با دوستان سلبریتی تام کروز آشنا شوید؛ از ویل اسمیت تا داکوتا فانینگ

با دوستان سلبریتی تام کروز آشنا شوید؛ از ویل اسمیت تا داکوتا فانینگ


منبع: روزیاتو

3

1402/4/19

18:32


با دوستان سلبریتی تام کروز آشنا شوید؛ از ویل اسمیت تا داکوتا فانینگ

با دوستان سلبریتی تام کروز آشنا شوید؛ از ویل اسمیت تا داکوتا فانینگ

تام کروز که این روزها مشغول فعالیت های تبلیغاتی اش برای جدیدترین قسمت از فیلم «مأموریت غیرممکن» (Mission Impossible) است، اعلام کرد تبلیغات فیلم جدیدش این فرصت را برایش فراهم کرد تا تولد ۶۱ سالگی اش را در کنار هوادارانش سپری کند.

او در توییتر خود از طرفدارانش که این روز ویژه را با آن ها گذارنده بود، تشکر کرد. کروز نوشت: «خیلی عالی بود که امروز توانستم تولدم را با طرفدارانم بگذرانم. ممنونم که به مراسم افتتاحیه آمدید.»

گرچه به نظر می رسد کروز از گذراندن روز تولدش بر روی فرش قرمز و در کنار کسانی که او را تحسین می کنند، لذت برده بود، اما او می توانست این روز را با حلقه ی کوچک دوستان سلبریتی اش بگذراند. اینطور که گفته می شود این بازیگر مشهور چند دوست بسیار نزدیک از میان چهره های دنیای سرگرمی دارد.

ویل اسمیت

قدمت دوستی تام کروز و ویل اسمیت به اوایل دهه ی ۲۰۰۰ بازمی گردد، زمانی که کروز با حضور خود در مراسم ثبت اثر دست و پای اسمیت در سیمان که در سال ۲۰۰۷ در سالن نمایش چینی تی‌سی‌اِل هالیوود برگزار شد، او را غافلگیر کرد.

کروز در مصاحبه ای درباره ی اسمیت گفته: «او واقعاً استثنایی است، یک انسان استثنایی. ویل اسمیت هر جا باشد، آنجا جشن و شادی است. همه این را می دانند. وقتی فیلم “متولد چهارم جولای” را بازی می کردم، آن دوره را با موسیقی او سر می کردم.» اشاره ی کروز به فعالیت اسمیت در عرصه ی موسیقی در اواخر دهه ی ۱۹۸۰، پیش از پیوستنش به دنیای سینما است. اسمیت آن زمان عضو یک گروه موسیقی هیپ هاپ بود و حتی یک جایزه ی گرمی هم دریافت کرد.

علیرغم رقابت دوستانه ای که میان این دو بازیگر در هالیوود برقرار است، آن ها همکاری هایی هم با یکدیگر داشته اند، به طوری که اسمیت آن زمان درباره ی نقش کروز در فیلم موفق خود، «من قهرمان هستم» (I Am Legend) گفته بود: «او نسخه ی پیش نویس متن را خواند و چند یادداشت برایم فرستاد. ما به کمک به هم برای اینکه بتوانیم بهترین شکل خودمان باشیم متعهد هستیم.»

وال کیلمر

وال کیلمر و تام کروز در دهه ی ۱۹۸۰ در فیلم «تاپ گان» (Top Gun) با یکدیگر همبازی شدند و دوستی آن ها از آن زمان تاکنون ادامه یافته است. کروز مصر بود که دوست قدیمی اش هم در دنباله ی جدید «تاپ گان» حضور داشته باشد و کیلمر علیرغم درگیری با سرطان حنجره که صدای او را تحت تأثیر قرار داده، درخواست کروز برای حضور در این فیلم را پذیرفت.

کروز در مراسم افتتاحیه ی «تاپ گان» درباره ی سکانس تجدید دیدار نقش های او و کیلمر در فیلم گفت: «این سکانس را خواهید دید. بسیار ویژه است. از همان اول خیلی دنبالش بودم. به وال گفتم: “باید در این فیلم بازی کنی. محشر می شود.”»

برای بازگرداندن صدای اصلی کیلمر در حضور افتخاری اش در فیلم از هوش مصنوعی استفاده شد.

داکوتا فانینگ

تام کروز از زمان همکاری اش با داکوتا فانینگ در فیلم «جنگ دنیاها» (War of the Worlds)  که نقش دختر او را برعهده داشت، رابطه ی نزدیک خود را با فانینگ حفظ کرده است. فانینگ در مصاحبه ای گفته کروز از ۱۱ سالگی هر سال برای او کادوی تولد می فرستد. به گفته ی فانینگ، این هدایا معمولاً کفش هستند.

کروز نیز یک بار در مصاحبه ای با اپرا وینفری درباره ی فانینگ گفته بود: «داکوتا ده یازده ساله است… به طرز باورنکردنی ای باهوش است. به او گفتم: “بازیگر فوق العاده ای هستی و هر وقت هر چه لازم داشتی رویم حساب کن.”»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو