فال تاروت انگلیسی 7 تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

3

1402/4/7

00:09


فال تاروت انگلیسی 7 تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولدین فروردین ماه

چرخ روزگار

تعابیر کلیدی: جاه طلبی، رشد، تغییر، ثروت، شروع جدید و عجله برای دنبال کردن رویای خود.

هنگامی که این کارت ظاهر می شود، وضعیت کلی به طور مثبت تغییر خواهد کرد. مطمئن باشید که اگر در گذشته در شرایط بد و سختی قرار داشتید، مطمئناً تغییر به وضعیت بهتری وجود خواهد داشت. بنابراین، اگر نگران هستید، آرام باشید و برای خوش شانسی آینده آماده شوید. برای کار، شانس و پیشرفت در حرفه خود خواهید داشت. ممکن است ترفیع یا افزایش حقوق بگیرید. برای امور مالی، وضعیت مالی شما بهتر خواهد شد. شانس مالی غیرمنتظره ای خواهید داشت یا مبلغی مقطوع دریافت خواهید کرد. برای عشق، شما شانس برجسته ای در عشق ندارید زیرا این یک کارت کار و مالی است. اگر معشوقی دارید، معشوق شما برای شما مناسب است.

فال تاروت متولدین اردیبهشت ماه

شوالیه های شمشیر

تفاسیر کلیدی: مردان بین 25-35 سال، مسافرت، جستجوی چیزی، موقعیت پیشرونده، خودسازی، مشکلات، دشواری، دشمن. با این حال، این بدبختی ها را می توان با صبر و تلاش خود حل کرد.

ممکن است فکر کنید که این وضعیت غیرقابل پیش بینی است. ممکن است نگران، استرس و بلاتکلیفی باشید. ممکن است اتفاقی افتاده باشد که احساس وحشتناکی در شما ایجاد کند. با این حال، نباید بیش از حد در مورد آن فکر کنید زیرا ممکن است بر سلامت روانی شما تأثیر بگذارد. شما باید سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید زیرا ممکن است به راحتی بدخلقی و ناامید شوید. علاوه بر این، مراقب سردرگمی خود نیز باشید.

فال تاروت متولدین خرداد ماه

دو عصا

تفاسیر کلیدی: رابطه بین دو چیز با هدف یکسان یا هدف کاملاً متفاوت. در زمینه های کاری، مالی و سایر مسائل حمایت خواهید کرد.

ممکن است در مورد چیزهای گذشته احساس عدم اطمینان کنید. ممکن است چندین بار در تصمیم گیری در مورد کار یا عشق تردید کرده باشید. برای کار، اگر مدتی کار کرده اید، ممکن است به فکر انجام کار جدیدی باشید. ممکن است ایده جدیدی برای پیشرفت خود در کار داشته باشید. علاوه بر این، ممکن است بخواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و به دنبال شرکای تجاری باشید یا یک برنامه سرمایه گذاری مشترک داشته باشید. برای عشق، ممکن است کسی را پیدا کنید که وارد زندگی شما شود.

فال تاروت متولدین تیر ماه

سه شمشیر

تعابیر کلیدی: رشد، خلاقیت، چیز جدید در نتیجه رابطه بین دو چیز، ناامیدی و اضطراب در نتیجه خیانت، اختلاف و قطع رابطه.

در این مدت، همه چیز آنطور که انتظار داشتید پیش نمی رود. ممکن است از باخت ناامید یا ناراحت شوید. برای کار مراقب گرم مزاج بودن باشید. ممکن است در محل کار مشکلی داشته باشید، یا ممکن است مورد هجوم قرار بگیرید یا مورد خیانت قرار بگیرید. مراقب بیکاری باشید وگرنه ممکن است به فکر تغییر شغل خود باشید. اگر کسب و کار خود را اداره می کنید، ممکن است با شریک زندگی خود درگیری داشته باشید. بنابراین سعی کنید کارها را با دقت انجام دهید. برای امور مالی، با مشکلات مالی شدید مواجه خواهید شد و با کمبود پول مواجه خواهید شد یا هزینه های ناگهانی غیرمنتظره خواهید داشت. برای عشق، ممکن است با معشوق خود اختلاف پیدا کنید و تمایل به پایان دادن به رابطه خود داشته باشید و ممکن است بسیار ناامید شوید. برای سلامتی، معمولاً ناسالم هستید و احتمال عمل یا تصادف وجود دارد.

فال تاروت متولدین مرداد ماه

پنج فنجان

تعابیر کلیدی: بی ثباتی، تعارض، ناامیدی و زیان ناشی از ثبات از بین می رود، ناامیدی و افسردگی ناشی از از دست دادن است اما همچنان به چیزی و آینده امیدوار است.

ممکن است در مورد چیزی احساس ناامیدی یا نگرانی کنید. مراقب باشید زیاد فکر نکنید زیرا ممکن است اوضاع به آن بدی که شما فکر می کنید نباشد. شما باید سعی کنید افکار و احساسات خود را کنترل کنید زیرا اغلب احساس نارضایتی می کنید. برای عشق، شما در عشق شانسی ندارید و اغلب ناامید می شوید. ممکن است رابطه خود را با معشوق پایان دهید یا با معشوق خود درگیری های طولانی مدت داشته باشید.

فال تاروت متولدین شهریور ماه

صفحات پنتاکل

تفاسیر کلیدی: افراد زیر 25 سال با تجربه کمتر و در حال ساختن ثروت، اخبار خوب، فرصت برای کسب درآمد، رشد به سمت ثروت.

ممکن است مجبور شوید خود را با افراد اطراف خود وفق دهید و یاد بگیرید که چگونه با دیگران در جامعه خود زندگی کنید. مراقب لجبازی و منیت بزرگ خود باشید زیرا ممکن است افراد احساس منفی نسبت به شما داشته باشند. برای کار، شما یک دانش آموز با استعداد و سریع هستید. شما می توانید چیزهایی را به خوبی به خاطر بسپارید که باعث حسادت همکارانتان به شما می شود. با این حال، زیاد به آنها توجه نکنید زیرا شانس پیشرفت در انتظار شماست. برای امور مالی، ممکن است از اطرافیانتان شانس مالی بگیرید یا از دوستانتان هدایای ارزشمندی دریافت کنید.

فال تاروت متولدین مهر ماه

محبت

تفاسیر کلیدی: ماجراجویی، مسافرت، تغییر، عشق به آزادی، جابجایی مانند نقل مکان به دفتر جدید یا خانه جدید، زمان دشواری که باید خود را برای هماهنگی یا حل و فصل وضعیت به شیوه ای مثبت وفق دهید.

ممکن است در روزهای گذشته تغییراتی داشته باشید که مجبور شده اید خود را با محیط جدید وفق دهید. برای کار، ممکن است یک جابجایی شغلی داشته باشید یا شغل خود را تغییر دهید. زمان یادگیری چیزهای جدید یا سازگاری با جامعه جدیدی بود که با آن آشنایی نداشتید. وضعیت مالی شما کاملاً ثابت نبود. ممکن است درآمد داشته باشید اما با هزینه نیز همراه باشید. اگرچه ممکن است خیلی احساس خستگی کنید، اما باید صبور باشید. علاوه بر این ممکن است مجبور شوید به مناطق بالا یا خارج از کشور سفر کنید. به طور خلاصه، ممکن است زیاد سفر کنید.

فال تاروت متولدین آبان ماه

پادشاهان عصا

تفاسیر کلیدی: مردان بالای 35 سال، تجربیات، عقلانیت، قدرت. این کارت نشان دهنده مردانی است که در کار توانایی دارند و فرصتی برای موفقیت در مسیرهای شغلی خود یا به دست آوردن موقعیت های بالاتر و یا صاحب کسب و کار دارند.

شما احساس خستگی خواهید کرد و متوجه خواهید شد که شما تکیه گاه اصلی برای حل مشکلات هستید و مسئولیت همه را بر عهده می گیرید. در واقع شما شخصیت رهبری دارید و اعتماد به نفس بالایی دارید. با این حال، تندخو نباشید و در مشکلات عجله نکنید زیرا ممکن است اوضاع را پیچیده‌تر کند. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و با دقت قدم به قدم مشکلات را حل کنید. علاوه بر این، اگر تفکر خلاق و مثبت داشته باشید، شرایط بهتر خواهد شد.

فال تاروت متولدین آذر ماه

شش پنج پنتاکل

تفاسیر کلیدی: تلاش و زمان منجر به موفقیت، جوایز، بازگشت و تعادل، کمک از شخص سخاوتمند، ارث و قرض گرفتن.

ممکن است احساس کنید اطرافیان شما دوستانه هستند. آنها به شما در مورد مفهوم کار و زندگی مشاوره می دهند. این احتمال وجود دارد که از دیگران کمک بگیرید. همچنین در صورت نیاز به دیگران کمک خواهید کرد. برای امور مالی، ممکن است مجبور شوید برای اقلام ضروری پول خرج کنید. با این حال، اگر شما هر گونه مشکل مالی داشته باشید، می توانید کمک بگیرید. برای کار، هیچ شانس برجسته ای برای پیشرفت وجود نخواهد داشت، اما همکاری خوبی از همکاران خود خواهید داشت.

فال تاروت متولدین دی ماه

نه فنجان

تفاسیر کلیدی: این بالاترین عدد صحیح دلالت بر ناقص بودن دارد زیرا باید عدد یک را به ده اضافه کرد. بنابراین، کارت نشان دهنده شادی، پر بودن، در حالی که به دنبال چیزی برای تکمیل است.

به طور کلی هیچ حرکتی در موقعیت وجود ندارد. ممکن است بدون هیچ مشکلی زندگی آرام و آسانی داشته باشید. اگر مجرد هستید، از زندگی خود احساس رضایت خواهید کرد و نمی خواهید برای داشتن کسی در زندگی خود دست و پنجه نرم کنید. اگر معشوق دارید، در این مدت از یکدیگر راضی خواهید بود و انتظار یک رابطه امن در طولانی مدت را دارید. مراقب باشید که ممکن است آنقدر راحت زندگی کنید که غیر فعال شوید.

فال تاروت متولدین بهمن ماه

ملکه های فنجان

تفاسیر کلیدی: زنان بالای 25 سال، نقش و وظیفه زن شامل ویژگی ها، توانایی و شخصیت. این کارت نشان دهنده زنان خانه دار خوبی است که به خانواده خود عشق و صمیمیت می بخشند و زنان واقعی هستند که از پیروی خود راضی هستند.

پیش از این، ممکن است یک زندگی ساده و روان بدون هیچ هیجان یا چالشی داشته باشید. ممکن است وقت آزاد بیشتری داشته باشید که باعث می شود از این موقعیت خسته شوید. برای کار، شما برای کارهایی مناسب هستید که مربوط به هنر است یا نیازی به تماس با دیگران ندارد. ممکن است از کار خود خسته شوید یا در موارد دیگر، چیز زیادی برای انجام یا یادگیری وجود نداشته باشد. اگر بیکار هستید، باید منتظر بمانید زیرا فرصت کمی برای یافتن شغل وجود دارد. بهتره بیشتر تلاش کنی

فال تاروت متولدین اسفند ماه

هشت ها پنتاکل

تفاسیر کلیدی: ریشه مطمئنی که منجر به توسعه، پیشرفت و موفقیت می شود، توانایی کسب درآمد، تخصص در چیزی که می تواند پول زیادی به دست آورد.

با تلاش مستمر خود موفق خواهید شد. پروژه ها یا چیزهایی که روی آنها کار کرده اید ظاهر خوبی دارند که شما را راضی می کند. شما مهارت های بیشتری در حرفه خود خواهید داشت و تجربیات جدیدی به دست می آورید تا به شما در مدیریت کارآمدتر کارها کمک کند. اگر کارمند هستید، شانس ارتقاء یا افزایش حقوق خواهید داشت و به خوبی مورد پذیرش همکارانتان قرار خواهید گرفت. برای امور مالی، این نمودار روند صعودی شماست. مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، می توانید پول زیادی به دست آورید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو