فال تاروت انگلیسی 4 تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

5

1402/4/4

00:09


فال تاروت انگلیسی 4 تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولدین فروردین ماه

دو شمشیر

تفاسیر کلیدی: رابطه بین دو چیز با هدف یکسان یا هدف و تصمیم کاملاً متفاوت به دلیل وضعیت ناپایدار. این کارت همچنین نشان دهنده ارتباط است.

حرکت آهسته ای وجود خواهد داشت و ممکن است اخباری دریافت کنید که باعث تردید شما شود. ممکن است مجبور شوید تحت بسیاری از گزینه ها تصمیم بگیرید. در این مدت ممکن است برای انجام هر کاری اعتماد به نفس نداشته باشید. سعی کنید با دیگران مشورت کنید یا از آنها راهنمایی بخواهید. اگر مجبور به تصمیم گیری در مورد تراکنش مالی یا سرمایه گذاری مشترک با دیگران هستید، باید آن را با دقت بررسی کنید. برای کار، ممکن است مشکلات ناشی از اشتباه در اسناد یا درگیری با دیگران داشته باشید. برای امور مالی، پول کافی برای خرج کردن به دست خواهید آورد. برای عشق مواظب باشید زودباور نباشید. ممکن است با معشوق خود وارد درگیری یا مشاجره شوید. بنابراین مراقب گفتار خود نیز باشید.

فال تاروت متولدین اردیبهشت ماه

نه فنجان

تفاسیر کلیدی: این بالاترین عدد صحیح دلالت بر ناقص بودن دارد زیرا باید عدد یک را به ده اضافه کرد. بنابراین، کارت نشان دهنده شادی، پر بودن، در حالی که به دنبال چیزی برای تکمیل است.

زندگی آرام و شادی در انتظار شما خواهد بود. اگر در گذشته سخت کار کرده باشید، مطمئناً نتیجه خوبی در پیش خواهید داشت. برای کار، از رئیس یا ارشد خود در محل کار کمک و حمایت دریافت خواهید کرد. برای امور مالی، شما احساس راحتی خواهید کرد زیرا پول کافی برای خرج کردن بدون هیچ گونه نگرانی به دست خواهید آورد. برای عشق، اگر مجرد هستید، به زودی شانس ملاقات با کسی را خواهید داشت. او ممکن است بیوه یا بیوه باشد.

فال تاروت متولدین خرداد ماه

هشت ها پنتاکل

تفاسیر کلیدی: ریشه مطمئنی که منجر به توسعه، پیشرفت و موفقیت می شود، توانایی کسب درآمد، تخصص در چیزی که می تواند پول زیادی به دست آورد.

شما قصد دارید چیزهای جدیدی یاد بگیرید یا مهارت های خود را تمرین کنید تا تخصص خود را افزایش دهید. شما به چیزی که می خواهید یاد بگیرید اختصاص خواهید داد. در برخی موارد، این کارت به این معنی است که شما ممکن است علاقه مند به سرمایه گذاری باشید یا قصد قوی برای تقویت مالی خود داشته باشید. برای کار، ممکن است به زمان نیاز داشته باشید تا کار خود را با جزئیات بررسی کنید زیرا ممکن است چیز جدیدی باشد که قبلاً هرگز نمی دانستید. برای عشق، اگر پنهانی عاشق کسی شوید، مصمم خواهید بود که قلب او را به دست آورید.

فال تاروت متولدین تیر ماه

چرخ روزگار

تعابیر کلیدی: جاه طلبی، رشد، تغییر، ثروت، شروع جدید و عجله برای دنبال کردن رویای خود.

ممکن است یک تغییر غیرمنتظره یا ناخواسته یا در زندگی شما رخ داده باشد. ممکن است فرصتی به دست بیاورید که باعث خوشحالی شما شده است. برای کار، ممکن است فرصت خوبی در محل کار وجود داشته باشد. ممکن است رئیس شما به شما اعتماد کند و به شما فرصتی بدهد تا توانایی خود را به دیگران نشان دهید. برای امور مالی، ممکن است وضعیت مالی بهتری داشته باشید، ترفیع بگیرید و حقوق و دستمزدتان را افزایش دهید، یا دچار افت مالی شوید. علاوه بر این ممکن است مجبور شوید برخی از مسائل مربوط به زمین یا ارث را مدیریت کنید.

فال تاروت متولدین مرداد ماه

هیروفانت

تفاسیر کلیدی: امنیت، ثبات، فرهنگ خوب، صلح. این کارت محافظت از ثروت است. شما از همه بدبختی ها و خطرات در امان خواهید بود. کسی وجود خواهد داشت که به شما کمک کند.

توصیه ها یا حمایت های مفیدی از اطرافیان خود دریافت خواهید کرد. پیشرفت‌هایی در کار شما وجود خواهد داشت، اما شما را آزار نمی‌دهد، زیرا همچنان از حمایت مناسب از همکاران خود برخوردار هستید. برای امور مالی، ممکن است مجبور شوید امور مالی خود را به درستی مدیریت کنید. با این حال، اگر مشکلی دارید، می توانید مقداری پول از سالمندان خود قرض کنید. در این مدت، ممکن است اخبار مربوط به مراسم مذهبی را دریافت کنید یا فرصتی برای گوش دادن به موعظه در معبد داشته باشید. برای شما خوب است که دعا کنید یا این دکترین را تمرین کنید که باعث می شود زندگی دلپذیرتری داشته باشید.

فال تاروت متولدین شهریور ماه

شش شمشیر

تفاسیر کلیدی: تلاش و زمان که منجر به موفقیت، جوایز، بازگشت و تعادل می شود. دوران سختی پر از مشکلات و موانع است. شما باید از موقعیت فرار کنید و اجازه دهید با گذشت زمان آن را حل کند.

قبلاً ممکن است چیزهای وحشتناک یا استرسی را پشت سر گذاشته باشید، اما زمان به شما کمک می کند قوی تر و رشد کنید. وضعیت در زندگی شما بدون تغییر برجسته باقی مانده است. ممکن است به دلیل مسائل مالی یا شخصی مسافت طولانی را طی کرده باشید. ممکن است احساس آرامش بیشتری داشته باشید، گویی در دوره نقاهت هستید. ممکن است احساس کنید که اوضاع آنقدر که فکر می‌کردید بد نیست و کمتر استرس دارید. برای سلامتی مراقب آلرژی یا تب باشید.

فال تاروت متولدین مهر ماه

ارابه

تفاسیر کلیدی: احساس و ذهن ناپایدار، وسایل نقلیه. شما با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد و باید برای حل آنها تلاش زیادی کنید.

هنوز با شرایط سختی روبرو هستید. برخی از تأثیرات ممکن است آنقدر شما را خسته کنند که بخواهید زمانی برای استراحت پیدا کنید. برای کار، این امکان وجود دارد که مجبور شوید بیشتر تلاش کنید یا مشکلاتی را حل کنید. زمانی است که حجم کاری سنگینی خواهید داشت پس مراقب استرس باشید. علاوه بر این، ممکن است یک سفر کاری داشته باشید، به عنوان مثال، سفر تحصیلی به خارج از کشور و غیره. اگر درآمد و هزینه خود را به درستی برنامه ریزی نکنید، ممکن است به طور موقت دچار کمبود پول شوید.

فال تاروت متولدین آبان ماه

پادشاهان جام

تفاسیر کلیدی: مردان بالای 35 سال، تجربیات، عقلانیت، قدرت. این کارت نشان دهنده مردانی است که مهربان هستند و در بدبختی به دیگران کمک می کنند و می توانند رهبران خوبی باشند.

وضعیت بهتر خواهد شد و به طور کلی مطمئن تر خواهد شد. برای کار، شما قادر خواهید بود خود را با محیط کار وفق دهید. علاوه بر این، توصیه ها یا کمک های مفیدی از سالمند خود در محل کار دریافت خواهید کرد. برای امور مالی، وضعیت مالی شما کمی بهتر می شود، اما باید مراقب باشید که خیلی راحت پول خرج نکنید که بعداً باعث ایجاد مشکل مالی می شود. برای عشق، اگر یک زن مجرد هستید، شانس ملاقات با یک مرد مسن را خواهید داشت که بیوه یا خارجی است. اگر معشوق دارید، ممکن است از نوسانات خلقی معشوقتان خسته شوید. بنابراین، باید سعی کنید همه چیز را نادیده بگیرید و رها کنید.

فال تاروت متولدین آذر ماه

پادشاهان پنتاکل

تفاسیر کلیدی: مردان بالای 35 سال، تجربیات، عقلانیت، قدرت. این کارت نشان دهنده مردانی است که در زندگی خود ثبات دارند. آنها ثروتمند هستند، در موقعیت های بالا کار می کنند و درآمد بالایی دارند.

ممکن است با تحمل بارهای زیادی احساس خستگی کنید. بنابراین، ممکن است به راحتی ناامید شوید و برای گوش دادن به توصیه های دیگران بیش از حد سرسخت باشید. اگرچه، ممکن است متوجه شوید که برای رسیدگی به مشکلات اطراف به صبر بالایی نیاز دارید، هنوز احساس می کنید که توانایی کافی برای مدیریت آن را دارید. برای کار، مراقب مشکلات کوچک باشید، زیرا ممکن است به مسائل بزرگ بیش از حد توجه کنید و جزئیات را نادیده بگیرید. برای عشق، اگر مجرد هستید ممکن است آنقدر توقع داشته باشید که هنوز شانسی برای ازدواج نداشته باشید.

فال تاروت متولدین دی ماه

صفحات فنجان

تفاسیر کلیدی: افراد زیر 25 سال تجربه کمتری دارند و در حال ساختن ثروت هستند. وقوع و احساس، عاطفه، رابطه یا پروژه جدید.

زندگی شما روان خواهد بود اما تمایل به تغییر مثبت در آینده دارید. فرصتی وجود خواهد داشت که البته در انتظار شما نیست. ممکن است نگران اعضای کوچکتر خانواده خود باشید. رئیس یا ارشد شما در محل کار شما را مورد لطف قرار می دهد و با شما مهربان خواهد بود. همچنین این کارت به این معنی است که رئیس شما یک نوسان خلق خواهد داشت. اگر در مورد کار از او راهنمایی بخواهید، ممکن است توصیه مناسبی دریافت نکنید. برای عشق، اگر بیش از حد فکر نکنید یا اغلب احساس رنجش نکنید، به بهبود رابطه شما کمک می کند.

فال تاروت متولدین بهمن ماه

 

داوری

تفاسیر کلیدی: توسعه، نگهداری، بهبود، بهبودی از وضعیت بد به وضعیت بهتر، بیدار شدن از گمراه کردن، اخبار خوب در مورد تلاش شما.

احساس بی حوصلگی خواهید کرد و دوست دارید زندگی خود را بهبود ببخشید یا تغییری ایجاد کنید. ممکن است متوجه شوید که شرایط به آرامی اما مثبت در حال تغییر است. اگر شغل معمولی دارید، ممکن است آرزوی پیشرفت داشته باشید اما شغل فعلی شما برای شما مناسب نیست. بنابراین، ممکن است سعی کنید شغل جدیدی پیدا کنید تا در موقعیت بهتر و همچنین سازمان بهتری قرار بگیرید. برای عشق، ممکن است این شانس را داشته باشید که به طور غیرمنتظره ای عاشق کسی شوید، اما برای برآورده شدن باید ریسک کنید.

فال تاروت متولدین اسفند ماه

 

برج

تفاسیر کلیدی: اختلاف، تصادف، عجله، ورشکستگی، ضرر، هیجان، ترس، فاجعه، پذیرش فوری در بیمارستان.

ممکن است یک تغییر غیر منتظره یا سردرگمی در زندگی شما رخ دهد. یا ممکن است چیزی وجود داشته باشد که بر احساس شما تأثیر منفی بگذارد. ممکن است ناامید و عمیقاً ناامید شوید زیرا انتظارات شما برآورده نشده است. مراقب بیکاری ناگهانی یا ناامید شدن همکاران خود باشید. برای امور مالی مراقب هزینه های خود باشید. با این حال، هزینه کردن برای تعمیر یا بازسازی خانه ممکن است به بهبود شانس شما کمک کند. برای سلامتی مراقب تصادف و مجروح شدن باشید. برای عشق، شما بسیار گیج یا ناامید خواهید شد یا ممکن است طرد شوید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو