پاسخ کوبنده ریحانه پارسا به بهنوش بختیاری : دهاتی هستی؟!

منبع: فیگار

3

1402/4/4

13:37


چند روزی است که حواشی زیادی بر سر بهنوش بختیاری و ریحانه پارسا رخ داده که روز گذشته، پاسخ کوبنده ریحانه پارسا به بهنوش بختیاری حواشی زیادی را به همراه داشت.

پاسخ کوبنده ریحانه پارسا به بهنوش بختیاری : دهاتی هستی؟!

چند روزی است که حواشی زیادی بر سر بهنوش بختیاری و ریحانه پارسا رخ داده که روز گذشته، پاسخ کوبنده ریحانه پارسا به بهنوش بختیاری حواشی زیادی را به همراه داشت.

پس از اینکه اخباری مبنی بر ماجرای دعوای ریحانه پارسا و بهنوش بختیاری فضای مجازی را ترکاند، روز گذشته، جواب جنجالی ریحانه پارسا برای بهنوش بختیاری بار دیگر جنجال آفرید و حواشی زیادی را به همراه داشت که در ادامه ویدیوی ریحانه پارسا برای جنجال بهنوش بختیاری را خواهیم دید.

پاسخ کوبنده ریحانه پارسا به بهنوش بختیاری

دهاتی هستی؟!

چندی پیش، بهنوش بختیاری در کامنتی در صفحه شخصی اینستاگرام ریحانه پارسا، بدون مقدمه برای او نوشت:

ریحانه جان روزی بهت گفتم وارد این حرفه شدی مواظب خودت باش. الان با دیدن این فیلم متوجه شدم کاش خودم رو سبک نمی‌کردم و دلسوزانه و خواهرانه برای دختری که ذاتش به دلم نشسته بود اصلا حرفی نمی‌زدم. بعضی حرفا قرار نیست هرگز آویزه گوش کسی بشه… حتما باید بری و تجربه کنی و سرت به سنگ بخوره تاببینی کسی که بیست سال از تو به لحاظ حرفه‌ای جلوتره چی میگه.

بیشتر بخوانید:

تصویری از ریحانه پارسا به همراه برادر کوچکش

رانندگی و فخر فروشی بهنوش بختیاری با ماشین لاکچری

پس از آن، ریحانه پارسا در جواب او استوری گذاشت و توضیحات طولانی درباره این بازیگر داد و به او توهین کرد. با این پاسخ پارسا بهنوش بختیاری در چند استوری مکرر اقدام به پاسخ دادن کرد و در چند استوری نوشت:

دنبال پول بودن کار بدی نیست خیلیم خوبه، از راه کثیف به پول رسیدن کار بدیه. دنبال پول بودن کار بدی نیست، دنبال هر دقیقه یه پسر بودن برای پول بله واقعا کار بدیه. دنبال پول بودن کار بدی نیست، حرکات زننده دهاتی کردنم جلوی دوربین برای رسیدن به پول کار واقعا بدو بسیار چیپیه، فقط یه بی خانواده می‌تواند آنقد گل درشت جلف و هرز باشه.

پاسخ کوبنده ریحانه پارسا به بهنوش بختیاری

جواب جنجالی ریحانه پارسا برای بهنوش بختیاری

ماجرای دعوای ریحانه پارسا و بهنوش بختیاری

در ادامه می‌توانید ویدیوی ریحانه پارسا برای جنجال بهنوش بختیاری را ببینید:

بهنوش بختیاری در هشتمین استوری خود، پس از توضیحات مکرر، خطاب به ریحانه پارسا با انتشار عکس ترلان پروانه نوشت:

سه سالت بود روی پای خودم مینشستی و سریال جایزه بزرگ مهران مدیری رو بازی می کردیم، نققش دخترم رو داشتی. مادر نازنینت رو به خوبی می‌شناسم بین تو و همنسلانت فرق بسیاریست و اون سلامت خانوادگی و تربیت توستکاری خطاهای نوجوانی ندارم همه ما داشتیم و داریم. اصالت تفاوت تو خیلیاست… اینه که تو با فاصله خوب‌ترینی.

پس از آن حواشی، شب گذشته، ریحانه پارسا با طعنه به بهنوش بختیاری، با آهنگ دهاتی شادمهر، دابسمش درست کرد.

 

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو