بیوگرافی مهرداد صدیقیان ؛ بررسی زندگی خصوصی، کارنامه هنری و حواشی او

بیوگرافی مهرداد صدیقیان ؛ بررسی زندگی خصوصی، کارنامه هنری و حواشی او


منبع: پلازا

3

1402/5/26

11:36


بیوگرافی مهرداد صدیقیان ؛ بررسی زندگی خصوصی، کارنامه هنری و حواشی او

مهرداد صدیقیان بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که فعالیت هنری خود را از سال 1384 آغاز کرده است. در این مقاله از پلازا به بررسی بیوگرافی مهرداد صدیقیان می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

مهرداد صدیقیان بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد سال 1367 است. او فعالیت بازیگری خود را با بازی در فیلم عصر جمعه محصول سال 1384 اثر مونا زندی حقیقی آغاز کرده است. او بیشتر به خاطر بازی در سریال سقوط یک فرشته محصول سال 1390 شناخته شد و برای ایفای نقش در سریال مدینه محصول سال 1393 به شهرت رسید. مهرداد صدیقیان از بازیگران سریال پرمخاطب پوست شیر محصول سال 1401 بود و نقش صدرا کوهستانی را در این سریال ایفا کرده است. در ادامه این مقاله به بررسی بیوگرافی مهرداد صدیقیان، زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی او پرداخته‌ایم.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی مهرداد صدیقیان

  • نام و نام خانوادگی: مهرداد صدیقیان
  • تاریخ تولد: 30 بهمن 1367
  • مهرداد صدیقیان اهل کجاست: تهران
  • مهرداد صدیقیان چند سال دارد: 34 سال
  • قد و وزن مهرداد صدیقیان: قد او 187 سانتی‌متر است و اطلاعاتی از وزن این بازیگر جوان در دسترس نیست.
  • تحصیلات مهرداد صدیقیان: دیپلم ریاضی فیزیک
  • وضعیت تاهل: مجرد، مهرداد صدیقیان در حال حاضر مجرد است.
  • پیج اینستاگرام مهرداد صدیقیان: mehrdad_sedighian@

زندگی نامه مهرداد صدیقیان

زندگی نامه مهرداد صدیقیان

در این بخش مروری بر زندگی خصوصی مهرداد صدیقیان از تولد تا ازدواج او خواهیم کرد. مهرداد صدیقیان در تاریخ 30 بهمن 1367 در تهران متولد شده است. او فرزند دوم خانواده‌ای چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام مهدیار دارد. مهرداد صدیقیان دیپلم ریاضی فیزیک دارد و تنها دو ترم به دانشگاه رفته و در نهایت انصراف داده است تا به فعالیت حرفه‌ای خود در بازیگری بپردازد. اگر شما نیز کنجکاو هستید که ایا مهرداد صدیقیان ازدواج کرده است؟ یا همسر مهرداد صدیقیان کیست؟ در پاسخ به این دسته از سوالات باید بگوییم که مهرداد صدیقیان هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و هرگونه تیتری مانند همسر مهرداد صدیقیان یا عکس‌های مهرداد صدیقیان و همسرش شایعه‌ای بیش نیست.

زندگی شغلی مهرداد صدیقیان

در ادامه بیوگرافی مهرداد صدیقیان به بررسی زندگی شغلی، فیلم‌ها، سریال‌ها و دیگر آثار او می‌پردازیم. مهرداد صدیقیان از همان کودکی به بازیگری علاقه داشته و همیشه مجلات سینمایی را مطالعه می‌کرده است. او از همان دوران مدرسه در نمایش‌های تئاتر دانش آموزی شرکت داشته و حتی مقام اول را در یکی از مسابقات بین مدارس به دست آورده است.

مهرداد صدیقیان در سال 1384 در 17 سالگی پس از شرکت در آزمون بازیگری برای ایفای نقش در فیلم عصر جمعه اثر مونا زندی انتخاب شد. پس از آن نیز در سال 1385 برای فیلم اتوبوس شب اثر کیومرث پوراحمد انتخاب شد تا در کنار بازیگرانی چون خسرو شکیبایی بازی کند. او برای بازی در این فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر آسیا در جشنواره آسیا پاسیفیک شد.

مهرداد صدیقیان پس از آن در آثار دیگری چون کنعان، موج سوم و حیران نیز بازی کرد اما آنچنان در میام مردم شناخته نشد تا اینکه با ایفای نقش در سریال سقوط یک فرشته در سال 1390 دیده شد و برای بازی در سریال مدینه محصول سال 1393 به شهرت رسید. او پس از این سریال خودخواسته از تلویزیون خداحافظی کرد و اکنون تمرکز خود را بر روی آثار سینمایی گذاشته است.

مهرداد صدیقیان بیشتر با آثار سینمایی خود شناخته شده است اما می‌توان گفت که این بازیگر جوان کشورمان الفبای بازیگری را در تئاتر آموخت. او در نمایش‌های تئاتر غیرحرفه‌ای بسیاری در طول تحصیلش حضور داشت و با نمایش تئاتر عاشقانه‌های ناآرام در سال 1394، در کنار بازیگرانی چون نیکی کریمی، محمدرضا فروتن و سارا بهرامی، پس از سال‌ها به روی صحنه بازگشت. در ادامه به بررسی کارنامه هنری مهرداد صدیقیان می‌پردازیم.

فیلم های مهرداد صدیقیان

فیلم های مهرداد صدیقیان

در ادامه بیوگرافی مهرداد صدیقیان به معرفی آثار سینمایی او می‌پردازیم. در جدول زیر می‌توانید لیست فیلم های مهرداد صدیقیان را مشاهده کنید.

نام فیلمسالنقشکارگردان
عصر جمعه1384امیدمونا زندی حقیقی
اتوبوس شب1385کیومرث پوراحمد
دیوار1386شهابمحمدعلی طالبی
سفر مرگ1387حسن آقاکریمی
موج سوم1387آرش سجادی حسینی
حیران1387حیرانشالیزه عارف‌پور
سپید و سیاه1388قاسم جعفری
زمهریر1388علی روئین تن
پنهان1389مهدی رحمانی
یک خانواده محترم1390رانندهمسعود بخشی
قاعده تصادف1391بردیابهنام بهزادی
به تهران خوش آمدید1392رضا سبحانی
ناخواسته1392رانندهبرزو نیک‌نژاد
مادر قلب اتمی1393کامبیز (کامی)علی احمدزاده
خماری1394داریوش غذبانی
اروند1394پوریا آذربایجانی
پدیده1395علی احمدزاده
لابی1395محمد پرویزی
ترومای سرخ1395اسماعیل میهن دوست
ماجرای نیمروز1395حامدمحمدحسین مهدویان
زرد1395فرامرزمصطفی تقی‌زاده
شماره 17 سهیلا1395مسعودمحمود غفاری
عطر داغ1396نیماعلی ابراهیمی
ایده اصلی1396رامین نوری پناهآزیتا موگویی
سمفونی نهم1397شاهزاده بردیامحمدرضا هنرمند
طلا1397رضاپرویز شهبازی
سونامی1397بهدادمیلاد صدر عاملی
تا ابد1398علیامید امین نگارشی
تصور1399علی بهراد
لامینور1401سهندداریوش مهرجویی

سریال های مهرداد صدیقیان

سریال های مهرداد صدیقیان

در این بخش از بیوگرافی مهرداد صدیقیان به معرفی آثار سریالی او می‌پردازیم. در جدول زیر می‌توانید لیست سریال های مهرداد صدیقیان را مشاهده کنید.

نام سریالسال پخشنقشکارگردانشبکه
سقوط یک فرشته1390نیمابهرام بهرامیانیک
حیرانی1391محمدکیوان علی‌محمدی و امید بنکداریک
دیوار1391امیرحسینسیروس مقدمیک
شاهگوش1392محمد ابراهیم درویشی (ابی)داوود میرباقرینمایش خانگی
مدینه1393بهمنسیروس مقدمیک
رقص روی شیشه1397ماکانمهدی گلستانهنمایش خانگی
پوست شیر1401 تا 1402صدرا کوهستانیجمشید محمودینمایش خانگی

جوایز و افتخارات مهرداد صدیقیان

جوایز و افتخارات مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان با وجود اینکه هرگز آموزشی برای بازیگری ندیده است اما بازی روان و برجسته او باعث شد تا آثار موفق بسیاری در کارنامه هنری خود ثبت کند و نامزد دریافت جوایز بسیاری در مراسم‌های مختلف شود. در ادامه بیوگرافی مهرداد صدیقیان به بررسی جوایز و افتخارات این بازیگر با استعداد و جوان ایرانی می‌پردازیم.

نام اثرسالبخش جایزهمراسم/ جشنوارهنتیجه
فیلم اتوبوس شب1385بهترین بازیگر نقش مکمل مردجشنواره فیلم فجرنامزد
فیلم اتوبوس شب1386بهترین بازیگر نقش مکمل مردجشن سینمای ایراننامزد
فیلم اتوبوس شب1387بهترین بازیگر مردجوایز اسکرین آسیا پاسیفیکنامزد
فیلم اتوبوس شب1388بهترین بازیگر مرد سینماجشن حافظنامزد
فیلم ماجرای نیمروز1395بهترین بازیگر نقش مکمل مردجشنواره فیلم فجرنامزد
فیلم ماجرای نیمروز1396بهترین بازیگر نقش اول مردجشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایراننامزد

اخبار و حواشی مهرداد صدیقیان

حواشی مهرداد صدیقیان

در ادامه بیوگرافی مهرداد صدیقیان با برخی از اخبار و حواشی این بازیگر خوش ذوق ایرانی همراه شما هستیم.

تجربه عشق مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان در برنامه دورهمی در جواب سوال عاشق شدی مهران مدیری، تایید کرد که تجربه عشق را داشته است اما در حال حاضر مجرد است و تمام شایعه‌های ازدواج او کذب است. او در آخر گفت که عشق اول و آخرش مادرش است.

حمایت مهرداد صدیقیان از آزاده نامداری

مهرداد صدیقیان پس از انتشار تصاویر بی‌حجاب آزاده نامداری که با حواشی بسیاری روبه‌رو شد، به شدت واکنش نشان داد و در پیج اینستاگرام خود به حمایت از او پستی بلند بالا نوشت که با واکنش‌های مختلف از سوی کاربران ایرانی مواجه شد.

مهرداد صدیقیان اهل افغانستان

مدتی بود که شایعه‌ها و عکس‌هایی از این بازیگر جوان با عنوان مهرداد صدیقیان افغانی دست به دست می‌شد اما در حقیقت این عکس‌ها برای یکی از نقش‌هایش بوده و ارتباطی با اصالت او ندارد. مهرداد صدیقیان اصالتا ایرانی بوده و در تهران متولد شده است.

حقایق پنهان مهرداد صدیقیان

حقایق پنهان مهرداد صدیقیان

در بخش پایانی بیوگرافی مهرداد صدیقیان به نکات جالب و حقایق زندگی او می‌پردازیم.

ترک تحصیل به خاطر قد

مهرداد صدیقیان در برنامه دورهمی به شوخی قد بلندش را دلیل ترک تحصیل خود اعلام کرد. او گفت:

“اول دبیرستان میز جلو می‌نشستم و سوم دبیرستان به خاطر قدم مجبور شدم میز آخر بنشینم برای همین ادامه تحصیل ندادم چون مدام قدم بلندتر می‌شد.”

علایق مهرداد صدیقیان

بازیگران مورد علاقه مهرداد صدیقیان خسرو شکیبایی، کیت بلانشت و مارلون براندو هستند و فیلم سینمایی محبوبش سینما پارادیزو است. او همچنین علاقه شدیدی به پیتزا دارد و بهترین پیتزافروشی‌های تهران را می‌شناسد. او علاوه بر بازیگری به مترجمی هم علاقه دارد اما سررشته‌ای در این حرفه ندارد.

مهرداد صدیقیان و فوتبال

مهرداد صدیقیان در مجموع علاقه زیادی به فوتبال ندارد اما از بین تیم‌های ایرانی طرفدار پرسپولیس است. او همچنین علاقه بسیاری به علی کریمی دارد و احترام زیادی برای او قائل است.

استایل مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان توجه بسیاری بر روی اندام، استایل و خصوصیات ظاهری خود دارد. به گفته خودش در انتخاب لباس حساسیت زیادی به خرج داده و با مناسب‌ترین استایل در انظار عمومی حاضر می‌شود. او با ورزش و تغذیه مناسب سعی می‌کند اندام و صورت خود را متناسب نگه دارد.

شخصیت مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان درباره شخصیت خود می‌گوید:

“من بهمنی هستم و بهمنی‌ها هم رفیق‌بازند و زمان زیادی را با دوستان خود می‌گذرانند. علاوه بر آن مودی هم هستم مثلا یک روز صبح بیدار می‌شوم و سرحال هستم و یک روز دیگر حالم خیلی بد است. اطرافیان من احتمالا از این مودی بودنم اذیت می‌شوند. من برخی اوقات در خودم فرو می‌روم و دیگران ممکن است فکر کنند کاری کرده‌اند که من ناراحت هستم و این ممکن است آزاردهنده باشد.”

خانه مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان چند وقتی است که در اروپا زندگی خود را می‌گذراند و به تازگی تصویری از دکوراسیون جالب و زیبای خانه خود منتشر کرده است که در بخش آلبوم می‌توانید این عکس را مشاهده کنید.

آلبوم عکس مهرداد صدیقیان

در این قسمت عکس‌هایی از مهرداد صدیقیان را برای شما خوانندگان عزیز پلازا قرار داده‌ایم.

کلام آخر

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. مهرداد صدیقیان از بازیگران سینما و تلویزیون ایران بوده که بیشتر به خاطر بازی در سریال مدینه در سال 1393 شناخته شد. در این مقاله به بررسی بیوگرافی مهرداد صدیقیان بازیگر جوان و با استعداد ایرانی پرداختیم. همچنین درباره زندگی شخصی مهرداد صدیقیان، فیلم‌ها و سریال‌ها، حرفه بازیگری، حواشی و همسر او صحبت کردیم. نظر شما درباره این بازیگر ایرانی چیست؟ آیا آثار مهرداد صدیقیان را دیده‌اید؟ به نظرتان بهترین فیلم یا سریال مهرداد صدیقیان کدام است؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو