۸ زن مشهور هالیوود که در سنین پایین مادر شدند

منبع: روزیاتو

3

1402/6/16

20:10


۸ زن مشهور هالیوود که در سنین پایین مادر شدند

۸ زن مشهور هالیوود که در سنین پایین مادر شدند

سلبریتی های زنی که در ادامه از آن ها صحبت خواهیم کرد همگی پیش از ۲۵ سالگی مادر شدند و ثابت می کنند لازم نیست برای اینکه والدین خوبی باشید از رویاهایتان دست بکشید.

سوفیا ورگارا

سوفیا ورگارا در ۱۸ سالگی زمانی که هنوز در کشور خود کلمبیا زندگی می کرد، با عشق دوران دبیرستانش، جو گونزالز ازدواج کرد. او در سال ۱۹۹۲، در ۱۹ سالگی صاحب پسری به نام مانولو شد. سوفیا در ۲۱ سالگی از همسرش جدا شد و بعداً به همراه پسرش به آمریکا مهاجرت کرد.

برای او، یکی از مزیت های مادر شدن در سن پایین این بود که انرژی زیادی برای این کار و به دست آوردن هر چیزی که در فکرش بود، داشت.

او از این موضوع به نفع خود استفاده کرد و همه ی تلاش خود را به کار بست تا در بازیگری پیشرفت کند و مانولو را طوری بزرگ کند که هرگز کمبودی احساس نکند.

مانولو از سال ۲۰۱۶ به حرفه ی مدلینگ مشغول است.

کایلی جنر

به گفته ی کایلی جنر او همیشه دلش می خواست زود مادر شود و همینگونه هم شد. کایلی وقتی از شریک زندگی سابقش، تراویس اسکات صاحب دختری به نام استوری شد، تنها ۲۰ سال داشت.

اما برای او مهم نبود که دیگران چه فکری درباره اش می کنند. کایلی دراینباره گفته: «این کاری بود که دلم می خواست انجام دهم و چه مردم قبولش داشته باشند و چه نه، برایم فرقی نمی کند.»

ریس ویترسپون

ریس ویترسپون و رایان فیلیپ در سال ۱۹۹۹ با یکدیگر ازدواج کردند و همان سال صاحب اولین فرزند خود، دختری ایوا الیزابت شدند. ریس در آن زمان تنها ۲۲ سال داشت. این زوج در سال ۲۰۰۷ از یکدیگر جدا شدند.

او یک بار در مصاحبه ای فاش کرد که بعد از به دنیا آمدن دخترش دچار ترس شده بود، چرا که نمی دانست در ۲۳ سالگی چطور باید میان شغل و وظایف مادری اش تعادل برقرار کند.

ایوا حالا مدلی جوان است و ریس معتقد است که همه ی فداکاری هایش به عنوان یک مادر ارزشش را داشته است.

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز در سال ۲۰۰۵، زمانی که ۲۳ سال داشت، از همسر سابقش ، کوین فدرلاین صاحب اولین فرزند خود، شان پرستون شد.

او یک بار درباره ی مادر شدنش در سن پایین گفت: «وقتی بچه دار شدم سنم خیلی کم بود. یک مامان کوچولوی واقعی بودم.»

ویکتوریا بکهام

۴ ماه پیش از ازدواج دیوید و ویکتوریا بکهام با یکدیگر در سال ۱۹۹۹، ویکتوریا در ۲۴ سالگی صاحب اولین فرزندشان، بروکلین شد.

ویکتوریا گرچه خواننده و طراح موفقی است اما او مادر شدن را بزرگ ترین دستاورد زندگی خود می داند.

بروکلین حالا به مدل و آشپز فعالیت دارد.

کیت هادسون

کیت هادسون وقتی از همسر سابقش، کریس رابینسون صاحب پسرش، رایدر شد، ۲۴ سال داشت.

به گفته ی کیت او در ابتدا خودش را مادر کم سن و سالی نمی دانست. او در اینباره گفته: «وقتی سنم بالاتر رفت و رایدر هم بزرگ تر شد، تازه از ۲۸ – ۲۹ سالگی فهمیدم که یک مادر کم سن و سالی محسوب می شوم.»

ادل

ادل در ۲۴ سالگی، در اوج شهرت، از شریک زندگی سابقش، سایمون کونکی صاحب پسرش، آنجلو شد.

او پس از تولد پسرش درگیر افسردگی پس از زایمان شد. در آن زمان، ادل گرچه پسرش را عاشقانه دوست داشت، اما از مادر بودن بیزار بود. چیزی که به او در عبور از این دوره ی سخت کمک کرد این بود که یک بار در هفته، یک بعد از ظهر را به خودش اختصاص می داد و علاوه بر آن، درباره ی احساساتش راحت و بی پرده با دوستانش صحبت می کرد.

هیلاری داف

در سال ۲۰۱۲، هیلاری داف ۲۴ ساله و همسر سابقش، مایک کامری صاحب پسری به نام لوکا شدند.

هیلاری گرچه برای مادر شدن آماده بود اما به گفته ی خودش، دیگران دائم به او می گفتند «تو خودت هنوز بچه ای، چرا انقدر زود مادر شدی؟» با ای حال این اظهارنظرها هیلاری را از تصمیمش پشیمان نکرد. به گفته ی هیلاری، برای او دشوارترین بخش یک مادر کم سن و سال بودن این بود که بسیار احساس تنهایی می کرد، چرا که در حالی که او درگیر بزرگ کردن فرزندش بود، دوستانش اغلب مشغول خوش گذرانی و تفریح بودند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو