فال تاروت انگلیسی 11 تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

5

1402/4/11

00:06


فال تاروت انگلیسی 11 تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولدین فروردین ماه

شوالیه های جام

تفاسیر کلیدی: مردان بین 25 تا 35 سال، مسافرت، جستجوی چیزی، موقعیت پیشرو، خودسازی، جستجوی کمال در زندگی، عاشق شدن یا درگیر شدن در یک رشته هنری.

شما احساس بی حوصلگی خواهید کرد زیرا زندگی بسیار ساده است، هیچ چیز هیجان انگیز یا چالش برانگیزی نیست. علاوه بر این، ممکن است تنبل باشید و در محل کار خسته شوید. اگر زندگی را خیلی آسان بگیرید، رئیستان ممکن است فکر کند که در محل کار تمرکز ندارید. بنابراین، شما باید فعال تر باشید و توجه بیشتری به کار داشته باشید. اگر کسب و کار خود را دارید، ممکن است قصد توسعه آن را داشته باشید، اما باید پروژه خود را برای مدتی به حالت تعلیق در آورید زیرا زمان مناسبی برای انجام کاری نیست. برای امور مالی، آنقدر پول به دست خواهید آورد که هر طور که می خواهید خرج کنید. با این حال، مراقب باشید که بیش از حد اسراف کنید زیرا ممکن است بعداً مشکل مالی داشته باشید.

فال تاروت متولدین اردیبهشت ماه

پنج فنجان

تعابیر کلیدی: بی ثباتی، تعارض، ناامیدی و زیان ناشی از ثبات از بین می رود، ناامیدی و افسردگی ناشی از از دست دادن است اما همچنان به چیزی و آینده امیدوار است.

در زندگی احساس ناامیدی و ناامیدی خواهید کرد. ممکن است از چیزی ناامید شوید که باعث دلسردی شما می شود و نمی توانید راهی برای خروج پیدا کنید. با این حال، در واقع، راهی برای خروج از هیچ راهی وجود خواهد داشت. در میان ناامیدی ها، هنوز فرصتی در انتظار شما خواهد بود تا آن را پیدا کنید. فقط هرگز ایمان خود را از دست ندهید و بیش از حد منفی فکر کنید. برای کار، ممکن است احساس ناامیدی کنید، اما باید صبور باشید. برای عشق، شما هنوز مشکلات حل نشده ای دارید. ممکن است یکی از طرفین بخواهد رابطه را پایان دهد در حالی که طرف دیگر ممکن است نخواهد. یا معشوق شما مسافتی طولانی خواهد داشت و امکان ملاقات با یکدیگر وجود ندارد.

فال تاروت متولدین خرداد ماه

چهار عصا

تعابیر کلیدی: ثبات، موفقیت اولیه، آراستگی، قدرت، آرامش پس از شروع کاری که در درجه اول موفقیت آمیز و پایدار است.

ممکن است زندگی شاد و دلپذیری داشته باشید و احساس کرده باشید که زندگی در گذشته کاملاً روان بوده است. ممکن است شما تمایل داشته باشید که کسب و کار خود را بسازید. اگر در حال حاضر کسب و کار خود را اداره می کنید، کسب و کار شما پایدار است و تمایل به رشد مثبت دارد. اگر یک شغل تمام وقت دارید، در نظر می گیرید که در یک سطح ایمن است. شما می توانید به آرامی کار کنید. برای عشق، اگر مجرد هستید، ممکن است رابطه خود را با کسی شروع کنید. اگر معشوق داشته باشید، رابطه ای دلپذیر و شیرین خواهید داشت و زمانی را با هم خواهید گذراند.

فال تاروت متولدین تیر ماه

خورشید

تعابیر کلیدی: رفاه، افتخار، ثروت بادآورده، موفقیت، شکوه، رشد، پیشرفت، شادی، فراوانی، شهرت و خوش شانسی.

شما انتظار و آرزوی موفقیت و داشتن یک زندگی شخصی کامل را دارید. در این مدت، شما برای پیشرفت در حرفه خود جاه طلب خواهید بود یا برای کار بسیار مشتاق خواهید بود. همچنین میل به امنیت مالی بیشتری خواهید داشت. اگر مجرد هستید، ممکن است یک عشق جدید را پیش بینی کنید و این شانس را داشته باشید که در آینده کسی را پیدا کنید که وارد زندگی شما شود. اگر متاهل هستید، ممکن است تمایل به داشتن فرزند داشته باشید.

فال تاروت متولدین مرداد ماه

دو پنتاکل

تفاسیر کلیدی: رابطه بین دو چیز با هدف یکسان یا هدف کاملاً متفاوت. این یک کارت بد مالی است که به معنای فقر، جریان نقدینگی وحشتناک و استقراض است.

ممکن است مجبور شوید برخی از مشکلات را حل کنید. ممکن است در زندگی شما موانع و سردرگمی هایی وجود داشته باشد. این زمانی است که شما باید همه چیز را متعادل کنید و موقعیت ها را کنترل کنید. برای کار، ممکن است مجبور شوید مشکلات غیرمنتظره را حل کنید و خود را با همکاران خود وفق دهید. برای امور مالی، ممکن است هزینه های غیرمنتظره ای داشته باشید اما می توانید اوضاع را کنترل کنید. برای عشق، این کارت در مورد عشق برجسته نیست. ممکن است از رابطه خود مطمئن نباشید.

فال تاروت متولدین شهریور ماه

هفت پنتاکل

تفاسیر کلیدی: موفقیت از تمایل، نیت، قدرت، پشتکار، عقل، هوش، رشد، پیشرفت تدریجی به سمت ثبات.

ممکن است آنقدر خسته و ناامید شده باشید که نخواهید کاری انجام دهید. شما فقط می خواهید بی حرکت بمانید و چیزها را مشاهده کنید تا تصمیم بگیرید چگونه به جلو بروید. ممکن است فکر کنید که تلاش زیادی کرده اید اما نتیجه آن طور که انتظار داشتید در مقیاس کامل به دست نیامده است. می توانید به طور خلاصه وضعیت فعلی خود را ارزیابی کنید تا ببینید در مسیر موفقیت در کجا قرار دارید. به هر حال، لطفاً تسلیم نشوید یا ناامید نشوید، زیرا موفقیت وجود دارد، اما تاکنون نمی توانید به آن برسید.

فال تاروت متولدین مهر ماه

پادشاهان شمشیر

تفاسیر کلیدی: مردان بالای 35 سال، تجربیات، عقلانیت، قدرت. این کارت نشان دهنده مردانی است که قدرتمند هستند و به افتخار پایبند هستند. همچنین آنها فرمانداران سختگیر و قوی هستند که بهتر از خم شدن میشکنند.

در گذشته ممکن است مشکلات و موانع سختی را پشت سر گذاشته باشید که شما را قوی تر و صبورتر در زندگی کرده است. برای کار، ممکن است همکاران شما از شما سوء استفاده کرده باشند و شما مجبور شده باشید باری را تحمل کنید و مسئولیت مشکلات را به عهده بگیرید. ممکن است در مواجهه با مشکلات به تنهایی و نداشتن کسی که به شما کمک کند احساس خستگی و تنهایی کنید. با این حال، زمانی که دوران سختی را پشت سر گذاشتید، در انجام کارها قوی تر و محتاط تر خواهید بود. برای عشق، ممکن است از عشق ناامید شده باشید و برای درمان خود به زمان نیاز داشته باشید.

فال تاروت متولدین آبان ماه

صفحات فنجان

تفاسیر کلیدی: افراد زیر 25 سال تجربه کمتری دارند و در حال ساختن ثروت هستند. وقوع و احساس، عاطفه، رابطه یا پروژه جدید.

شما باید خود را با دیگران و محیط جدید وفق دهید. ممکن است از به اشتراک گذاشتن نظرات خود خجالت بکشید که بر معاشرت با افراد اطراف شما تأثیر می گذارد. بنابراین، شما باید یاد بگیرید که چگونه با دیگران در جامعه زندگی کنید. با این حال، ممکن است از دوستان یا اطرافیانتان کمک بخواهید. آنها ممکن است بتوانند به نوعی به شما کمک کنند اما نه چندان. ممکن است دوستی جدیدی به دست آورید، اما در محل کار، دوستی قوی نداشته باشید.

فال تاروت متولدین آذر ماه

سه شمشیر

تعابیر کلیدی: رشد، خلاقیت، چیز جدید در نتیجه رابطه بین دو چیز، ناامیدی و اضطراب در نتیجه خیانت، اختلاف و قطع رابطه.

مواظب گرم مزاج بودن باشید زیرا ممکن است بعداً دچار مشکل شوید. شرایط هموار نخواهد بود و ممکن است با ضرر و ناراحتی مواجه شوید. با دیگران درگیری خواهید داشت، اخبار بدی دریافت خواهید کرد که شما را بسیار استرس یا ناامید می کند. برای کار، ممکن است استعفا دهید زیرا دیگر نمی توانید شرایط استرس زا را تحمل کنید. برای امور مالی مراقب هزینه ها و کمبود پول یا فریب خوردن باشید. اگر زمانی به کسی پول قرض دهید، ممکن است آن را پس نگیرید. برای عشق، ناامید خواهید شد و دچار اختلاف شدید. به رابطه خود پایان می دهید و از یکدیگر جدا می شوید.

فال تاروت متولدین دی ماه

پنج پنتاکل

تفاسیر کلیدی: بی ثباتی، درگیری، ناامیدی و ضرر ناشی از ثبات از بین می رود، کمبود مواد. شما باید محتاط باشید و در مورد عشق، دوستی، کار و پذیرش دیگران با دقت فکر کنید.

ممکن است احساس تنهایی کنید. ممکن است فکر کنید که برای مشکلاتی که با آن روبرو هستید راهی ندارید. ممکن است احساس کنید که هیچ کس وضعیت فعلی شما را درک نمی کند. در این زمان ممکن است به شدت احساس استرس و نگرانی کنید. ممکن است به راحتی حساس شوید و از انتظارات خود ناامید شوید. برای کار مراقب بیکاری باشید. یا ممکن است احساس کنید در محل کار تحت فشار هستید. شاید ندانید چگونه با این شرایط کنار بیایید. مراقب امور مالی خود باشید زیرا ممکن است نتوانید هزینه های خود را به درستی مدیریت کنید یا پولتان تمام شود. در مورد یک مرد تجاری، شرکت شما ممکن است با مشکل مالی مواجه شود. برای عشق، در این مدت ممکن است احساس تنهایی کنید و به دنبال کسی باشید که زندگی شما را برآورده کند. اگر معشوق دارید ممکن است مدتی از هم جدا شوید یا از هم دور بمانید.

فال تاروت متولدین بهمن ماه

جادوگر

تفاسیر کلیدی: مذاکره، تجارت، آموزش، هوش، ارتباطات. شروع مهم جدید با مهارت و تخصص شانس بالایی برای موفقیت خواهد داشت.

شما ایده های خلاقانه ای برای انجام کارهای جدید از جمله ایده های خوب برای کار و کسب درآمد خواهید داشت. اما برای موفقیت، باید این ایده ها را اجرا کنید و اقداماتی انجام دهید. اگر می خواهید مهارت خود را در مورد زبان های خارجی یاد بگیرید یا توسعه دهید، ادامه دهید زیرا مطمئناً در آینده برای کار شما مفید خواهد بود. اگر در محل کار با مشکلی مواجه شدید، سعی کنید با ارشد خود مشورت کنید تا ایده ها یا اصول مفیدی در مورد کار به دست آورید. برای امور مالی، اگر کمبود پول دارید، گردش نقدینگی دلپذیرتری خواهید داشت. برای عشق، انتظار زیادی نداشته باشید. فقط راحت باشید و برای کاهش مشکلات با معشوق خود مانند نیمه دوست و نیمه عاشق رفتار کنید.

 

فال تاروت متولدین اسفند ماه

محبت

تفاسیر کلیدی: ماجراجویی، مسافرت، تغییر، عشق به آزادی، جابه‌جایی مانند نقل مکان به دفتر جدید یا خانه جدید، زمان دشواری که باید خود را برای هماهنگی یا حل و فصل وضعیت به شیوه‌ای مثبت وفق دهید.

ممکن است تغییرات یا موقعیت هایی وجود داشته باشد که باعث شود یاد بگیرید خود را با شرایط اطراف وفق دهید. برای کار، ممکن است مجبور شوید با دیگران سازگار شوید و بهتر است بی طرفانه رفتار کنید. علاوه بر این، باید در رسیدگی به امور انعطاف‌پذیرتر باشید، زیرا همه چیز همیشه در معرض تغییر است. با این حال، باید صبور باشید و احساسات خود را کنترل کنید زیرا ممکن است به راحتی بدخلقی یا ناامید شوید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو