بیوگرافی آرمان درویش؛ زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی

بیوگرافی آرمان درویش؛ زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی


منبع: پلازا

5

1402/5/14

11:23


بیوگرافی آرمان درویش؛ زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی

آرمان درویش از بازیگران جوان سینما و تلویزیون ایران به‌شمار می‌رود که تا کنون در آثار زیادی به نقش آفرینی پرداخته است. در این مقاله از وب‌سایت پلازا قصد داریم تا به بیوگرافی آرمان درویش بپردازیم.

این بازیگر دانشجوی انصرافی کارشناسی رشته کارگردانی و ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره است که توسط شهاب حسینی کشف شد. وی فقط به مدت دو هفته در کلاس‌های آزاد بازیگری مرحوم امین تارخ شرکت داشته است. از آثار سینمایی که آرمان در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به فیلم‌هایی چون چهارشنبه، پشت دیوار سکوت، مقیمان ناکجا، یلدا، پسرکشی و… اشاره کرد. در این مقاله به بیوگرافی آرمان درویش؛ زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی این بازیگر می پردازیم، پس در ادامه با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی آرمان درویش

  • نام و نام خانوادگی: آرمان درویش
  • تاریخ تولد: 29 مرداد سال 1366
  • محل تولد: الشتر مرکز شهرستان سلسله در شمال استان لرستان
  • قد آرمان درویش: 179 سانتی‌متر
  • تحصیلات آرمان درویش: دانشجوی انصرافی کارشناسی رشته کارگردانی و ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره
  • شروع فعالت بازیگری: 1394 فیلم چهارشنبه کاری از سروش محمدزاده
  • وضعیت تاهل: متاهل (یاس سنجری در 7 شهریور 1398)
  • صفحه اینستاگرام آرمان درویش: darvish.armaan@

زندگی خصوصی آرمان درویش

در این بخش از مقاله بیوگرافی آرمان درویش با زندگی این بازیگر طنز از زمان تولد تا ازدواج و روابط او همراه شما مخاطبان محترم پلازا هستیم.

زندگی خصوصی آرمان درویش

آقا آرمان در بیست و نهمین روز از ماه مرداد سال 1366 در دل تابستان در الشتر استان لرستان به دنیا آمد. وی در یک خانواده 5 نفره بزرگ شد و فرزند دوم خانواده است. او متاسفانه برادر بزرگ‌تر از خود را سال‌ها پیش از دست داد و یک برادر کوچک‌تر به نام آیت دارد. نام مادرش شهناز نصرتی است که مدتی در حرفه بازیگری اشتغال داشت، ولی اطلاعاتی از نام و شغل پدرش در اینترنت و فضای مجازی در دسترس نیست. آرمان درویش متولد الشتر استان لرستان است، امّا تا مقطع دانشجویی در شهرستان ملایر استان همدان زندگی کرد. دوران نوجوانی را آرمان به کار در یک مرغداری خارج از شهر مشغول بود و برای رفتن به مدرسه مجبور می‌شد هر روز صبح زود با مینی بوس مسیری طولانی را طی نماید تا به شهر برسد.

او در مقطع کارشناسی در رشته‌های کارگردانی و ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره قبول شده بود، امّا بنا به توصیه شهاب حسینی از ادامه تحصیل انصراف داد و وارد دنیای بازیگری شد. آرمان دو هفته‌ای در کلاس‌های آزاد بازیگری مرحوم امین تارخ شرکت نمود. از دیگر نکات جالب درباره این بازیگر ازدواجش با یاس سنجری دختر ژاله صامتی بازیگر و دکتر ایرج سنجری مدرس دانشگاه هنر است. او در سال 1398 با یاس ازدواج کرد و داماد ژاله صامتی بازیگر مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر ایران شد. یاس سنجری همسر آرمان هم در حرفه منشی صحنه تئاتر مشغول به فعالیت است. متاسفانه اخباری از جدایی آرامان و یاس در فضای مجازی مطرح است که در بخش حواشی او، به این موضوع می‌پردازیم.

در ادامه مقاله با کارنامه هنری آرمان درویش همراه شما مخاطبان محترم پلازا هستیم.

زندگی شغلی آرمان درویش

آرمان درویش در سال 1394 با فیلم چهارشنبه، کاری از سروش محمدزاده، دنیای بازیگری را تجربه نمود. او نقش طاهر برادر شهاب حسینی را در این فیلم بر عهده داشت. از دیگر بازیگران فیلم چهارشنبه می‌توان به نسیم ادبی، هستی مهدوی، امیرحسین شام بیاتی و گیتی قاسمی اشاره کرد.

آرمان در سال 1394 علاوه بر فیلم سینمایی چهارشنبه، برای نقش اصلی فیلم خورشید نیمه‌شب کاری از شبیر شیرازی به تهیه کنندگی شهاب حسینی انتخاب شد. این فیلم در سن فرانسیسکو، لس آنجلس، سن خوزه و در سکرمنتو با حضور شهاب حسینی به اکران درآمد.

زندگی شغلی آرمان درویش

آرمان تا کنون در آثار سینمایی زیادی به ایفای نقش پرداخته، امّا بازی در سریال ملکه گدایان در نقش البرز شمس برای این بازیگر شهرت بالایی را به ارمغان آورد. این سریال در سال 1399 ساخته شد و پس از پخش بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. کارگردانی این سریال را حسین سهیلی‌زاده برعهده داشت و علاوه بر آرمان درویش در ملکه گدایان بازیگرانی چون باران کوثری، پانته‌آ بهرام، محمدرضا غفاری، الهام کردا، رضا بهبودی، فرزاد فرزین، سولماز غنی و رویا نونهالی حضور داشتند.

فیلم های آرمان درویش

همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد آرمان کار بازیگری را با فیلم چهارشنبه آغاز کرد و در ادامه برای فیلم‌های زیادی جلوی دوربین رفت. از آخرین کارهای این بازیگر در سینما فیلم موافقت اصولی کاری از امیر پورکیان محصول سال 1398 است که هنوز اکران نشده است. از دیگر بازیگران این اثر سینمایی می‌توان به بهاره افشاری، بنیامین بهادری، علی استادی، ویدا جوان و بیتا فرهی اشاره کرد.

فیلم های آرمان درویش

سالنام فیلمکارگردان
1394چهارشنبهسروش محمدزاده
1394خورشید نیمه شبشبیر شیرازی
1395لابیمحمد پرویزی
1395پشت دیوار سکوتمسعود جعفری جوزانی
1395کمدی انسانیمحمدهادی کریمی
1396لایه‌های دروغرامین سهراب
1396مقیمان ناکجاشهاب حسینی
1396بازی‌های مردانهامین تبار
1397یلدامسعود بخشی
1397سودابهمحمدعلی سجادی
1398پسرکشیمحمدهادی کریمی
1398موافقت اصولیامیر پورکیان
1399قطع فوریمریم بحرالعلومی

ذکر این نکته ضرورت دارد که در لیست آثار مذکور، تا کنون علاوه بر موافقت اصولی، فیلم‌های چون لابی، بازی‌های مردانه و سودابه از این بازیگر اکران نشده است.

سریال های آرمان درویش

آرمان به عنوان بازیگر تا به امروز برای دو سریال در حوزه شبکه نمایش خانگی حضور داشته است. از آثار جدیدی که آرمان درویش در آن نقش‌آفرینی داشته می توان به سریال عقرب عاشق کاری از حسین سهیلی‌زاده اشاره کرد. این سریال محصول سال 1402 است و در واقع دومین همکاری آرمان درویش با سهیلی‌زاده محسوب می‌شود. در سریال عقرب عاشق علاوه بر آرمان بازیگرانی نظیر محمدرضا فروتن، آتنه فقیه‌نصیری، شقایق فراهانی، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، رضا فیاضی، سمیرا حسینی و حسین پاکدل به ایفای نقش پرداختند.

سریال های آرمان درویش

سالنام سریالکارگردان
1399-1400ملکه گدایانحسین سهیلی‌زاده
1401-1402عقرب عاشقحسین سهیلی‌زاده

جوایز و افتخارات آرمان درویش

آرمان درویش برای بازی در فیلم کمدی انسانی اثری از محمدهادی کریمی در سال 1396 جایزه‌ بهترین بازیگر مرد را از جشنواره‌ تامیل نروژ از آن خود نموند. او تا کنون موفق به دریافت هیچ جایزه بازیگری در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نشده، که چیزی از ارزش‌های این بازیگر کم نمی‌کند.

جوایز و افتخارات آرمان درویش

درباره تئاترهای آرمان درویش باید چنین عنوان نماییم که این بازیگر تا کنون در حوزه نمایش فعالیت نداشته است و همسر او یاس سنجری به عنوان منشی صحنه تئاتر به کار مشغول است.

شایعات و حواشی آرمان درویش

شایعات و حواشی آرمان درویش

از داغ‌ترین حواشی درباره این بازیگر می‌توان به تیتر جدایی آرمان درویش از همسرش یاس سنجری دختر ژاله صامتی اشاره کرد، که در حال حاضر اخباری دقیق از یک منبع معتبر درباره طلاق آن‌ها وجود ندارد. امّا بر اساس عکس های آرمان درویش در صفحه شخصی اینستاگرامش و نبود عکسی از یاس سنجری، این جدایی شاید حقیقت داشته باشد.

از دیگر حواشی شباهت آرمان درویش و امیرحسین آرمان بود، که در ابتدای فعالیت بازیگری او این شایعه به وجود آمد که آن‌ها باهم برادر ناتنی از یک مادر هستند، که خیلی زود کذب بودن خبر مشخص شد.

در ادامه با عکسی از آرمان درویش و همسرش این بخش از مقاله را به اتمام می‌رسانیم.

بیوگرافی آرمان درویش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو