فال تاروت انگلیسی 12 تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

6

1402/4/12

00:12


فال تاروت انگلیسی 12 تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولدین فروردین ماه

پنج عصا

تعابیر کلیدی: بی ثباتی، درگیری، ناامیدی و ضرر ناشی از ثبات از بین می رود، اختلاف، عدم هماهنگی، مانع، دعوا.

ممکن است یک سردرگمی درونی داشته باشید یا ندانید که چگونه بر اساس اولویت کاری را مدیریت کنید. در این مدت ممکن است نظرات متفاوتی نسبت به دیگران داشته باشید. بنابراین، ممکن است برای جلوگیری از درگیری، نخواهید نظرات خود را به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، اکنون زمان مناسبی برای انجام هر کاری نیست زیرا موانعی در پیش خواهد بود. بهتر است صبر کنید و وضعیت را ببینید. علاوه بر این، ممکن است فرصتی برای درگیری با افراد اطرافتان وجود داشته باشد. بنابراین، مراقب کلمات خود باشید تا از بدتر شدن مشکل جلوگیری کنید.

فال تاروت متولدین اردیبهشت ماه

امپراطور

تفاسیر کلیدی: رهبری، قدرت، قدرت، پیروزی، موفقیت، مسئولیت پذیری بالا، ثبات.

در گذشته، ممکن است مسائل و مشکلات زیادی وجود داشته باشد که شما را در تصمیم گیری قوی تر و مطمئن تر کرده است. برای کار، اگر مجبور باشید با خارجی ها سر و کار داشته باشید یا با دولت تماس بگیرید، شانس پیشرفت خواهید داشت. اما اگر در زمینه های دیگر کار می کنید، باید تلاش بیشتری انجام دهید. برای امور مالی، پول زیادی برای پس انداز نخواهید داشت زیرا ممکن است هر طور که می خواهید پول زیادی خرج کنید. برای عشق، شما این شانس را دارید که با یک فرد مسن که بالغ تر از شماست ملاقات کنید. یا ممکن است یک خارجی با شما معاشقه کند. اگر معشوق داشته باشید، ممکن است خسته شوید زیرا معشوقتان زیاد به شما اهمیت نمی دهد.

فال تاروت متولدین خرداد ماه

دو فنجان

تعابیر کلیدی: رابطه دو چیز با یک هدف یا هدف کاملاً متفاوت، بهترین کارت عشق، عاشق صادق و صادق، درگیر شدن در یک توافق.

شما تمایل به ایجاد دوستی در محل کار دارید. اگرچه همه چیز آن طور که انتظار داشتید نتیجه نمی گیرد، اما از دیگران حمایت خواهید کرد که می تواند به حل مشکلات کمک کند. شانس داشتن یک شریک تجاری خوب را خواهید داشت. همچنین، یک نفر از شما برای پیشرفت حمایت می کند. تغییر چشمگیری در وضعیت وجود ندارد. همه چیز کند است و ممکن است احساس ناامیدی کنید. با این حال، باید صبور باشید زیرا مطمئناً اوضاع بهتر خواهد شد.

فال تاروت متولدین تیر ماه

ده ها فنجان

تفاسیر کلیدی: بیش از حد موفقیت و کامل بودن می تواند نتیجه منفی داشته باشد و باعث ضرر شود. این کارت خوبی از عشق است که به معنای عشق گرم و کامل یا امید برآورده شده است.

پیشرفتی در کار شما پیش رو خواهد بود اما پیشرفت کندی خواهد بود. شما ممکن است فرصت خوبی از سالمند خود دریافت کنید تا توانایی های خود را در محل کار ارائه دهد. شما باید بهترین تلاش خود را بکنید زیرا رئیس و همکاران شما تمایل دارند کار شما را بپذیرند. با این حال، باید مراقب جزئیات کار باشید، زیرا ممکن است اشتباه کوچک ناشی از بی دقتی شما باشد.

فال تاروت متولدین مرداد ماه

پنج فنجان

تعابیر کلیدی: بی ثباتی، تعارض، ناامیدی و زیان ناشی از ثبات از بین می رود، ناامیدی و افسردگی ناشی از از دست دادن است اما همچنان به چیزی و آینده امیدوار است.

ممکن است احساس ناامیدی کنید زیرا ممکن است فردی رفتار غیر دوستانه داشته باشد. ممکن است برای تماس با همکاران خود در محل کار احساس ناراحتی کنید. شما باید در برابر این وضعیت ناراحت کننده صبور باشید. همچنین مراقب رفتار خود باشید زیرا ممکن است ناخواسته طوری رفتار کنید که باعث نارضایتی اطرافیانتان شود و ممکن است روی شما تأثیر بگذارد. ممکن است با دوستان یا اطرافیان خود درگیری داشته باشید اما هنوز فرصتی برای تفاهم ندارید.

فال تاروت متولدین شهریور ماه

هفت پنتاکل

تفاسیر کلیدی: موفقیت از تمایل، نیت، قدرت، پشتکار، عقل، هوش، رشد، پیشرفت تدریجی به سمت ثبات.

ممکن است آنقدر خسته و ناامید شده باشید که نخواهید کاری انجام دهید. شما فقط می خواهید بی حرکت بمانید و چیزها را مشاهده کنید تا تصمیم بگیرید چگونه به جلو بروید. ممکن است فکر کنید که تلاش زیادی کرده اید اما نتیجه آن طور که انتظار داشتید در مقیاس کامل به دست نیامده است. می توانید به طور خلاصه وضعیت فعلی خود را ارزیابی کنید تا ببینید در مسیر موفقیت در کجا قرار دارید. به هر حال، لطفاً تسلیم نشوید یا ناامید نشوید، زیرا موفقیت وجود دارد، اما تاکنون نمی توانید به آن برسید.

فال تاروت متولدین مهر ماه

ملکه های فنجان

تفاسیر کلیدی: زنان بالای 25 سال، نقش و وظیفه زن شامل ویژگی ها، توانایی و شخصیت. این کارت نشان دهنده زنان خانه دار خوبی است که به خانواده خود عشق و صمیمیت می بخشند و زنان واقعی هستند که از پیروی خود راضی هستند.

تغییرات آهسته یا تقریباً هیچ تغییری در زندگی شما وجود خواهد داشت. در این زمان باید صبور باشید. گرم مزاج نباشید. اگر می خواهید کار جدیدی انجام دهید، باید آن را برای مدتی به حالت تعلیق در آورید زیرا در این زمان هیچ موفقیت برجسته ای وجود نخواهد داشت. برای کار، می توانید به کار خود ادامه دهید، اما هیچ پیشرفتی نیز وجود نخواهد داشت. اگر کسب و کار خود را دارید، مشتریان فعلی شما منبع اصلی درآمد شما در آینده خواهند بود. برای امور مالی، وضعیت مالی شما بهتر می شود. نسبت به گذشته پول بیشتری به دست خواهید آورد اما مراقب باشید که گزاف هزینه کنید زیرا وضعیت مالی شما در آینده نامشخص خواهد بود. اگر مرد هستید، ممکن است با زنی که دوست دارید ملاقات کنید، اما او در مورد رابطه خود توضیح نمی دهد که باعث سردرگمی شما می شود. اگر زن هستید، باید منتظر بمانید زیرا فرصت کمی برای عشق وجود دارد.

فال تاروت متولدین آبان ماه

شیطان

تعابیر کلیدی: بجنگ اما با طمع، قمار دوست داشتن، افسون در همه رذیلت ها، قمار، مواد مخدر، جنسی، مادیات، اعتیاد به مواد، گمراهی، انجام هر کاری حتی برآورده شدن آن اشتباه است.

جاه طلب خواهید بود و بالاترین موفقیت را هدف خواهید داشت. شما به دیگران اهمیت نخواهید داد و از هر طریقی سعی می کنید خود را برای رسیدن به هدف خود سوق دهید. اگرچه موفقیت مسحور کننده است، اما راه خوبی برای پا گذاشتن روی دیگران برای رسیدن به آن نیست. برای کار، اگر کار شما در مورد اداره میخانه، فروش مشروبات الکلی یا مسائل غیرقانونی نباشد، چندان موفق نخواهید بود. مواظب باشید که توسط ارشد خود هشیار شوید و در کار دچار مشکل شوید. برای امور مالی مراقب باشید که بیش از حد اسراف کنید زیرا ممکن است مشکل مالی داشته باشید.

فال تاروت متولدین آذر ماه

ماه

تعابیر کلیدی: تعارض، سردرگمی، ترس، پنهان شدن، تله، ترفند، خیانت، اختلاف، بی ثباتی، سردرگمی، تنهایی، افسردگی، نگرانی.

موقعیت های اطراف شما هنوز مبهم است و نمی توانید چیزها را به وضوح ببینید. ممکن است خود را در میان دوستان پیدا کنید، اما ممکن است نتوانید به کسی تکیه کنید. مراقب باشید اطرافیانتان از شما سوء استفاده کنند یا به شما خیانت کنند. برای کار، باید با دقت بیشتری کار کنید. به همکاران خود بیش از حد اعتماد نکنید زیرا ممکن است به طور غیر منتظره از شما سوء استفاده کنند. برای امور مالی مراقب مخارج خود باشید. اگر در این مدت پول خود را به شخصی قرض دهید، ممکن است آن را پس نگیرید.

فال تاروت متولدین دی ماه

شش شمشیر

تفاسیر کلیدی: تلاش و زمان که منجر به موفقیت، جوایز، بازگشت و تعادل می شود. دوران سختی پر از مشکلات و موانع است. شما باید از موقعیت فرار کنید و اجازه دهید با گذشت زمان آن را حل کند.

ممکن است متوجه شوید که در این زمان نمی توانید مشکلات را حل کنید یا کاری انجام دهید. ممکن است کمی نگران باشید اما استرس نداشته باشید. شما تمایل دارید همه چیز را رها کنید زیرا فکر می کنید با گذشت زمان مشکلات به روشی مثبت حل می شوند. اگرچه همه چیز کند است و در حال حاضر نتیجه قطعی وجود ندارد، اما در آینده واضح تر خواهد شد.

فال تاروت متولدین بهمن ماه

دو پنتاکل

تفاسیر کلیدی: رابطه بین دو چیز با هدف یکسان یا هدف کاملاً متفاوت. این یک کارت بد مالی است که به معنای فقر، جریان نقدینگی وحشتناک و استقراض است.

اخیراً ممکن است با چیزهای زیادی مشغول شده باشید، اما می توانید به خوبی از عهده آنها برآیید. ممکن است در مورد هزینه های خود استرس داشته باشید اما در آخرین لحظه توانستید زنده بمانید. اگر کسب و کار خود را داشتید، ممکن است از زیردستان خود احساس رضایت نداشتید زیرا عملکرد آنها انتظارات شما را برآورده نمی کرد. لطفا زیاد به آنها فشار نیاورید اما انعطاف پذیری بیشتر می تواند رابطه شما را با آنها تقویت کند.

فال تاروت متولدین اسفند ماه

هفت فنجان

تفاسیر کلیدی: موفقیت از تمایل، نیت، قدرت، پشتکار، عقل و هوش شما. تخیل، رویا یا امید در ذهن شماست که باید امکان آن را به دقت در نظر بگیرید.

در این زمان با خودتان گیج خواهید شد. دوست دارید خیلی کارها را همزمان انجام دهید یا ایده های خلاقانه زیادی داشته باشید اما نمی توانید آنها را زنده کنید. بنابراین، اگر ایده خوبی برای انجام کاری دارید، باید به آن عمل کنید و آن را در این زمان انجام دهید. نتیجه به همان خوبی که انتظار داشتید خواهد بود. همچنین مراقب حواس پرتی خود باشید. شما باید زمانی را برای مدیتیشن یا آرامش یا تسکین استرس پیدا کنید. ممکن است خواسته های درونی زیادی داشته باشید اما برخی از آنها ممکن است در واقعیت برآورده نشوند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو