جدایی جو جوناس از ستاره سریال «بازی تاج و تخت» علیرغم داشتن دو فرزند

جدایی جو جوناس از ستاره سریال «بازی تاج و تخت» علیرغم داشتن دو فرزند


منبع: روزیاتو

2

1402/6/13

21:02


جدایی جو جوناس از ستاره سریال «بازی تاج و تخت» علیرغم داشتن دو فرزند

جدایی جو جوناس از ستاره سریال «بازی تاج و تخت» علیرغم داشتن دو فرزند

جو جوناس در هفته‌های اخیر چندین بار بدون حلقه ازدواجش دیده شده و طبق گزارش‌ها، او در حال آماده شدن برای جدایی از همسرش، سوفی ترنر است.
بنا به گزارش سایت People، خواننده ۳۴ ساله از برادران جوناس، یک وکیل طلاق نیز استخدام کرده است.
دستکم از ۲۰ مرداد، جوناس بدون حلقه ازدواجش در منطقه وست ویلج در شهر منهتن آمریکا دیده شده است.
سایت دیلی میل با نمایندگان جوناس تماس گرفته، در حالی که نماینده ترنر از اظهار نظر خودداری کرده است.

جدایی جو جوناس و سوفی ترنر


این زوج در سال ۲۰۱۹ با برگزاری دو مراسم ازدواج کردند که اولین مراسم، بدون برنامه ریزی قبلی در لاس وگاس، در شب بعد از مراسم جوایز موسیقی بیلبورد سال ۲۰۱۹ برگزار شد.

خبرگزاری TMZ قبلاً گزارش داده بود که این نوازنده و بازیگر با وکلای طلاق ملاقات کرده است. منابع نزدیک به جوناس نیز تصریح کرده‌اند که وی در حال آماده سازی ثبت اسناد طلاق است.

در ۲۰ مرداد، جو جوناس با یک تی شرت مشکی غیررسمی که تناسب اندام و خالکوبی او را نشان می‌داد، هنگام بیرون رفتن در شهر نیویورک دیده شد. او ظاهری ناشناس با کلاه بیسبال مشکی و عینک های رنگی داشته و یک آیس کافی و کیف خرید پوما در دست داشت.

جدایی جو جوناس و سوفی ترنر

در انگشت حلقه چپ او، که معمولاً در این انگشت حلقه ازدواجش با سوفی را می‌انداخت، حلقه‌ای دیده نمی‌شد.
گفته می شود که جو و ستاره ۲۷ ساله سریال بازی تاج و تخت (Game of thrones)، در ۶ ماه گذشته «مشکلات جدی» داشته‌اند.
منابع آگاه به این نشریه گفته‌اند که جو در ماه های اخیر عمدتاً وظایف مراقبت از فرزندانشان را بر عهده داشته و طی سه ماه گذشته، «تقریباً همیشه» از دو دختر کوچک آن‌ها، ویلا سه ساله و یک دختر یک ساله که نامش به طور عمومی فاش نشده، مراقبت کرده است.

جدایی جو جوناس و سوفی ترنر

مشخص نیست که طی این مدت سوفی کجا بوده یا چه چیزی باعث شده که جو به تنهایی این وظیفه را بر عهده بگیرد، اگرچه ترنر از پایان سریال ساخت HBO یعنی بازی تاج و تخت، به بازیگری ادامه داده است.
این موضوع به این معنی است که جو حتی زمانی که با برادرانش نیک و کوین جوناس در گروه The Jonas Brothers در حال برگزاری تور بوده، به تنهایی از دو دخترش مراقبت کرده و طبق گزارش‌ها، این شرایط همچنان ادامه دارد.

این دو تمایل ندارند که جزئیات زیادی در مورد زندگی خانوادگی خود به اشتراک بگذارند و سوفی حتی تا پس از زایمان ویلا از به اشتراک گذاشتن هر عکسی که نشان می داد باردار است، خودداری کرده بود، در حالی که او و جو حتی کمتر در مورد دختر کوچکترشان صحبت کرده‌اند.

جدایی جو جوناس و سوفی ترنر

جزئیات زیادی در مورد آنچه بین این زوج رخ داده در دسترس نیست، اما ماه‌ها است که با هم در انظار عمومی دیده نشده‌اند و ظاهراً برای آخرین بار از آن‌ها در فروردین امسال، بعد از یک مهمانی در لندن که جوناس در آن دی جی بوده، عکس گرفته شده است.

جو و سوفی در اوایل سال جاری میلادی به عنوان یک زوج در انظار عمومی ظاهر شده‌اند، اما این نوازنده در هفته‌های اخیر بدون حلقه ازدواجش و به تنهایی دیده شده است. آن‌ها همچنان به سکوت کردن و بروز ندادن نشانه‌ای از جدایی ادامه می‌دهند، اگر چه از زمان شروع شایعات جدایی‌شان، با هم دیده نشده اند.

جدایی جو جوناس و سوفی ترنر

تنها یک روز پس از اینکه جو بدون حلقه ازدواج در ۲۰ مرداد دیده شد، یک شاهد عینی به سایت Page Six گفته که سوفی را در کنسرت برادران جوناس در استادیوم یانکی دیده است. گزارش شده که او در یک مهمانی با همسر نیک، پریانکا چوپرا و همسر کوین، دانیل جوناس، شرکت داشته، هرچند به نظر نمی رسد که او و جو در آن شب کنار هم دیده شده باشند. ظاهراً او در هیچ یک از برنامه‌های بعدی برادران جوناس شرکت نکرده است.

پیچیدگی این موضوع بعد از انداختن دوباره حلقه ازدواج توسط جو بود. او با گروهش در ۳۰ مرداد دیده شد و همچنین حلقه‌اش را در طول اجرای برادران جوناس، در ۲ شهریور در شهر دیترویت ایالت میشیگان، در دست داشت.

جدایی جو جوناس و سوفی ترنر

سه ماه پیش، این زوج عمارت خود در شهر میامی را به قیمت ۱۵ میلیون دلار برای فروش گذاشتند، اما مجبور شدند رقم درخواستی خود را ۲ میلیون دلار پایین‌تر آورده تا بتوانند آن را بفروشند. با این حال، این مبلغ همچنان برای آن دو سود قابل توجهی داشته است. چراکه تنها دو سال قبل این عمارت را به قیمت ۱۱ میلیون دلار خریداری کرده بودند. مشخص نیست که جو و سوفی پس از فروش عمارت خود کجا زندگی می‌کنند.

آنها پیش‌تر در سال ۲۰۱۸، یک واحد آپارتمانی در شهر نیویورک را به قیمت ۵.۶ میلیون دلار خریداری کرده بودند، اما گزارش شده که آن را به قیمت ۵.۹ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ برای فروش گذاشتند و هنوز مشخص نیست که این واحد آپارتمانی در حال حاضر فروخته شده است یا خیر.

جدایی جو جوناس و سوفی ترنر

جو و سوفی اولین بار در سال ۲۰۱۶ با هم آشنا شده و در ماه نوامبر در کنسرت Kings of Leon که قبل از جوایز موسیقی MTV اروپا برگزار شد، با یکدیگر دیده شدند. منابع نزدیک به این دو، رابطه آن‌ها را در دسامبر همان سال تایید کرده و در ژانویه ۲۰۱۷ سوفی با انتشار عکسی از جو در اکانت اینستاگرامش، رابطه‌ عاشقانه خود با او را به طور عمومی اعلام کرده و در اکتبر ۲۰۱۷ نامزد کردند.

آن‌ها در سال ۲۰۱۹، رابطه‌شان را با برگزاری مراسمی در آخرین لحظه در Little White Wedding Chapel، مکان مشهور مراسم عروسی در لاس وگاس، رسمی کردند. آن‌ها بعداً فاش کردند که در مورد این مراسم به والدین خود چیزی نگفته بودند، اما راز آن‌ها به لطف مهمانشان دیپلو با گرفتن لایو از مراسم با تلفن همراه خود آشکار شد.

جدایی جو جوناس و سوفی ترنر

در جولای ۲۰۲۰، سوفی اولین دخترشان به نام ویلا را به دنیا آورد. او قبل از تولد دخترش از به اشتراک گذاشتن هر گونه عکسی که بارداری‌اش را نشان می داد، اجتناب کرده و سپتامبر همان سال عکس‌هایی از بارداری خود منتشر کرد.

این زوج در ابتدا در شهر لس آنجلس آمریکا مستقر بودند، اما در سپتامبر سال ۲۰۲۱ خانه خود را در West Coast برای خرید عمارت میامی فروختند.

جدایی جو جوناس و سوفی ترنر

در ماه مه سال گذشته، سوفی به مجله Elle UK گفته که امیدوار است بتوانند به انگلستان نقل مکان کنند. او گفته است: «ما خیلی خوش شانسیم که در میامی زندگی می کنیم. آب و هوای خوبی داریم و کنار دریا زندگی می کنیم. من واقعاً عاشق زندگی در آمریکا هستم، اما برای سلامت روانم باید در کنار دوستان و خانواده ام باشم و همچنین به خاطر دخترم. من دوست دارم که او نیز تحصیلات و زندگی تحصیلی خوبی که من داشتم را تجربه کند. انگلستان در حالت ایده آل مقصد نهایی ما خواهد بود، اما [جو] نیاز به ترغیب شدن دارد!»

دومین دخترشان در ژوئیه سال ۲۰۲۲ به دنیا آمد، اگرچه این بار، نام او را آشکار نکرده‌اند.

احتمالا وقتی که سوفی عکسی زیبایی از خود و جو را با لباس خواب راه راه به مناسبت تولد ۳۴ سالگی‌اش در ۱۵ آگوست سال جاری میلادی منتشر کرد، فکر از بین رفتن ازدواجشان از ذهنش گذر نکرده بود.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو