بیوگرافی جنیفر لوپز خواننده و بازیگر؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم ها

بیوگرافی جنیفر لوپز خواننده و بازیگر؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم ها


منبع: روزانه

4

1402/4/4

17:14


ما امروز در مجله روزانه درباره یکی از جذاب‌ ترین و زیبا‌ترین زنان جهان یعنی جنیفر لوپز خواهیم نوشت (بیوگرافی کامل جنیفر لوپز، درباره زندگی شخصی و هنری)؛ در ادامه نیز لیست بهترین فیلم های چنیفر لوپز را گردآوری کرده ایم. جنیفر لوپز را احتمالا همه می‌شناسید؛ هنرمندی جذاب و موفق که سالهاست در عرصه […]

بیوگرافی جنیفر لوپز خواننده و بازیگر؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم ها

ما امروز در مجله روزانه درباره یکی از جذاب‌ ترین و زیبا‌ترین زنان جهان یعنی جنیفر لوپز خواهیم نوشت (بیوگرافی کامل جنیفر لوپز، درباره زندگی شخصی و هنری)؛ در ادامه نیز لیست بهترین فیلم های چنیفر لوپز را گردآوری کرده ایم.

بیوگرافی جنیفر لوپز خواننده و بازیگر؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم ها

جنیفر لوپز را احتمالا همه می‌شناسید؛ هنرمندی جذاب و موفق که سالهاست در عرصه موسیقی و بازیگری جزو بهترین‌ها است و همیشه حضور او در یک فیلم به موفقیت تجاری می‌انجامد؛ هنرمندی که تا به کنون چندین‌بار به عنوان زیباترین زن جهان شناخته شده و همچنین در عرصه موسیقی موفق به کسب چندین جایزه مهم شده است؛ ما نیز امروز در روزانه به زندگی شخصی این هنرمند خواهیم پرداخت و همچنین در ادامه بهترین فیلم‌های جنیفر لوپز را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. پس تا آخر همراه ما باشید.

بیوگرافی جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در 24 ژوئیه 1969 در محله کسل هیل شهر نیویورک، از پدر و مادری پورتوریکویی به نام دیوید و گوآدالوپ به دنیا آمد. پدر جنیفر، دیوید، ابتدا در یک شرکت بیمه به نام گاردین در شیفت شب کار می‌کرد که بعدها به عنوان یک متخصص رایانه در شرکت استخدام می‌شود. زمانی که جنیفر به دنیا می‌آید خانواده آن‌ها در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کردند که مدتی بعد با پس‌انداز کردن پول، موفق به خرید خانه‌ای بزرگ‌تر و دو طبقه می‌شوند که یک گام بزرگ برای خانواده‌ای با وضع مالی ضعیف بود. همچنین جنیفر دو خواهر به نام‌های لیندا و لسلی دارد که لیندا به عنوان یک خبرنگار حرفه‌ای مشغول به کار است.

مدرسه و اولین فعالیت‌های هنری

وی در پنج سالگی شروع به شرکت در کلاس‌های خوانندگی و رقص کرد. پدر و مادر جنیفر لوپز تأکید بسیاری بر اخلاق‌مداری در کار داشته و همواره فرزندانشان را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق می‌کردند. همچنین برای اینکه فرزندانشان در زمینه‌های کاری خود دچار مشکلی نشوند، با تشویق آن‌ها به اجرای خوانندگی و رقص در مقابل یکدیگر، به تمرین و افزایش مهارت آن‌ها کمکی بسیار کردند. جنیفر تحصیلات دبیرستان خود را در یک مدرسه مذهبی کاتولیک به پایان رسانید. جایی که در تیم‌های ژیمناستیک و سافتبال عضویت داشت.

مطلب مشابه: بیوگرافی جنیفر لارنس؛ در مورد زندگی شخصی و هنری و لیست بهترین فیلم های این بازیگر

بیوگرافی جنیفر لوپز خواننده و بازیگر؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم ها

اولین حضور در سینما

در آخرین سال دبیرستان، جنیفر جوان متوجه شد که برای ساخت یک فیلم ناتمام به دنبال بازیگران نوجوان می‌گردند. از همین رو او تصمیم گرفت تا در این فیلم تست بدهد؛  او در نهایت موفق شد نقش کوتاهی در این فیلم بگیرد. این فیلم که دختر کوچکم نام داشت در سال 1986 ساخته شد و یکی از فیلم‌های درجه پایین، با بودجه کم بود که موفقیت چندانی به همراه نداشت. بعد از پایان فیلمبرداری جنیفر لوپز تصمیم گرفت به یک ستاره سینمایی تبدیل شود. جنیفر برای قانع کردن والدینش بسیار سعی کرد و با وجود اینکه به تازگی در کالج باروک ثبت‌نام کرده بود، پس از گذراندن تنها یک ترم، تصمیم به انصراف از تحصیل گرفت.

مخالفت خانواده با بازیگر شدن جنیفر لوپز!

 پدر و مادر جنیفر به شدت با بازیگری وی مخالف بودند و این تصمیم را احمقانه می‌دانستند. تفاوت شدید دیدگاه‌های جنیفر با خانواده‌اش منجر به این شد که وی از خانه خانوادگی خارج شده و به آپارتمان خودش در محله منهتن نقل‌مکان کند.

اولین شغل در موسیقی

 در این زمان بود که جنیفر روی به اجرای موسیقی در برخی مکان‌های محلی ‌آورد. چندی بعد او را به عنوان یکی از اعضای یک گروه کُر استخدام کردند؛ با همین گروه بود که یک سفر پنج‌ماهه به اروپا رفت، اما همیشه از نقشش در این گروه ناراضی بود، زیرا او تنها عضو گروه بود که اجازه تک‌خوانی نداشت. بعدها جنیفر در یک اجرای دیگر در کشور ژاپن موفق به یافتن موقعیت شغلی جدیدی تحت عنوان رقاص، خواننده و طراح شد.

جنیفر لوپز بازیگر تمام وقت سینما می‌شود

جنیفر لوپز در سال 1991 در گروهی به نام نیو کیدز آن د بلاک به عنوان یک رقصنده کمکی مشغول به کار بود. او به همراه همین گروه بود که در هشتمین مراسم جایزه موسیقی آمریکا روی صحنه به اجرا می‌پردازد؛ چندی بعد نیز در یک برنامه تلویزیونی مشغول به کار می‌شود. زمانی که جنیفر تصمیم به کار در این برنامه تلوزیونی می‌گیرد که یکی از اعضای این گروه دیگر قادر به ادامه همکاری نبوده و داوطلبان بسیاری تقاضای همکاری با آن‌ها را داشتند؛ در میان دو هزار درخواست همکاری که در این مورد ارسال شده بود، تنها با همکاری جنیفر لوپز موافقت شده و این شد که وی در آنجا مشغول به کار شد. چندی بعد جنیفر به همراه دیوید کروز که از دوران دبیرستان با وی آشنا شده بود، برای ادامه مراحل فیلم‌برداری به شهر لس آنجلس می‌رود و تا سال 1993 همکاری‌اش را با گروه ادامه می‌دهد. سپس بعد از موفقیت کوچکی، جنیفر تصمیم می‌گیرد که بازیگری را به عنوان یک حرفه تمام‌وقت پیگیری کند.

آغاز موفقیت در سینما

در آوریل سال 97 بود که جنیفر لوپز در فیلم ترسناک آناکوندا به ایفای نقش پرداخت. در این فیلم جنیفر با آیس کیوب (رپر معروف آمریکایی) و جان ویت هم‌بازی بود. فروش 137 میلیون دلاری این فیلم، موفقیت عظیمی برای عوامل آن قلمداد می‌شد. فیلم بعدی وی نیز دور برگردان نام داشت که در آن بازیگرانی چون شان پن و بیلی باب تورنتون نیز حضور داشتند. این فیلم بر اساس یک رمان ساخته شده بود و دیدگاه‌های مثبت منتقدین را دریافت کرد. فیلم بعدی وی، حاصل همکاری‌اش با کارگردان هالیوود، استیون سودربرگ بود. نام این فیلم خارج از دید بود که در آن جورج کلونی معروف نیز حضور داشت. بازی جنیفر لوپز در این فیلم بسیار مورد توجه منتقدین قرار گرفت و وی را به عنوان تنها بازیگر لاتین جهان قرار داد که بیش از یک میلیون دلار برای نقشش دریافت کرده‌است.

مطلب مشابه: بیوگرافی آنجلینا جولی؛ درباره زندگی شخصی و هنری و لیست بهترین فیلم های این بازیگر

بیوگرافی جنیفر لوپز خواننده و بازیگر؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم ها

فعالیت همزمان در موسیقی

جنیفر همزمان که در سینما فعالیت می‌کرد، موسیقی را نیز به صورت جدی دنبال می‌کرد. از همین رو جنیفر لوپز در حال کار روی آلبوم دومش بود که تصمیم می‌گیرد تصویرش در بین مخاطبین را بهبود بخشیده و خود را جذاب‌تر کند. در همین راستا بود که علاوه بر تغییراتی در ظاهر، لقب جی لو را که پیش‌تر توسط یکی از طرفدارانش به او داده شده بود را برای خودش انتخاب می‌کند. در ادامه، اسم آلبوم خودش را نیز جی. لو می‌گذارد و این آلبوم در 22 ژانویه 2001 منتشر می‌شود. آلبوم جی. لو به یکی از آلبوم‌های بسیار موفق تبدیل می‌شود تاجایی که در رده نخست بیلبورد 200 آمریکا جای می‌گیرد. تقریباً در همین زمان بود که فیلم رمانتیکش، طراح مراسم ازدواج نیز منتشر می‌شود و این فیلمش نیز در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های باکس‌آفیس قرار می‌گیرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی آنا د آرماس بازیگر زیبای زن؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم ها

بیوگرافی جنیفر لوپز خواننده و بازیگر؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم ها

زندگی شخصی

در مورد روابط خصوصی جنیفر لوپز با مردان، رسانه‌ها تمرکز خاصی دارند. او تاکنون روابط نسبتاً گرمی با شان کامز، کریس جود، بن افلک و مارک آنتونی داشته‌است. در سال 1984 در سن پانزده سالگی (دوران دبیرستان) و هنگامی که کم‌کم داشت به یک ستاره تبدیل می‌شد، او با دیوید کروز روابط دوستانه داشت. در سال 1994 جنیفر لوپز پس از ده سال رابطه تنگاتنگ با دیوید کروز، به روابط دوستانه‌اش پایان داد. جنیفر لوپز در سال 2004 گفت: دیوید کروز دوستی است که احتمالاً مرا بهتر از هر کس دیگری می‌شناسد.

ازدواج و طلاق

نخستین ازدواج لوپز با اوجانی نوآ در 22 فوریه 1997 بود. لوپز نوآ را نخستین بار هنگامی که نوآ به عنوان خدمتکار در رستورانی در میامی کار می‌کرد ملاقات کرد. این دو در ژانویه 1998 از هم طلاق گرفتند. بعداً لوپز نوآ را به عنوان مدیر رستورانش استخدام کرد. اما نوآ در اکتبر همان سال اخراج شد. بعد از آن نوآ از جنیفر به دادگاه شکایت کرد اما این دو به‌طور محرمانه با هم سازش کردند. سپس در سال 2006، لوپز از نوآ شکایت کرد تا مانع انتشار کتابی شود که نوآ در آن جزئیات ازدواج و زندگی خصوصی اش با جنیفر را نوشته بود.

رابطه با یک رپر و تیراندازی!

 بعد از آن لوپز حدود دو سال و نیم با خواننده هیپ-هاپ، شان کامز رابطه داشت. در سال 1999، لوپز و کامز در نایت کلابی در منهتن بودند که بین همراهان کامز و گروهی دیگر درگیری پیش‌آمد و یک نفر شلیک کرد. لوپز و کامز با ماشین از آنجا دور شدند ولی توسط پلیس متوقف شدند؛ و یک اسلحه روی صندلی ماشین آن‌ها پیدا شد. کامز متهم به حمل اسلحه شد؛ در همین حال علاوه بر استرس پیش از محاکمه پیگیری موضوع توسط مطبوعات مشکل را دوچندان می‌کرد، و لوپز یک سال بعد به جریاناتش با کامز پایان داد، در طی یک دادخواست در 2008 وکیل مدافع گفت که لوپز در این پرونده هیچ نقشی نداشته‌است. و در نهایت در 9 آوريل 2022، مجله پیپل نامزدی لوپز و افلک را تایید کرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی ناتالی پورتمن؛ درباره زندگی شخصی و هنری و معرفی بهترین فیلم های این بازیگر

بهترین فیلم‌های جنیفر لوپز

ما در ادامه بهترین فیلم‌های جنیفر لوپز را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد پس حتما تا آخر همراه ما باشید.

شیادان - Hustlers

شیادان – Hustlers

  • کارگردان: لورین اسکافاریا
  • بازیگران: جنیفر لوپز، کنستانس وو،جولیا استایلز، کیکه پالمر، لی‌لی راینهارت
  • سال ساخت: 2019
  • ژانر: جنایی , درام , کمدی , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی: 6.3

فُرم اصلی جنیفر لوپز بازی در فیلم‌های اکشن با تم کمدی است. از همین رو می‌شود این فیلم را جزو جذاب‌ترین فیلم‌های لوپز دانست؛ البته لازم به ذکر است که این فیلم بر اساس داستان واقعی ساخته شده است.

داستان این فیلم درباره گروهی از مستخدمین زرنگ یک باشگاه است که با هم متحد می‌شوند تا با دوز و کلک پول زیادی را از مشتریان پولدار خود کسب کنند.

مادر - The Mother

مادر – The Mother

  • کارگردان: نیکی کارو
  • بازیگران: جنیفر لوپز، عمری هاردویک، جوزف فاینز، گائل گارسیا برنال
  • سال ساخت: 2023
  • ژانر: اکشن , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی: 5.5

این فیلم اکشن و تماشایی تا به این لحظه آخرین فیلم جنیفر لوپز است که اکران شده است و مخاطبان نیز به خوبی از این فیلم استقبال کرده‌اند اما منتقدان سینما آنچنان هم که باید از این فیلم خوششان نیامده است.

داستان این فیلم درباره یک زن قاتل خطرناک است که از مخفیگاهش بیرون می‌آید تا از دخترش که سال‌ها قبل رها کرده بود، محافظت کند. این در حالی است که خودش در حال فرار از دست انسان‌های خطرناک است.

مطلب مشابه: بیوگرافی تام هاردی؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم های این بازیگر

پارکر - Parker

پارکر – Parker

  • کارگردان: تیلور هاکفورد
  • بازیگران: جیسون استاتهام، جنیفر لوپز، پتی لوپن، کرک بالتز
  • سال ساخت: 2013
  • ژانر: اکشن , جنایی , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی: 6.2

یکی دیگر از بهترین فیلم‌های اکشنی که جنیفر لوپز در آن با جیسون استاتهام همبازی بوده است، فیلم پارکر به کارگردانی تیلور هاکفورد است.

داستان این فیلم زمانی اتفاق می‌افتد که پس از یک سرقت بزرگ چند میلیون دلاری به رهبری پارکر (جیسون استاتهام) که با موفقیت همراه است، پارکر با یک خیانت آشکار مواجه شده و حسابی گوشمالی داده می‌شود. اما درست در زمانی که همگان احساس می‌کنند وی از دنیا رفته، سر و کله‌اش پیدا می‌شود و تصمیم به انتقام از گروه سابقش می‌گیرد که حالا قصد انجام یک سرقت بزرگ دیگر را دارند. او برای رسیدن به هدفش با یک خانم به نام لزلی (جنیفر لوپز) آشنا می‌شود.

مطلب مشابه: بیوگرافی مارگو رابی درباره زندگی شخصی و هنری اش و لیست بهترین فیلم هایش

چشمان فرشته - Angel Eyes

چشمان فرشته – Angel Eyes

  • کارگردان: لوئیس مندوکی
  • بازیگران:  جنیفر لوپز، جیمز کاویزل، کری مچت
  • سال ساخت: 2001
  • ژانر: درام , عاشقانه
  • امتیاز در ای ام دی بی: 5.6

جنیفر لوپز در کنار فیلم‌های اکشن، اغلب در فیلم‌های عاشقانه نیز حضور پیدا می‌کند و بعضی از آن‌ها واقعا تماشایی هستند، یکی از این فیلم‌های جذاب چشمان فرشته است که جنیر لوپز در ایام جوانی خود در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

داستان این فیلم درباره شارون پوگ (جنیفر لوپز)، مأمور پلیس است که گذشته پر درد و رنجش را با چنان خشمی پنهان کرده که ناخودآگاه بر اجرای مأموریت هایش در یکی از خشن ترین منطقه های شیکاگو تأثیر گذاشته است. همه‌چیز به این منوال پیش می‌رود تا اینکه وقتی در یک درگیری کچ لمبرت (کاویزل) او را از مرگ نجان می‌دهد، تغییر و تحول مثبتی در زندگی‌اش رخ می دهد.

مطلب مشابه: بیوگرافی کیلین مورفی؛ درباره زندگی شخصی و هنری و لیست بهترین فیلم هایش

خارج از دید - Out of Sight

خارج از دید – Out of Sight

  • کارگردان: استیون سودربرگ
  • بازیگران: جنیفر لوپز، جرج کلونی، دان چیدل، آلبرت بروکس، پال کالدرون
  • سال ساخت: 1998
  • ژانر: جنایی , درام , کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 7

این فیلم جزو اولین فیلم‌های جنیفر لوپز است که در موفقیت او تاثیر بسیاری داشت؛ او در این فیلم با جذاب هالیوود یعنی جرج کلونی هم‌بازی بوده است.

داستان این فیلم درباره یک سارق حرفه‌ای (جرج کلونی) است که در دو دهه گذشته از بیشتر بانکهای کشور دزدی کرده است؛ اما او اکنون چندسالی می‌شود که در زندان به سر می‌برد اما وی با کمک دوست خود از زندان فرار می‌کند و در همین حال یک مامور اف بی ای (جنیفر لوپز) را به عنوان گروگان با خود می‌برد.

عروسی شاتگان - Shotgun Wedding

عروسی شاتگان – Shotgun Wedding

  • کارگردان: جیسون مور
  • بازیگران: جنیفر لوپز، جاش دوهامل، جنیفر کولیج، سونیا براگا
  • سال ساخت: 2022
  • ژانر: اکشن , عاشقانه , کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 5.4

یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین فیلم‌های جنیفر لوپز که پُر است از ماجراجویی‌های خفن، همین فیلم عروسی شاتگان است. البته با اینکه فیلم در مقام اول راضی کننده بود اما فیلم در گیشه با شکست مواجه شد.

داستان این فیلم درباره تعدادی جنایتکار است که به یک مراسم عروسی حمله می‌کنند و همه را گروگان می‌گیرند و زوج جوان این عروسی باید برای نجات جان خانواده هایشان با یکدیگر همکاری کنند، در این تلاش آن ها متوجه می شوند که چرا در وهله اول عاشق یکدیگر شده اند.

مطلب مشابه: بیوگرافی اسکارلت جوهانسون و معرفی بهترین فیلم‌ های اسکارلت جوهانسون

یک زندگی ناتمام -  An Unfinished Life

یک زندگی ناتمام –  An Unfinished Life

  • کارگردان: لاسه هالستروم
  • بازیگران: مورگان فریمن، جنیفر لوپز، رابرت ردفورد
  • سال ساخت: 2005
  • ژانر: خانوادگی , درام , عاشقانه
  • امتیاز در ای ام دی بی: 7

یکی دیگر از فیلم‌های جنیفر لوپز که در سبک عاشقانه ساخته شده است، فیلم جالب و به شدت احساسیِ یک زندگی ناتمام به کارگردانی لاسه هالستروم است.

داستان این فیلم درباره مردی به نام آینار است که روزی روزگاری مزرعه دار موفقی بوده است. آینار پسری داشته که سال‌ها پیش وقتی همسرش، جین ( جنیفر لوپز) پشت ماشین بوده، در تصادف اتومبیل کشته شده است و آینار هرگز نتوانسته جین را به خاطر مرگ پسرشان ببخشد. اما…

باهام ازدواج کن - Marry Me

باهام ازدواج کن – Marry Me

  • کارگردان: کت کویرو
  • بازیگران: جنیفر لوپز، اوون ویلسون، مالوما، جان بردلی وست، کلویی کلمن
  • سال ساخت: 2022
  • ژانر: عاشقانه , کمدی , موزیک
  • امتیاز در ای ام دی بی: 6.1

این فیلم جذاب و به شدت خانوادگی است؛ البته شاید نشود آن را فیلم زیاد مهمی دانست اما شک نکنید که این فیلم به خوبی می‌تواند اوقات شما را خوش کند و خستگی را نیز از تنتان دور کند، بی‌آنکه حتی سعی داشته باشد تا فیلم مهمی باشد.

داستان این فیلم درباره یک سوپراستارِ پاپ به نام کت وَلدِز (جنیفر لوپز) است که لحظاتی قبل از عروسی‌اش متوجه می‌شود که نامزدش که یک ستاره راک است با دستیارش به او خیانت کرده‌است؛ برای همین او به‌صورت ناگهانی و بدون فکر کردن، تصمیم می‌گیرد با مردی که به‌طور تصادفی از بین مردم انتخاب کرده ازدواج کند.

کلام آخر

ممنون که تا آخر همراه روزانه بودید؛ ما امروز تلاش کردیم تا درباره ستاره سینما و موسیقی یعنی جنیفر لوپز بنویسیم و همچنین بهترین فیلم‌های این هنرمند جذاب را به شما عزیزان معرفی کنیم. در پایان امید داریم تا از خواندن این مقاله لذت برده باشید. / نویسنده امیرسالار کریمی

مطلب مشابه: بیوگرافی گل گدوت بازیگر جذاب؛ درباره زندگی شخصی و لیست فیلم های برتر وی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو