بهترین سریال های چینی 2023 ؛ معرفی 9 عنوان برتر

بهترین سریال های چینی 2023 ؛ معرفی 9 عنوان برتر


منبع: تکراتو

4

1402/4/14

14:32


طی سال گذشته، سریال‌ها و درام‌های چینی نیز بسیار محبوب شده‌اند و توانسته‌اند طرفداران خاص خود را جذب کنند. در این مقاله، بهترین سریال های چینی 2023 را معرفی می‌کنیم که موضوعات مختلف و جالب را به‌خوبی به تصویر می‌کشند.

بهترین سریال های چینی 2023 ؛ معرفی 9 عنوان برتر

طی سال گذشته، سریال‌ها و درام‌های چینی نیز بسیار محبوب شده‌اند و توانسته‌اند طرفداران خاص خود را جذب کنند. در این مقاله، بهترین سریال های چینی 2023 را معرفی می‌کنیم که موضوعات مختلف و جالب را به‌خوبی به تصویر می‌کشند.

صنعت سینما در چین از سال ۱۸۹۶ آغاز به کار کرد. اولین فیلم چینی نیز نبرد دینگ‌جون‌شان بود که در سال ۱۹۰۵ ساخته شد. اولین فیلم ناطق چین هم دختر سینگ سانگ نام دارد که در سال ۱۹۳۱ و با استفاده از تکنولوژی ضبط صدا روی صفحه ساخته شد.

پس از جنگ دوم چین و ژاپن و اشغال شانگهای توسط ژاپن بود که فیلم‌سازان به مکان‌های دیگر مهاجرت کردند و همین باعث شد صنعت فیلم‌سازی چین به شدت محدود شود. سینمای چین نیز مانند هر کشور دیگری پر از بهترین سریال های چینی مدرسه ای ، کمدی، عاشقانه، رزمی و … است و در ایران نیز بهترین سریال های چینی رزمی بسیار پرطرفدار هستند.

سریال های چینی در بسیاری از کشورها پر مخاطب هستند و مدتی است که مخاطبان این سریال‌ها در ایران نیز افزایش یافته است. اگر شما از طرفداران بهترین سریال های چینی مدرسه ای و رزمی هستید می‌توانید سریال‌های جذابی که در این ژانرها تولید شده‌اند را مشاهده کرده و از دیدن آنها لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی تاریخی

بهترین سریال های چینی 2022

بهترین سریال های چینی 2023

چند سالی است که چین بودجه‌ زیادی را به صنعت سینما اختصاص می‌دهد و توانسته صاحب یکی از بزرگ‌ترین بازارهای جهانی تولید و نمایش فیلم و سریال باشد. سینمای این کشور به‌دلیل تحولات سیاسی متعدد و جنگ جهانی، دستخوش تغییرات بسیاری بود؛ اما اکنون راه خود را پیدا کرده و علاوه بر تولید بهترین سریال های چینی کمدی ، در ژانرهای مختلف دیگر نیز فیلم و سریال تولید می‌کند. در ادامه، بهترین سریال چینی 2023 معرفی کردیم. اما اگر به ژانرهای مختلف سینما علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بهترین فیلم های 2023 را از دست ندهید. امسال در ژانر اکشن و ماجراجویی نیز فیلم‌های جذابی اکران می‌شود که در لیست بهترین فیلم های مارول 2023، بهترین فیلم های DC در سال 2023، ترسناک ترین فیلم های 2023، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2023، بهترین فیلم های کره ای 2023 و بهترین فیلم های دیزنی 2023 می‌توانید آنها را پیدا کنید. علاوه‌براین، با تماشای بهترین فیلم های اکشن 2023، بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 و بهترین فیلم های تاریخی 2023 هم می‌توانید لحظه‌های شادی را برای خودتان رقم بزنید.

علاوه‌براین، می‌توانید عنوان مورد نظر خود را در لیست بهترین سریال های 2023، بهترین سریال های کره ای 2023، بهترین سریال های عاشقانه 2023، بهترین سریال های نتفلیکس 2023 و بهترین سریال های ترکی 2023 نیز پیدا کنید.

قهرمانان وولین -Wulin Heroes

بهترین سریال های چینی 2023

بهترین سریال های چینی 2023
  • ژانر: درام، فانتزی، رزمی
  • کارگردان: ژو دونگ نینگ
  • بازیگران: لی هونگ یی، هوانگ ری ینگ، ژو زان جین

یکی از بهترین سریال های چینی رزمی این لیست، قهرمانان وولین است که کارگردانی آن را ژو دونگ نینگ برعهده داشت. بازیگران این فیلم بازی چشمگیری را از خود به نمایش گذاشتند و داستان آن نیز از جذابیت بسیاری برخوردار بود به گونه‌ای که توانست نظر بینندگان را به خوبی به خود جلب کند.

داستان این سریال که یکی از بهترین سریال های چینی 2023 بوده درباره یه شی، دختری دلسوز و مهربان است که آرزو دارد روزی قهرمان هنرهای رزمی شود. وی برای رسیدن به این آرزو تلاش می‌کند و امید دارد که به خواسته خود خواهد رسید.

یه شی در ادامه رفته ‌رفته با نیمه دیگر و تاریک انسان‌ها روبه‌رو می‌شود و درمی‌یابد که قهرمان شدن کار سختی است. در همین حال او با با یی ملاقات می‌کند و مسیر زندگی وی به صورت کامل تغییر می‌کند.

مسیر خانه – Road Home

بهترین سریال های چینی 2023

  • ژانر: تاریخی، درام، عاشقانه، کمدی
  • کارگردان: Yu Cui Hua
  • بازیگران: Baby Zhang، Jing Bo Ran، Li Min Cheng، Liang Tian

سریال چینی مسیر خانه بهترین سریال چینی 2023 است که ژانری درام، عاشقانه و کمدی دارد. در این سریال گوی شیائو و لو یان چن در زمین بازی مدرسه راهنمایی با هم آشنا می‌شوند. آنها در نگاه اول عاشق یکدیگر شده و همانطور که بزرگ‌تر می‌شوند، احساسات آنها نیز نسبت به یکدیگر قوی‌تر می‌شود. آنها جدایی ناپذیر شده و امیدوارند که بقیه عمر خود را با هم بگذرانند. اما زندگی برای آنها برنامه‌های دیگری دارد.

شرایط خانوادگی گی شیائو تغییر می‌کند و لو یان چن به عنوان یک افسر پلیس ویژه آموزش می‌بیند که او را به بخش کاملاً متفاوتی از کشور می‌برند. تمرینات لو یان چن سخت، فیزیکی و شدید است. در همین حال، گوی در نهایت در مسیر شغلی قرار می‌گیرد که او را وارد دنیای مالی می‌کند.

علی‌رغم این واقعیت که آن‌ها اکنون در جهان‌های مختلف زندگی می‌کنند، عشق آن‌ها هنوز قوی است و آن‌ها سعی می‌کنند یک رابطه از راه دور را حفظ کنند. این سریال جذاب عاشقانه از بهترین سریال های چینی کمدی نیز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های بر اساس بازی

بهترین سریال های اکشن

سرنوشت غیرطبیعی من -My Uncanny Destiny

بهترین سریال های چینی 2023

بهترین سریال های چینی رزمی
  • ژانر: تاریخی، رزمی، عاشقانه و کمدی
  • کارگردانان: ژنگ هوانگ بین، جیانگ تیان هانگ
  • بازیگران: ژانگ یه نان، یان زی شیان

سرنوشت غیرطبیعی من یکی دیگر از بهترین سریال های چینی 2023 است که ژنگ هوانگ بین و جیانگ تیان هانگ کارگردانی آن را برعهده داشته‌اند. این سریال ژانری تاریخی، کمدی، عاشقانه و رزمی دارد که در 24 قسمت پخش شد.

داستان این سریال که یکی از بهترین سریال های چینی کمدی است، درباره دو شهر به نام‌های مو شی و شوان‌یو است که برای چند نسل دچار جنگ و درگیری بوده‌ و همواره در تلاش برای فتح دیگری بوده‌‌اند. حاکم شهر موشی دختری به نام یه ژائونان دارد که از کودکی او را به عنوان یک پسر به دیگران معرفی کرده و به او لباس پسر پوشانده است تا روزی برسد و او بتواند بر شهر حکمرانی کند.

روزی یه ژائونان در حال سقوط از یک صخره است که توسط لیو شوان مینگ، ارباب شهر ژوانیوئه نجات داده می‌شود و جنسیت واقعی او را می‌فهمد. این سریال داستانی بسیار جذاب دارد و یکی از بهترین سریال های چینی رزمی است.

جسم سه گانه – Three-Body

بهترین سریال های چینی 2023

  • ژانر: علمی و تخیلی
  • کارگردان: Yang Lei
  • بازیگران: Chen Jin، Edward Zhang، Li Xiao Ran، Lin Yong Jian

سریال سه بدن یا جسم سه گانه یکی دیگر از بهترین سریال های چینی 2023 است. این سریال جذاب در ژانر علمی و تخیلی ساخته شده است و Yang Lei کارگردانی آن را برعهده دارد. این سریال بر اساس رمان مشکل سه بدن اثر لیو سیسین ساخته شده است.

سریال سه بدن برای اولین بار در 15 ژانویه 2023 پخش شد. در سال 2007، وانگ میائو – یکی از متخصصان برجسته نانومواد در چین، توسط شی کیانگ، کارآگاهی که در مبارزه با تروریسم متخصص است، در مورد خودکشی‌های ظاهری عجیب در جامعه علمی استخدام می‌شود.

در طول تحقیقات، وانگ میائو با سازمانی مرموز به نام مرزهای علم مواجه می‌شود و به دنبال یافتن حقیقتی است که چگونه یک دنیای بیگانه که در یک بازی ویدیویی محبوب به تصویر کشیده شده است، با خودکشی‌های ظاهری و سرنوشت جهان ارتباط برقرار می‌کند.

این متخصص نانومواد یک شمارش معکوس مرموز را در میدان دید خود مشاهده می‌کند و خود را تحت تحقیقات نظامی می‌بیند. او مجبور می‌شود برای کشف حقیقت پشت پشت پرده، وارد بازی مجازی Three-Body شود که توسط سازمان مخفی ETO ساخته شده است. در این بازی او حقیقت مرگ ده‌ها دانشمند و یک تراژدی از روزهای انقلاب فرهنگی را کشف می‌کند.

این عنوان به دلیل موضوع متفاوت و جذابی که دارد توانسته بهترین سریال چینی 2023 باشد.

وعده در تابستان – Promise in the Summer

بهترین سریال های چینی 2023

بهترین سریال های چینی مدرسه ای
  • ژانر: عاشقانه، فانتزی و درام
  • کارگردان: که جیا شنگ
  • بازیگران: ما هائو دونگ، لیو نیان

وعده در تابستان از جدیدترین و بهترین سریال های چینی مدرسه ای است که توانسته نظر طرفداران را به خود جلب کند. این اثر که از بهترین سریال های چینی 2023 بوده، اقتباسی از رمان معروف چینی ارباب شیطان مرا نبوس (Master Devil Don’t Kiss Me)  است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

داستان این سریال تینیجری چینی جدید درباره ارباب جوانی است که به ارتباط با جنس مخالف و لمس آنها حساسیت دارد و همه گمان می‌کنند که این یک بیماری است تا اینکه با دختری جوان آشنا می‌شود که خلاف این موضوع را ثابت می‌کند. این دختر جوان که چو شیا نام دارد به طور تصادفی وارد خانه هان چی لو می‌شود و وی را از این حساسیت نجات می‌دهد.

به درخواست مادر ارباب جوان، یعنی هان چی لو، عملیات نجات از آلرژی که بعداً به یک رابطه‌ی عاشقانه تبدیل می‌شود، آغاز می‌گردد. چو شیا در حالی که ارباب جوان را معالجه می‌کند به تدریج به راز بیماری عجیب هان چی لو پی می‌برد. وعده در تابستان نیز از بهترین سریال های چینی عاشقانه این لیست است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2021

بهترین انیمه های 2023

ارباب عقاب برفی – Snow Eagle Lord

بهترین سریال های چینی 2023

  • ژانر: عاشقانه، درام، فانتزی
  • کارگردان: Lee Tat Chiu
  • بازیگران: Xu Kai،Gulnezer Bextiyar ،Bai Shu

سریال چینی ارباب عقاب برفی بهترین سریال چینی 2023 در ژانر درام فانتزی است که تاکنون توانسته نظر طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. این سریال زیبا داستان دونگبو ژویینگ را روایت می‌کند که برای نجات والدینش که توسط قبیله مویانگ به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین دستگیر شده‌اند، سفری را آغاز می‌کند.

دونگبو ژویینگ در دنیایی شگفت انگیز ظاهر می‌شود. هنگامی که او جوان بود، یک تغییر بزرگ مسیر زندگی او را تغییر داد و او را درگیر یک توطئه بزرگ کرد. در ابتدا دونگبو زوئینگ برای محافظت از عزیزانش وارد آکادمی چانگ فنگ می‌شود تا برای بهبود توانایی خود درس بخواند و سخت تمرین کند.

در طول این سفر داستان‌های جالب اتفاق می‌افتد و یکی از آنها آشنایی دونگبو ژویینگ با عشق زندگی خود، یو جینگ کیو است. این سریال یکی از بهترین سریال های چینی عاشقانه است.

خودت را دریاب -Meet Yourself

بهترین سریال های چینی 2023

بهترین سریال چینی 2023
  • ژانر: عاشقانه و درام
  • کارگردان: دینگ زیگوانگ
  • بازیگران: کریستال لیو، لی شیان

خودت را دریاب یکی از بهترین سریال های چینی 2023 است که توسط دینگ زیگوانگ کارگردانی شده و 40 قسمت دارد. داستان این سریال چینی درباره زنی به نام شو هونگ دو است که در حرفه خود توانسته موفقیت‌های زیادی کسب کند اما مرگ بهترین دوستش باعث می‌شود که او بخواهد از شهر و آدم‌های آن دور شود.

شو هونگ دو به روستایی به نام یون میائو می‌رود و در آنجا با افرادی از جمله شیه ژی یائو آشنا می‌شود که مثل او فکر می‌کند. این آشنایی باعث عوض شدن زندگی هر دو می‌شود. آنها تصمیم می‌گیرند همراه با گروهی از روستایی‌ها تجارتی را با موضوع هتل‌داری و گردشگری راه بیندازند. داستان این اثر که از بهترین سریال های چینی 2023 است، توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند.

عشق پرستاره – The Starry Love

بهترین سریال های چینی 2023

  • ژانر: کمدی، فانتزی و عاشقانه
  • کارگردان: چو یی بان
  • بازیگران: چن شینگ شو، لندی لی، لوک چن، هه شوان لین

در زمان پیدایش جهان، تمام موجودات چهار قلمرو از دو ذات پاکی و ناپاکی به وجود آمدند؛ با این حال، آشوب قصد نابودی جهان را داشت. جاودانه‌های قلمرو آسمانی با به خطر انداختن جان خود، آشوب را مهر و موم کردند ولی بر روی درخت مقدس، گل دوقلویی شکوفه داد که توانست هر دو ذات پاکی و ناپاکی را جذب کند.

این گل بعد از ده هزار سال به عنوان شاهزاده‌های دوقلوی قلمرو انسان‌ها تناسخ پیدا کرد. قرار است برای حفظ اتحاد شاهزاده چینگ‌کوی، متولد شده از ذات پاک گل به عنوان همسر آسمانی ولیعهد جاودانه‌ها انتخاب شود و شاهزاده متولد شده از نیمه‌ی تاریک گل، به عنوان همسر ولیعهد قلمرو پوچی انتخاب شود اما روز ازدواج اشتباهی رخ می‌دهد و جای این دو عوض می‌شود.

این سریال یکی از بهترین سریال های چینی کمدی و عاشقانه است که داستان بسیار جذابی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2023

بهترین سریال های مارول 2023

من روت کراش دارم – Have a Crush on You

بهترین سریال های چینی 2023

بهترین سریال های چینی کمدی
  • ژانر: عاشقانه، درام و پزشکی
  • کارگردان: یانگ یانگ
  • بازیگران: وانگ چو ران، پنگ گوان یینگ

داستان سریال چینی من روت کراش دارم درباره زنی به نام روان لیو ژنگ است که پس اتمام تحصیلات پزشکی به محل زندگی خود برمی‌گردد و در بیمارستان با همسر سابق خود یعنی نینگ ژی چیان که او نیز پزشک بیمارستان است روبه‌رو می‌شود. آنها رفته‌رفته تصمیم می‌گیرند یک رابطه جدید با یکدیگر آغاز کنند.

من روت کراش دارم یکی دیگر از بهترین سریال های چینی 2023 که یانگ یانگ کارگردانی آن را برعهده گرفته و ژانری عاشقانه، درام و پزشکی دارد. این سریال جذاب به گونه‌ای زندگی گذشته و آینده یک زوج شکست خورده را به تصویر می‌کشد که قصد دارند به خود فرصتی دوباره بدهند.

جمع‌بندی

در این مطلب بهترین سریال های چینی مدرسه ای ، کمدی و عاشقانه و … معرفی شدند؛ سریال‌هایی جذاب و دیدنی که بدون شک همه آنها ارزش دیدن دارند. اگر به دیدن فیلم و سریال چینی علاقه‌مند هستید بهترین سریال های چینی 2023 که در اینجا معرفی شدند را از دست ندهید. شما می‌توانید این سریال‌ها را در کنار خانواده تماشا کنید و از دیدن آنها لذت ببرید.

سوالات متداول

بهترین سریال های چینی 2023 کدامند؟

قهرمانان وولین، مسیر خانه، سرنوشست غیرطبیعی من و جسم سه گانه از بهترین سریال های چینی 2023 هستند.

بهترین سریال های چینی عاشقانه کدام‌ها هستند؟

ارباب عقاب برفی و عشق پر ستاره را می‌توان به عنوان بهترین سریال های چینی عاشقانه معرفی کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بهترین سریال های چینی 2023 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو