستند. ممکن است در محل کار توسط رئیس یا ارشد خود سرزنش یا مورد انتقاد قرار بگیرید. در این مدت هیچ پیشرفتی در کار شما وجود نخواهد داشت که ممکن است باعث شود شما احساس ناامیدی کنید و بخواهید استعفا دهید.

فال تاروت متولدین خرداد ماه

هشت پنتاکل

تفاسیر کلیدی: ریشه مطمئنی که منجر به توسعه، پیشرفت و موفقیت می شود، توانایی کسب درآمد، تخصص در چیزی که می تواند پول زیادی به دست آورد.

تغییر مثبتی در امنیت شما در زندگی ایجاد خواهد شد. ممکن است پس انداز بیشتری داشته باشید یا وضعیت مالی بهتری داشته باشید. در واقع، شما با استعداد هستید و دوست دارید همیشه چیزهایی را یاد بگیرید. علاوه بر این، شما همچنین مهارت خاصی دارید که پس از توسعه به عنوان یک تخصص، می توانید درآمد بیشتری کسب کنید. اگر یک شغل تمام وقت دارید، ممکن است مجبور شوید چیزهای جدیدی در محل کار یاد بگیرید که می توانید بدون هیچ مشکلی آن را انجام دهید. اگر کسب و کار خود را دارید، کسب و کار شما در جهت مثبتی در حال رشد است و سود بیشتری کسب خواهید کرد.

فال تاروت متولدین تیر ماه

عدالت

تفاسیر کلیدی: دقت، برابری، توجیه، عقل، عقلانیت، تصمیم گیری برای حل مشکل، موقعیتی که نیاز به تصمیم گیری دارد.

ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که نیاز به تصمیم گیری بسیار دقیق شما داشته باشد. ممکن است در این مدت از مشکلات کوچک زندگی خود بسیار خسته شده باشید. برای کار باید خونسردی خود را حفظ کنید و از هیچ جزئیات کوچکی در محل کار غافل نشوید زیرا ممکن است بعداً مشکلاتی ایجاد کند. برای امور مالی، باید مخارج خود را کنترل کنید زیرا ممکن است بیش از حد معمول پول خرج کنید. برای عشق، اگر مجرد هستید، یک فرد جذاب را خواهید یافت که وارد زندگی شما می شود.

فال تاروت متولدین مرداد ماه

برج

تفاسیر کلیدی: اختلاف، تصادف، عجله، ورشکستگی، ضرر، هیجان، ترس، فاجعه، پذیرش فوری در بیمارستان.

ممکن است به طور غیرمنتظره ای از اطرافیان خود ناامید شوید یا ممکن است شخصی شما را بسیار ناامید کند. در این مدت، باید انتظارات خود را از دوستان یا اطرافیان خود کم کنید وگرنه اگر آنها انتظارات شما را برآورده نکنند، به راحتی احساس وحشتناکی خواهید کرد. برای کار، ممکن است حمایت مناسبی از همکاران خود دریافت نکنید یا در شرایطی قرار بگیرید که مجبور باشید به تنهایی از پس مشکلات برآیید. با این حال، باید صبور باشید و بازخورد ندهید زیرا نتیجه منفی برای شما به همراه خواهد داشت.

فال تاروت متولدین شهریور ماه

نه فنجان

تفاسیر کلیدی: این بالاترین عدد صحیح دلالت بر ناقص بودن دارد زیرا باید عدد یک را به ده اضافه کرد. بنابراین، کارت نشان دهنده شادی، پر بودن، در حالی که به دنبال چیزی برای تکمیل است.

در این زمان از زندگی خود احساس رضایت خواهید کرد. در کل مشکلی برای نگرانی وجود ندارد. ممکن است مخفیانه عاشق کسی شوید و جرات نکنید آن را فاش کنید زیرا از ناامیدی می ترسید. اگر معشوق دارید، از رابطه خود راضی خواهید بود. با این حال، مراقب عشق تکراری باشید، زیرا این احتمال وجود دارد که کسی که دوستش دارید مجرد نباشد.

فال تاروت متولدین مهر ماه

شوالیه های پنتاکلز

تفاسیر کلیدی: مردان بین 25 تا 35 سال، مسافرت، جستجوی چیزی، موقعیت پیشرو، خودسازی، وضعیت پایدار، پیشرفت، یا حل مشکلات طولانی مدت.

شرایط به تعویق افتاده است و تغییر خاصی وجود ندارد. ممکن است احساس ناراحتی کنید زیرا همه چیز آنطور که می خواهید پیش نمی رود. برای کار، باید مراقب حل مسئله و انعطاف پذیری با همکاران خود باشید. از آنجایی که از تغییر و تظاهر خوشتان نمی آید، ممکن است با همکارانتان خوب کنار نیایید. برای امور مالی مواظب مخارج خود باشید. اگرچه ممکن است درآمد بالایی داشته باشید، اما هزینه های زیادی نیز دارید. بنابراین، به راحتی آنطور که می خواهید پول خرج نکنید.

فال تاروت متولدین آبان ماه

قدرت

تعابیر کلیدی: فضل، احترام، زنان قوی و متکی به خود. استفاده از عقل، تدبیر و شجاعت برای غلبه بر همه موانع و کنترل احساسات و ذهن خود.

ممکن است در گذشته روزهای سخت و سختی را سپری کرده باشید. نکته خوب این است که شما را قوی تر کرد و بتوانید به خوبی از پس همه مشکلات برآیید. برای کار، ممکن است احساس کنید که کار سختی است. علاوه بر این، هم رئیس و هم همکارانتان ممکن است به شما فشار بیاورند. اگر زیردستان دارید، ممکن است احساس کنید که آنها سرسخت و بیش از حد اعتماد به نفس دارند. با این حال، آنها در کار توانایی دارند و می توانند به رهایی از بار شما کمک زیادی کنند. برای سلامتی، شما هنوز سالم هستید، اما مراقب باشید که بیش از حد سخت کار کنید و استراحت کافی نداشته باشید.

فال تاروت متولدین آذر ماه

ده ها فنجان

تفاسیر کلیدی: بیش از حد موفقیت و کامل بودن می تواند نتیجه منفی داشته باشد و باعث ضرر شود. این کارت خوبی از عشق است که به معنای عشق گرم و کامل یا امید برآورده شده است.

شما برنامه ریزی خواهید کرد که زمانی را با خانواده خود بگذرانید یا یک سفر تعطیلات داشته باشید یا با اعضای خانواده خود به فعالیت های تفریحی بپیوندید. اگر در حال توسعه روابط خود با کسی هستید، انتظار دارید در آینده زندگی مشترکی داشته باشید و خانواده ای عالی داشته باشید. همچنین انتظار موفقیت های دیگری را در زندگی خواهید داشت. اگر مجرد هستید، در آینده نزدیک شانس ملاقات با شخصی را خواهید داشت. برای امور مالی، وضعیت مالی شما خوب است. همچنین با رئیس خود رابطه خوشایندی خواهید داشت. در محل کار از رئیس و ارشدتان کمک خواهید گرفت.

فال تاروت متولدین دی ماه

صفحات چوبدستی

تفاسیر کلیدی: اگر زیر 25 سال با تجربه کمتری هستید و در حال ساختن ثروت هستید، خبرهای خوبی در مورد شغل جدید دریافت خواهید کرد و فرصتی برای پیشرفت در حرفه خود خواهید داشت.

تغییرات مثبتی رخ خواهد داد. شروع جدیدی وجود خواهد داشت که می تواند کار یا دوستی یا ملاقات با افراد جدید باشد. با این حال، ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد، اما در حدی که بتوانید آنها را مدیریت کنید. برای کار، اگر کسب و کار خود را دارید، ممکن است کارمندان جدیدی داشته باشید. علاوه بر این، این کارت نشان دهنده فرصت مناسبی برای نفوذ به بازار برای گسترش پایگاه مشتریان و موفقیت است. برای امور مالی، نقدینگی بیشتری نسبت به گذشته خواهید داشت اما همچنان باید مراقب هزینه های خود باشید. برای عشق، اگر مجرد هستید، این احتمال وجود دارد که فرد جدیدی پیدا کنید. با این حال، گرم مزاج نباشید. تازه شروع رابطه است و باید برای شناخت بهتر یکدیگر وقت بگذارید. اگر متاهل هستید، ممکن است بچه دار شوید و رابطه خود را تقویت کنید.

فال تاروت متولدین بهمن ماه

دو فنجان

تعابیر کلیدی: رابطه بین دو چیز با هدف یکسان یا هدف کاملاً متفاوت، بهترین کارت عشق، عاشق صادق و صادق، مشارکت در یک توافق.

ممکن است شانس خوبی در عشق داشته باشید. ممکن است عشق یا کسی را پیدا کرده باشید که دوستش دارید. اگر معشوق دارید، ممکن است رابطه خوشایند داشته باشید و احساس خوشبختی کنید. برای کار، ممکن است رابطه خوبی با رئیس خود و زیردستان خود داشته باشید. زیردستان شما ممکن است به درستی به شما در محل کار کمک کرده و از شما حمایت کنند تا بتوانید کارتان را راحت تر انجام دهید. اگر پروژه ای برای راه اندازی کسب و کار خود یا یافتن یک شریک تجاری دارید، این احتمال وجود دارد که یک شریک خوب داشته باشید که بتواند همکاری کاملی را برای شما فراهم کند.

فال تاروت متولدین اسفند ماه

ماه

تعابیر کلیدی: تعارض، سردرگمی، ترس، پنهان شدن، تله، ترفند، خیانت، اختلاف، بی ثباتی، سردرگمی، تنهایی، افسردگی، نگرانی.

ممکن است همه چیز آنطور که انتظار داشتید پیش نرود یا عدم اطمینان یا تاخیر وجود داشته باشد. از هیچ چیز انتظار زیادی نداشته باشید زیرا این کارت نشان دهنده یک عدم اطمینان غیرمنتظره است. بیش از حد به چیزی نچسبید یا انتظار نداشته باشید، زیرا ممکن است زمانی که ناامید هستید احساس بسیار وحشتناکی کنید. در این مدت مراقب تصمیم گیری خود باشید زیرا ممکن است به جای در نظر گرفتن حقیقت از احساسات استفاده کنید. اگر در تصمیم گیری برای انجام کاری عجله کنید، ممکن است ناامید شوید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو