فال تاروت انگلیسی10 تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

3

1402/4/10

08:36


فال تاروت انگلیسی10  تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولدین فروردین ماه

نه فنجان

تفاسیر کلیدی: این بالاترین عدد صحیح دلالت بر ناقص بودن دارد زیرا باید عدد یک را به ده اضافه کرد. بنابراین، کارت نشان دهنده شادی، پر بودن، در حالی که به دنبال چیزی برای تکمیل است.

به طور کلی بدون هیچ استرسی خوشحال خواهید شد. این زمان برای استراحت یا انجام کاری که دوست دارید خواهد بود. برای کار، پیشرفت چشمگیری نخواهید داشت و ممکن است کمی وقت آزاد داشته باشید. این کارت همچنین به این معنی است که شما از شغل خود راضی خواهید بود یا شغلی را که دوست دارید بدست خواهید آورد. برای امور مالی، پول زیادی برای خرج کردن بدون مشکل به دست خواهید آورد. یا ممکن است از کسی حمایت مالی دریافت کنید. برای عشق، اگر مجرد هستید، ممکن است یک مرد بیوه وارد زندگی شما شود. اما اگر در مرحله اولیه تماس هستید، ممکن است مجبور شوید زمان بگذارید تا یکدیگر را بهتر بشناسید زیرا ممکن است آن شخص در این رابطه جدی نباشد یا ممکن است قبلاً کسی را در زندگی خود داشته باشد. بنابراین، شما باید مراقب عشق تکراری نیز باشید.

فال تاروت متولدین اردیبهشت ماه

پنج پنتاکل

تفاسیر کلیدی: بی ثباتی، درگیری، ناامیدی و ضرر ناشی از ثبات از بین می رود، کمبود مواد. شما باید محتاط باشید و در مورد عشق، دوستی، کار و پذیرش دیگران با دقت فکر کنید.

احساس تنهایی خواهید کرد. اگر معشوق دارید، برای مدتی تمایل به زندگی جداگانه دارید. این ممکن است ناشی از کار یا مسافرت باشد. با این حال، آنقدرها هم که نگران هستید بد نیست. در این مدت، ممکن است هیچ کمکی دریافت نکنید یا نتوانید به رئیس یا ارشد خود در محل کار تکیه کنید. برای کار، لطفا خود ارزیابی انجام دهید. کاری فراتر از توانایی و مسئولیت خود انجام ندهید زیرا ممکن است با نتایج منفی غیرمنتظره ای مواجه شوید. برای امور مالی، باید اقتصاد را جدی بگیرید زیرا ممکن است به زودی با مشکل مالی مواجه شوید.

فال تاروت متولدین خرداد ماه

پنج عصا

تعابیر کلیدی: بی ثباتی، درگیری، ناامیدی و ضرر ناشی از ثبات از بین می رود، اختلاف، عدم هماهنگی، مانع، دعوا.

ممکن است متوجه شوید که زندگی شما در گذشته روان و پر از موانع در کار، مالی و عشق نبوده است. برای کار، ممکن است برخی از اشتباهات وجود داشته باشد که نیاز به اصلاح شما داشته است. اگر مجبور به تماس با خارجی هستید، مراقب اشتباهات مربوط به زبان خارجی باشید. به طور کلی، ممکن است در این مدت خسته باشید، اما می توانید از پس آن برآیید. برای عشق، ممکن است یک رابطه اولیه را با کسی شروع کنید. اگر معشوق داری مراقب دعوا با معشوقت باش.

فال تاروت متولدین تیر ماه

عدالت

تفاسیر کلیدی: دقت، برابری، توجیه، عقل، عقلانیت، تصمیم گیری برای حل مشکل، موقعیتی که نیاز به تصمیم گیری دارد.

شما بسیار خسته خواهید شد. از افراد بداخلاق اطرافتان آزرده خاطر خواهید شد. با این حال، شما باید احساسات خود را کنترل کنید زیرا ممکن است به حمایت آنها نیز نیاز داشته باشید. برای کار، ممکن است احساس کنید که همکارانتان سعی می کنند از شما ایراد بگیرند و تمایل به مقایسه با شما دارند. ممکن است احساس خجالت کنید زیرا برخی از همکاران ممکن است سعی کنند در محل کار با شما رقابت کنند. با این حال، زیاد نگران نباشید زیرا برخی از همکاران هنوز با شما دوستانه هستند.

فال تاروت متولدین مرداد ماه

چهار فنجان

تعابیر کلیدی: ثبات، موفقیت اولیه، آراستگی، قدرت، آرامش پس از شروع کاری که باعث کسالت، نارضایتی و ناامیدی می شود.

ممکن است احساس بی حوصلگی کنید زیرا همه چیز آنطور که انتظار داشتید پیش نمی رود. اغلب در این زمان احساس بد خلقی خواهید کرد. سعی کنید مراقب افکار منفی خود نسبت به چیزهای اطرافتان باشید. ممکن است پیشنهاداتی دریافت کنید که اگر خیلی خوش سلیقه باشید، فرصت خوبی را از دست خواهید داد. علاوه بر این، شما باید ذهن خود را باز کنید و بپذیرید که ما نمی توانیم به طور کامل افراد یا چیزهای دیگر را کنترل کنیم. اگر بتوانید دیدگاه خود را تنظیم کنید، توقع خود را در مورد مسائل بیرونی کاهش دهید، احساس بهتری خواهید داشت.

فال تاروت متولدین شهریور ماه

صفحات فنجان

تفاسیر کلیدی: افراد زیر 25 سال تجربه کمتری دارند و در حال ساختن ثروت هستند. وقوع و احساس، عاطفه، رابطه یا پروژه جدید.

ممکن است در این مدت نگران مشکلات موجود باشید و برای انجام هر کاری اعتماد به نفس نداشته باشید. ممکن است بیش از حد فکر کنید که باعث می‌شود بیش از حد خسته نباشید و مسائل را حل کنید. بهتر است بیشتر مراقب باشید و در حل و فصل مسائل تردید نکنید. عدم اشتیاق و تنبلی شما ممکن است باعث تاخیر منفی کارها شود. بنابراین، لطفا تمام تلاش خود را بکنید تا روی وضعیت موجود تمرکز کنید و مشکل را یکی یکی حل کنید. فقط یک کار را در یک زمان انجام دهید زیرا به اندازه کافی سختگیر نیستید که بتوانید همزمان همه چیز را مدیریت کنید که ممکن است تأثیر منفی روی شما بگذارد.

فال تاروت متولدین مهر ماه

دو شمشیر

تفاسیر کلیدی: رابطه بین دو چیز با هدف یکسان یا هدف و تصمیم کاملاً متفاوت به دلیل وضعیت ناپایدار. این کارت همچنین نشان دهنده ارتباط است.

قبلاً ممکن است با اطرافیانتان، فرزندانتان، پیروانتان یا افراد جوان‌تر درگیری داشته باشید. ممکن است اخباری دریافت کرده باشید و مجبور شده باشید در مورد چیزی تصمیم بگیرید. ممکن است برای انجام کاری تردید داشته باشید و اعتماد به نفس نداشته باشید. برای کار، ممکن است با همکاران خود مشکل داشته باشید و باید در حل مشکل انعطاف پذیر باشید. ممکن است شخصی در مورد شما بدگویی کند یا ممکن است شما از حرف های او ناراضی باشید. در این مدت باید با افراد زیادی در رابطه با کار و امور مالی تماس بگیرید. برای عشق باید خونسردی خود را حفظ کنید و مراقب باشید که با معشوق خود اختلاف پیدا کنید.

فال تاروت متولدین آبان ماه

قدرت

تعابیر کلیدی: فضل، احترام، زنان قوی و متکی به خود. استفاده از عقل، تدبیر و شجاعت برای غلبه بر همه موانع و کنترل احساسات و ذهن خود.

ممکن است در گذشته روزهای سخت و سختی را سپری کرده باشید. نکته خوب این است که شما را قوی تر کرد و بتوانید به خوبی از پس همه مشکلات برآیید. برای کار، ممکن است احساس کنید که کار سختی است. علاوه بر این، هم رئیس و هم همکارانتان ممکن است به شما فشار بیاورند. اگر زیردستان دارید، ممکن است احساس کنید که آنها سرسخت و بیش از حد اعتماد به نفس دارند. با این حال، آنها در کار توانایی دارند و می توانند به رهایی از بار شما کمک زیادی کنند. برای سلامتی، شما هنوز سالم هستید، اما مراقب باشید که بیش از حد سخت کار کنید و استراحت کافی نداشته باشید.

فال تاروت متولدین آذر ماه

ده ها فنجان

تفاسیر کلیدی: بیش از حد موفقیت و کامل بودن می تواند نتیجه منفی داشته باشد و باعث ضرر شود. این کارت خوبی از عشق است که به معنای عشق گرم و کامل یا امید برآورده شده است.

شما برنامه ریزی خواهید کرد که زمانی را با خانواده خود بگذرانید یا یک سفر تعطیلات داشته باشید یا با اعضای خانواده خود به فعالیت های تفریحی بپیوندید. اگر در حال توسعه روابط خود با کسی هستید، انتظار دارید در آینده زندگی مشترکی داشته باشید و خانواده ای عالی داشته باشید. همچنین انتظار موفقیت های دیگری را در زندگی خواهید داشت. اگر مجرد هستید، در آینده نزدیک شانس ملاقات با شخصی را خواهید داشت. برای امور مالی، وضعیت مالی شما خوب است. همچنین با رئیس خود رابطه خوشایندی خواهید داشت. در محل کار از رئیس و ارشدتان کمک خواهید گرفت.

فال تاروت متولدین دی ماه

صفحات چوبدستی

تفاسیر کلیدی: اگر زیر 25 سال با تجربه کمتری هستید و در حال ساختن ثروت هستید، خبرهای خوبی در مورد شغل جدید دریافت خواهید کرد و فرصتی برای پیشرفت در حرفه خود خواهید داشت.

تغییرات مثبتی رخ خواهد داد. شروع جدیدی وجود خواهد داشت که می تواند کار یا دوستی یا ملاقات با افراد جدید باشد. با این حال، ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد، اما در حدی که بتوانید آنها را مدیریت کنید. برای کار، اگر کسب و کار خود را دارید، ممکن است کارمندان جدیدی داشته باشید. علاوه بر این، این کارت نشان دهنده فرصت مناسبی برای نفوذ به بازار برای گسترش پایگاه مشتریان و موفقیت است. برای امور مالی، نقدینگی بیشتری نسبت به گذشته خواهید داشت اما همچنان باید مراقب هزینه های خود باشید. برای عشق، اگر مجرد هستید، این احتمال وجود دارد که فرد جدیدی پیدا کنید. با این حال، گرم مزاج نباشید. تازه شروع رابطه است و باید برای شناخت بهتر یکدیگر وقت بگذارید. اگر متاهل هستید، ممکن است بچه دار شوید و رابطه خود را تقویت کنید.

فال تاروت متولدین بهمن ماه

دو فنجان

تعابیر کلیدی: رابطه بین دو چیز با هدف یکسان یا هدف کاملاً متفاوت، بهترین کارت عشق، عاشق صادق و صادق، مشارکت در یک توافق.

ممکن است شانس خوبی در عشق داشته باشید. ممکن است عشق یا کسی را پیدا کرده باشید که دوستش دارید. اگر معشوق دارید، ممکن است رابطه خوشایند داشته باشید و احساس خوشبختی کنید. برای کار، ممکن است رابطه خوبی با رئیس خود و زیردستان خود داشته باشید. زیردستان شما ممکن است به درستی به شما در محل کار کمک کرده و از شما حمایت کنند تا بتوانید کارتان را راحت تر انجام دهید. اگر پروژه ای برای راه اندازی کسب و کار خود یا یافتن یک شریک تجاری دارید، این احتمال وجود دارد که یک شریک خوب داشته باشید که بتواند همکاری کاملی را برای شما فراهم کند.

فال تاروت متولدین اسفند ماه

ماه

تعابیر کلیدی: تعارض، سردرگمی، ترس، پنهان شدن، تله، ترفند، خیانت، اختلاف، بی ثباتی، سردرگمی، تنهایی، افسردگی، نگرانی.

ممکن است همه چیز آنطور که انتظار داشتید پیش نرود یا عدم اطمینان یا تاخیر وجود داشته باشد. از هیچ چیز انتظار زیادی نداشته باشید زیرا این کارت نشان دهنده یک عدم اطمینان غیرمنتظره است. بیش از حد به چیزی نچسبید یا انتظار نداشته باشید، زیرا ممکن است زمانی که ناامید هستید احساس بسیار وحشتناکی کنید. در این مدت مراقب تصمیم گیری خود باشید زیرا ممکن است به جای در نظر گرفتن حقیقت از احساسات استفاده کنید. اگر در تصمیم گیری برای انجام کاری عجله کنید، ممکن است ناامید شوید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو