تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت + مقایسه و بررسی تخصصی

منبع: آرگا

3

1402/4/3

21:56


اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، احتمالا برای کلینیک زیبایی خود به‌دنبال یک دستگاه مناسب می‌گردید. ما در این مقاله به بررسی و مقایسه تخصصی دو دستگاه لیزر محبوب یعنی لیزر تیتانیوم و الکساندرایت می‌پردازیم. اگر برای کلینیک و مرکز زیبایی خود به‌‌دنبال یک دستگاه مناسب هستید، ما در این مقاله نحوه عملکرد، اثربخشی، ویژگی‌ها و قیمت دو دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا انتخاب را برای شما راحت‌تر کنیم. اطلاعات این مقاله به متخصصان حوزه زیبایی برای عرضه بهترین خدمات و پاسخگویی مناسب به نیازهای مراجعه‌کنندگان کمک خواهد کرد.

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت + مقایسه و بررسی تخصصی

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت از نظر طول موج

لیزر تیتانیوم و الکساندرایت دو دستگاه لیزر موهای زائد هستند که برای انجام روش‌های لیزری درمانی و زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دو دستگاه‌ در نحوه عملکرد با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. یک فرق دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت در میزان طول موج لیزر است. در دستگاه تیتانیوم، طول موج‌های الکساندرایت (۷۵۰ نانومتر)، دایود (۸۱۰ نانومتر) و اندیاگ (۱۰۶۴ نانومتر) با یکدیگر تلفیق شده‌اند. این تفاوت در طول موج باعث می‌شود که هر کدام از این دو دستگاه برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار گیرند.

الکساندرایت در مقایسه با دستگاه لیزر تیتانیوم یک دستگاه غیر‌تماسی است

یکی از مواردی که در ‌خصوص تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت کندلا می‌توان به آن اشاره کرد، نحوه عملکرد و تماس با پوست است. دستگاه تیتانیوم از لیزر با قطر بزرگتر و یک نقطه یا خط نوری استفاده می‌کند. از‌آنجایی‌که این لیزر از نوع رولی یا کانتکت است، روی پوست کشیده می‌شود. در‌نتیجه برای استفاده از این دستگاه باید از ماده‌ای که رسانش را به‌طور‌کامل به‌وجود بیاورد کمک گرفت.

دستگاه لیزر الکساندرایت برای حذف موهای زائد از لیزر با قطر کوچک‌تر و یک نقطه نوری تنگ استفاده می‌کند. این نقطه نوری به‌صورت دقیق‌تر روی پوست تابانده شده و انرژی لیزر به ناحیه محدودتری از پوست اعمال می‌شود. همچنین لیزر الکساندرایت از نوع لیزر‌های غیر‌تماسی (Non Contact) یا شاتی است. در‌نتیجه برای لیزر موهای زائد نیاز به استفاده از ماده رسانا نیست. همچنین دستگاه هیچ برخوردی با پوست نخواهد داشت. اگر تمایل به تهیه این لیزر دارید، برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت می‌توانید با کارشناسان آفا در تماس باشید.

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت + مقایسه و بررسی تخصصی

لیزر الکساندرایت در مقایسه با لیزر تیتانیوم؛ تنوع کاربرد این دستگاه

از لیزر الکساندرایت و تیتانیوم می‌توان برای حذف موهای زائد هر نقطه‌ای از بدن با هر تایپ پوستی استفاده کرد. علاوه‌بر حذف موهای زائد، این دو دستگاه کاربردهای متنوع دیگری نیز دارند. از‌آن‌جایی‌که دستگاه لیزر دایود از نوع تیتانیوم طول موج طولانی‌تر و عمق نفوذ بیشتری دارد، برای درمان آکنه، جای زخم، چین‌وچروک و پاک کردن تاتو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. از تکنولوژی لیزر الکساندرایت نیز می‌توان برای درمان مشکلات پوستی همچون رفع ضایعات عروقی و درمان قارچ ناخن استفاده کرد.

متخصصان استفاده از لیزر الکساندرایت را معمولا به کسانی‌که موهای تیره و ضخیم و پوست‌تیره‌تری دارند، پیشنهاد می‌کنند. در مقابل کسانی‌ کاندیدای مناسب برای استفاده از لیزر تیتانیوم هستند که پوست روشن، موهای نازک و بوری دارند.

تفاوت سیستم خنک‌کننده در دستگاه تیتانیوم و الکساندرایت

در هر دو دستگاه لیزر الکساندرایت و تیتانیوم برای اینکه بیمار جلسات درمانی را بدون درد و ناراحتی پشت سر بگذارد از سیستم خنک‌کننده استفاده می‌شود. به‌کارگیری سیستم خنک‌کننده در این دستگاه‌ها باعث کاهش گرمای جذب شده توسط فولیکول مو شده تا بیمار در طول جلسه درمان دردی احساس نکند. در دستگاه تیتانیوم سیستم خنک‌کننده به‌صورت داخلی طراحی شده است. دستگاه لیزر الکساندرایت نیز دستگاه خنک‌کننده دارد. فقط با این تفاوت که کولینگ به‌صورت خارجی قرار می‌گیرد. کولینگ‌های خارجی قدرت سرمایشی بالایی دارند. به‌این‌ترتیب انرژی بیشتری برای حذف موهای زائد به کار گرفته می‌شود. بسیاری از دستگاه‌های لیزر الکساندرایت مدرن برای کاهش درد و ناراحتی بیماران به مکانیسم‌های خنک‌کننده مجهز شده‌اند.

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت + مقایسه و بررسی تخصصی

آفاطب؛ عرضه‌کننده به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد

در این مقاله به بررسی تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت پرداختیم. الکساندرایت و تیتانیوم در گروه بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد قرار دارند. بسیاری از پزشکان در کلینیک‌ها و مراکز زیبایی از لیزر تیتانیوم و الکساندرایت برای حذف موهای زائد استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها را می‌توان برای هر تایپ پوستی و با هر رنگی استفاده کرد. همچنین دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت برای حذف موهای زائد در بخش‌های مختلف بدن اثربخشی مناسبی دارند. این دستگاه‌ها از نظر مزایا و عوارض تفاوت چندانی با‌هم ندارند و کاربران نظرات مثبتی نسبت‌به نتایج حاصل از دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت داشته‌اند. در برخی موارد لیزر تیتانیوم ممکن است نتایج قابل مشاهده‌تر و پایدارتری داشته باشد و در برخی موارد نیز متقاضیان از اثربخشی الکساندرایت رضایت بیشتری دارند.

با‌توجه‌به مواردی که در این مقاله درباره آن‌ها صحبت کردیم، بهتر است برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد حتما با یک پزشک و متخصص پوست و مو مشورت کنید. متخصصان با بررسی نوع پوست و نیاز شما بهترین دستگاه را به شما معرفی خواهند کرد. همچنین اگر برای کلینیک پوست و مو و زیبایی خود نیاز به یک لیزر موهای زائد دارید که از فناوری‌های به‌روز و پیشرفته برخوردار باشید می‌توانید از طریق سایت آفا به آدرس afateb.com یا تماس با کارشناسان آفا از طریق شماره تلفن اطلاعات لازم را به‌دست بیاورید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو