معرفی انیمیشن Johnny Puff: Secret Mission 2023 ؛ انیمیشنی با صداپیشگی جانی دپ!

معرفی انیمیشن Johnny Puff: Secret Mission 2023 ؛ انیمیشنی با صداپیشگی جانی دپ!


منبع: پلازا

3

1402/6/12

14:23


معرفی انیمیشن Johnny Puff: Secret Mission 2023 ؛ انیمیشنی با صداپیشگی جانی دپ!

انیمیشن جانی پاف ماموریت مخفی از جمله انیمیشن‌های جدیدی است که با صداپیشگی هنرپیشه محبوب جانی دپ در سال 2023 اکران می‌شود. در ادامه با اطلاعات کامل انیمیشن Johnny Puff: Secret Mission 2023 همراه ما باشید.

در سال 2019 نخستین بار انیمیشن سگ‌های قطب شمال منتشر و قرار بر این شد که از آن اسپین آفی ساخته شود. پافین‌ها (Puffins) اسپین آف سگ‌های قطب شمال محسوب می‌شد که در قالب سریالی 250 قسمته پخش شد و پافین‌ها غیرممکن (Puffins Impossible) نیز سریالی انیمیشنی 18 قسمته بود که در واقع به عنوان اسپین آف پافین‌ها ساخته شد. سازندگان این آثار نیز دنیله مالونی (Danielle Maloni) و پیتر نالی (Peter Nalli) بودند. حال قرار است یک دنباله سینمایی از پافین‌ها را در سال 2023 داشته باشیم.

جانی پاف: ماموریت مخفی به کارگردانی و نویسندگی نستور اف. دنیس (Néstor F. Dennis) ساخته شده است. مونیکا باچاردی (Monika Bacardi)، آندریا لروولینو (Andrea Iervolino)، کریستوبال رودریگز (Cristóbal Rodríguez) و خود نستور اف. دنیس در تهیه‌ این انیمیشن دست داشته‌اند. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با معرفی کارتون پاف ماموریت مخفی که جانی دپ (Johnny Depp) صداپیشه آن است، همراه شما هستیم. برای با خبر شدن از بهترین انیمیشن‌های جهان، به این مطلب مراجعه کنید.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران انیمیشن جانی پاف ماموریت مخفی

ژانر انیمیشن جانی پاف: ماموریت مخفی ماجراجویی، کمدی، هیجان انگیز، فانتزی و خانوادگی است. این اثر در دو کشور اسپانیا و ایتالیا ساخته شده و در تاریخ 3 نوامبر 2023 (12 آبان 1403) توسط کمپانی Iervolino & Lady Bacardi Entertainment و همچنین Méliès Producciones تولید و اکران می‌شود. مدت زمان انیمیشن جانی پاف ماموریت مخفی 85 دقیقه است.

داستان انیمیشن جانی پاف ماموریت مخفی

داستان انیمیشن جانی پاف ماموریت مخفی

در ادامه قصد داریم با خلاصه انیمیشن جانی پاف: ماموریت مخفی همراه شما باشیم. در این اثر یک شخصیت کلیدی به نام جانی پاف دارد که قصد دارند همراه دوستان خود تیمی تشکیل دهد تا به ماموریتی مخفی برای نجات شهر تیگسویل از دست شروری به نام اوتو وون والروس بروند.

بازیگران انیمیشن جانی پاف ماموریت مخفی

حتما برای خبر داشتن از هنرپیشه های کارتون پاف ماموریت مخفی کنجکاو هستید، اما جالب است بدانید که تنها صداپیشه این انیمیشن تا کنون، جانی دپ اعلام شده است. در ادامه نگاهی به بیوگرافی او می‌اندازیم.

جانی دپ صداپیشه جانی پاف

بازیگران انیمیشن جانی پاف ماموریت مخفی

جان کریستوفر دپ دوم (John Christopher Depp II) ملقب به جانی دپ، متولد 9 ژوئن 1963 (19 خراد 1342) در شهر اوونزبروو ایالت کنتاکی آمریکا است. او بازیگری را از سال 1984 با فیلم کابوس در خیابان الم (A Nightmare on Elm Street) شروع کرد و با سریال خیابان جامپ 21 (21 Jump Street) شهرت کسب کرد‌‌‌‌. جانی دپ رسما با فیلم چیزی که گیلبرت را آزار می‌دهد (What’s Eating Gilbert Grape) مطرح و تبدیل به یکی از ستاره‌های سینمای آمریکا شد. عمده آثار او که توجه‌ها را به دپ جلب کردند، حاصل همکاری او با تیم برتون (Tim Burton) کارگردان بزرگ بودند. از جمله آنها باید به فیلم ادوارد دست قیچی (Edward Scissorhands) و صداپیشگی در انیمیشن عروس مرده (Corpse Bride) اشاره کنیم. همچنین جانی دپ‌ تا به امروز با نقش جک اسپارو (جک گنجشکه) در سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) شناخته می‌شود. جانی دپ تا کنون برنده یک جایزه گلدن گلوب، یک جایزه گیلد شده است و موفق شده بار نامزد اسکار و دو بار نامزد بفتا شود.

از صداپیشگی‌های معروف جانی دپ باید به ویکتور ون دورت در عروس مرده، رنگو در انیمیشن رنگو (Rango)، شرلوک گومز در انیمیشن شرلوک گومز (Sherlock Gnomes) و جانی پاف در مینی سریال‌های پافین‌ها (Puffins)، پافین‌ها غیرممکن (Puffins Impossible) اشاره کنیم. این بازیگر صدای جذاب و گرمی دارد و تا کنون توانسه در این زمینه به موفقیت دست یابد. جانی دپ تنها صداپیشه این انیمیشن است و باری دیگر صداپیشگی جانی پاف را انجام می‌دهد.

بررسی کارتون جانی پاف ماموریت مخفی

هنوز این اثر منتشر نشده و بنابراین نقد انیمیشن جانی پاف ماموریت مخفی را به بعد از انتشار آن موکول می‌کنیم. تا بدین‌جا پافین‌ها و پافین‌ها غیرممکن هردو سریال‌های موفقی بودند و جانی پاف نیز توانست در بین مخاطبان دوست داشته شود. اطلاعات زیادی درباره این انیمیشن سینمایی در دسترس نیست و نمی‌دانیم که ماموریت مخفی در واقع یک اسپین آف است یا صرفا دنباله آثار سریالی محسوب می‌شود، اما با توجه به عوامل و موفقیت آثار پیشین، انتظار می‌رود نمرات انیمیشن Johnny Puff: Secret Mission 2023 بالا باشد.

کلام آخر

نقد انیمیشن جانی پاف ماموریت مخفی

در این مقاله با معرفی و آخرین اخبار درباره تریلر انیمیشن Johnny Puff: Secret Mission 2023 همراه شما بودیم و سعی کردیم، هر آنچه درباره این اثر می‌دانیم به شما بگوییم. این اثر محصول اسپانیا و ایتالیا است و در اسپانیا اکران می‌شود. نظر شما درباره تماشا و دانلود انیمیشن Johnny Puff: Secret Mission 2023 چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید‌. از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو