انیمیشن کیزازی موتو نسل آتش؛ داستان، بازیگران و نمرات

انیمیشن کیزازی موتو نسل آتش؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

2

1402/6/4

17:34


انیمیشن کیزازی موتو نسل آتش؛ داستان، بازیگران و نمرات

انیمیشن کیزازی موتو نسل آتش یکی از انیمیشن‌های جدید است که در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Kizazi Moto: Generation Fire 2023 آشنا شویم.

ژانر کارتون کیزازی موتو نسل آتش علمی تخیلی، فانتزی و اکشن است. این اثر یک مجموعه فیلم آنتولوژی (Anthology) و شامل ده قسمت کوتاه است که همه آن‌ها در تاریخ 5 جولای 2023 برابر با 14 تیر 1402 از  Disney+ منتشر شدند. در سال 2021 گفته شد که یک انیمیشن چند قسمتی با همکاری تعدادی از کارگردان‌های اهل قاره آفریقا تولید خواهد شد و پیتر رامزی (Peter Ramsey) که در گذشته به عنوان کارگردان برنده جایزه اسکار نیز شده بود، تهیه کننده اجرایی آن خواهد بود. از جمله افرادی که صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند می‌توان فلورنس کازومبا، کهینده بانکوله، کیت هاربر و پرل توسی را نام برد.

مدت زمان کارتون کیزازی موتو نسل آتش در هر قسمت آن حدود 10 دقیقه است. اگر اوقات فراغت کمی دارید می‌توانید به تماشای این مجموعه بپردازید. در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمیشن Kizazi Moto: Generation Fire خواهیم پرداخت و بیشتر درباره داستان، بازیگران و نقدهای این اثر صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن کیزازی موتو: نسل آتش

انیمیشن Kizazi Moto: Generation Fire 2023

به طور خلاصه انیمیشن کیزازی موتو نسل آتش اثری آینده‌نگر از آفریقا را نشان می‌دهد که در آن به موضوع‌های متنوعی مانند موجود فضایی، ارواح، هیولاها، فناوری‌های پیشرفته، سفر در زمان و جهان موازی پرداخته می‌شود. در ادامه این بخش با جزئیات هر یک از قسمت‌های این انیمیشن آشنا می‌شویم.

شماره قسمتنام قسمتکارگردانتاریخ انتشار
اولHerderboyRaymond Malinga5 جولای 2023 برابر با 14 تیر 1402
دومMkhuzi: The Spirit RacerSimangaliso ‘Panda’ Sibaya & Malcom Wope5 جولای 2023
سومMoremiShofela Coker5 جولای 2023
چهارمSurf SangomaNthato Mokgata & Catherine Green5 جولای 2023
پنجمFirst Totem ProblemsTshepo Moche5 جولای 2023
ششمMukudzeiPious Nyenyewa & Tafadzwa Hove5 جولای 2023
هفتمHatimaTerence Maluleke and Isaac Mogajane5 جولای 2023
هشتمStardustAhmed Teilab5 جولای 2023
نهمYou Give Me HeartLesego Vorster5 جولای 2023
دهمEnkaiNg’endo Mukii5 جولای 2023

بازیگران انیمیشن Kizazi Moto: Generation Fire

با توجه به این که اطلاع کمی از صداپیشگان این انیمیشن موجود است در این بخش با بیوگرافی مختصری از بعضی از هنرپیشه های انیمیشن کیزازی موتو نسل آتش آشنا خواهیم شد.

فلورنس کازومبا در نقش کاتونو

بررسی کارتون کیزازی موتو: نسل آتش

فلورنس کازومبا (Florence Kasumba) یک بازیگر آلمانی است که در تاریخ 26 اکتبر 1976 برابر با 4 آبان 1355 در اوگاندا (Uganda)‌ متولد شد. او بیشتر برای ایفای نقش کاراکتر آیو (Ayo) در تعدادی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول از جمله Captain America: Civil War محصول سال 2016 و دو فیلم Black Panther و Avengers: Infinity War محصول سال 2018 و Black Panther: Wakanda Forever محصول سال 2022 شناخته شده است. او همچنین در سریال The Falcon and the Winter Soldier محصول سال 2022 حضور داشته است. فلورنس کازومبا در انیمیشن کیزازی موتو نسل آتش در نقش کاراکتر کاتونو (Katono) بازی کرده است.

کهینده بانکوله در نقش مورمی

معرفی انیمیشن Kizazi Moto: Generation Fire

کهینده بانکوله (Kehinde Bankole) یک بازیگر و مجری تلویزیون است که در تاریخ 27 مارس 1985 برابر با 7 فروردین 1364 در نیجریه متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Blood Sisters محصول سال 2022 را نام برد که از نتفلیکس (Netflix)‌ منتشر شده بود. کهینده بانکوله در انیمیشن Kizazi Moto: Generation Fire ایفای نقش کاراکتر مورمی (Moremi) را بر عهده داشته است.

کیت هاربر در نقش آوا

داستان انیمیشن کیزازی موتو: نسل آتش

کیت هاربر (Kate Harbour) یک صداپیشه انگلیسی است که در تاریخ 15 آوریل 1971 برابر با 26 فروردین 1350 متولد شد. از جمله معروف‌ترین آثاری که او در آن‌ها صداپیشه بوده است می‌توان Shaun the Sheep را نام برد که این سریال برنده جایزه‌های مختلفی شده است. او همچنین در Shaun the Sheep Movie محصول سال 2015 که کاندید دریافت جایزه‌های اسکار،‌ گلدن گلوب و بفتا شده بود نیز حضور داشته است. کیت هاربر در انیمیشن کیزازی موتو نسل آتش در نقش کاراکتر آوا (Awa) بازی کرده است.

پرل توسی در نقش مادی

بازیگران انیمیشن Kizazi Moto: Generation Fire

پرل توسی (Pearl Thusi) یک بازیگر و مجری اهل آفریقای جنوبی است که در تاریخ 13 می 1988 برابر با 23 اردیبهشت 1367 متولد شد. سریال Queen Son که در سال 2020 از نتفلیکس منتشر شده بود از جمله آثار چند سال اخیر است که او در آن‌ها بازی کرده است. پرل توسی در انیمیشن Kizazi Moto: Generation Fire 2023 به ایفای نقش کاراکتر مادی (Maadi) پرداخته است.

نقد انیمیشن کیزازی موتو نسل آتش و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات انیمیشن کیزازی موتو: نسل آتش و نقدهای آن می‌پردازیم. این انیمیشن تا الان در دو سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی و راتن تومیتوز به ترتیب نمره‌های 7.1 از 10 و 100 از 100 را از نمراتی که تعداد کمی از کاربران به آن داده‌اند به دست آورده است. انیمیشن Kizazi Moto: Generation Fire 2023 به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. بعضی از آن‌ها بیان کرده‌اند که مزیت پلتفرم‌های استریم این است که به دیده شدن پروژه‌هایی مانند Kizazi Moto کمک می‌کنند. آن‌ها این اثر را ترکیبی جذاب از سبک‌ها، شخصیت‌ها و مفاهیم مختلف دانسته و توانایی روایت داستان آن را تحسین کرده‌اند. بعضی از کاربران دیگر نیز گفته‌اند که این انیمیشن با وجود ضعف‌هایی که دارد در بخش‌های دیگر قابل تحسین است.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به بررسی کارتون کیزازی موتو: نسل آتش پرداختیم و درباره داستان و بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر انیمیشن Kizazi Moto: Generation Fire را تماشا کنید و اگر حس می‌کنید از این مجموعه علمی تخیلی خوشتان می‌آید، می‌توانید دانلود انیمیشن Kizazi Moto: Generation Fire را شروع کنید.

می‌توانید نظرتان را در مورد این انیمیشن و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر انیمیشن جدید دیگری دیده‌اید که به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید آن را تماشا کنند می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو