معرفی فیلم موجودات بیچاره ؛ داستان، بیوگرافی، تریلر و نقد

معرفی فیلم موجودات بیچاره ؛ داستان، بیوگرافی، تریلر و نقد


منبع: فیگار

3

1402/6/24

11:08


فیلم موجودات بیچاره با هنرنمایی اما استون یک اثر رمانتیک و علمی تخیلی است که به زودی پخش خواهد شد. معرفی فیلم موجودات بیچاره را در ادامه بخوانید…

معرفی فیلم موجودات بیچاره ؛ داستان، بیوگرافی، تریلر و نقد

فیلم موجودات بیچاره با هنرنمایی اما استون یک اثر رمانتیک و علمی تخیلی است که به زودی پخش خواهد شد. معرفی فیلم موجودات بیچاره را در ادامه بخوانید…

ما را همراهی کنید تا در ادامه این مطلب، به معرفی فیلم Poor Things 2023 بپردازیم. همچنین در انتهای مطلب، شما را به تماشای تریلر این فیلم رمانتیک دعوت می‌کنیم. شما در این مطلب جذاب می توانید درباره فیلم سینمایی موجودات بیچاره 2023 که یکی از موفق‌ترین درام‌های هیجان‌انگیز است اطلاعاتی کسب کنید.

فیلم سینمایی موجودات بیچاره با عنوان اصلی فیلم Poor Things 2023 که کارگردانی آن به عهده ورگوس لانتیموس می‌باشد در سپتامبر 2023 (برابر با 17 شهریورماه 1402) از پلتفرم Film4 منتشر خواهد شد. این فیلم داستانی هیجان‌انگیز را به تصویر می‌کشد که شخصیت اصلی آن به طرز عجیب و غریبی به زندگی بازگشته است. ژانر فیلم سینمایی Poor Things 2023 عاشقانه،فانتزی و علمی تخیلی است و مدت زمان فیلم موجودات بیچاره 2 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد.

در ادامه با خلاصه داستان فیلم موجودات بیچاره و هنرپیشه های این فیلم همراه فیگار بمانید…

داستان فیلم موجودات بیچاره

معرفی فیلم موجودات بیچاره 

نقد فیلم موجودات بیچاره

موضوع فیلم سینمایی موجودات بیچاره درباره دختری به نام بلا است که فوت شده است و توسط دانشمندی زنده می‌شود. در خلاصه فیلم سینمایی موجودات بیچاره آمده است که در این فیلم شاهد زن جوانی به نام بلا هستیم. او توسط یک دانشمند جسور به نام گادوین باکستر، که مغز خود را با فرزند نازایش جایگزین می‌کند، به زندگی بازمی‌گردانده می‌شود. بلا از دنیای مردگان به دنیای زندگان بازمی‌گردد و ظاهری پوست رنگ‌پریده و شبح‌آلود دارد که تفاوتش را با سایر انسان‌ها نشان می‌دهد.

اما داستان فیلم موجودات بیچاره به اینجا ختم نمی‌شود و در ادامه بلا بکستر مشتاق یادگیری و تشنه دنیادیدگی است و کمبود آن‌را درون خود احساس می‌کند. به دنبال همین حس، روزی او به همراه وکیلی فاسد و جذاب (مارک رافلو) فرار و ماجراجویی‌ای را آغاز می‌کند.

بازیگران فیلم موجودات بیچاره

از هنرپیشه های فیلم سینمایی موجودات بیچاره می‌توانیم به اما استون، ویلم دافو، مارک روفالو، رامی یوسف و دیگر بازیگران حرفه‌ای اشاره کنیم. در ادامه می‌توانید بیوگرافی بازیگران فیلم موجودات بیچاره را بخوانید.

اما استون در فیلم سینمایی موجودات بیچاره

معرفی فیلم موجودات بیچاره 

معرفی فیلم موجودات بیچاره

استون امیلی جین (متولد ۶ نوامبر ۱۹۸۸) یک بازیگر آمریکایی است. او تا مقطع دبیرستان درس خوانده است و علاوه بر بازیگری، در صداپیشگی نیز فعالیت می‌کند. نام اصلی او امیلی جین استون است. استون به زبان اشاره آمریکایی مسلط است و در شهر سکاتزدیل آریزونا به دنیا آمده است. پدرش پیمانکار و مادرش کریستا هم یک زن خانه دار و بازیگر تئاتر موزیکال است. او یک خواهر و یک برادر دارد و متأسفانه، خواهرش گریسی در زمانی که نوجوان بود فوت کرد.

اما از سن ۱۱ سالگی، با تئاتر موزیکال در کنار مادرش روی صحنه حضور یافت. او در سن ۱۴ سالگی، به دلیل درگیری تمام وقت در تئاتر، به صورت از راه دور در خانه تحصیل کرد و در طی این دوره، بیش از شانزده نمایش را بازی کرد. در سال ۲۰۰۴، برای ادامه فعالیت بازیگری، به همراه مادرش به لس آنجلس نقل مکان کرد. در ابتدا، مدتی در یک شیرینی پزی مخصوص خوراک سگ‌ها کار کرد. پس از چند ماه سکونت در کالیفرنیا، در اواخر سال ۲۰۰۴، در تست بازیگری سریال “جستجوی خانواده جدید پاتریج” حضور یافت، اما فقط یک قسمت از آن پخش شد. سپس در دو سریال نقش فرعی را بازی کرد.

ویلم دفو در فیلم سینمایی موجودات بیچاره

معرفی فیلم موجودات بیچاره 

معرفی فیلم موجودات بیچاره

ویلم دفو (متولد 22 ژوئیه 1955) و در اپلتون، آمریکا به دنیا آمده است. او در زمینه‌های مختلفی مانند بازیگری، مدلینگ، هنر پیشگی و صداپیشگی فعالیت می‌کند. ویلم دفو به خاطر بازی در فیلم‌های “دروازه ابدیت” و “پروژه فلوریدا” دو بار برای جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد نامزد شده است.

در دوره دبیرستان، نام ویلیام جیمز دفو به ویلم ملقب شد. در این دوره، ویلم به دلیل ساخت فیلم پورنوگرافی، از مدرسه اخراج شد. پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، ویلم وارد دانشگاه ویسکانسین در میلواکی شد تا در زمینه نمایش‌نامه‌نویسی تحصیل کند و حدود یک سال و نیم بعد از ورود به دانشگاه، در گروه تئاتر آزمایشی اکس قرار گرفت و سپس از دانشگاه استعفا داد.

او در سال ۱۹۷۶ به نیویورک، شهر پرجمعیت آمریکا، نقل مکان کرد و برای فراگیری علوم گروه تئاتر آوانگارد پرفورمنس گروپ تحت مربیگری ریچارد شکنر آماده شد. در دوران حضور در تئاتر، وی با یک دختر به نام الیزابت لکامپ رابطه عاشقانه برقرار کرد.

مارک روفالو در فیلم سینمایی موجودات بیچاره

معرفی فیلم موجودات بیچاره 

معرفی فیلم موجودات بیچاره

مارک روفالو (نام کامل: مارک آلن روفالو) یکی از بازیگران معروف هالیوود است. او در تاریخ 22 نوامبر 1967 در کنوشا، ویسکانسین به دنیا آمد. مادرش، ماری رز، یک آرایشگر بود و پدرش، فرانک لارنس روفالو در زمینه نقاشی ساختمان فعالیت می‌کرد. مارک دو خواهر و یک برادر به نام اسکات روفالو دارد. روفالو در ویرجینیا بزرگ شد و در یک مدرسه کاتولیک تحصیل کرد. در دوران دبیرستان، همراه خانواده‌اش به کالیفرنیا نقل مکان کرد و سپس به لس آنجلس رفت.

نقد فیلم موجودات بیچاره

معرفی فیلم موجودات بیچاره 

زمان پخش فیلم سینمایی موجودات بیچاره, معرفی فیلم موجودات بیچاره

در برسی فیلم سینمایی موجودات بیچاره می‌توانیم بگوییم که این فیلم بر اساس رمانی با همین نام نوشته الاسدیر گری، یک نسخه فمینیستی از داستان فرانکنشتاین است. این تفسیر جدید و منحصر به فرد از داستان معروف، با حضور بازیگران استثنایی مانند ویلم دافو و مارک رافالو، تجربه‌ای شگفت‌انگیز برای تماشاگران به ارمغان می‌آورد. با توجه به همه این عوامل، می‌توان ادعا کرد که “Poor Things” یکی از بهترین و جذاب‌ترین فیلم‌های سال است که تماشاگران را به وجد می‌آورد.

فیلم جدید موجودات بیچاره به طرزی منحصر به فردی، مرزها را شکسته و با شادی و بی‌پروایی، پیشفرض‌های ما را به چالش می‌کشد. این فیلم تند و تیز، تخیلی، وحشیانه و شیطنت‌آمیز است و شما را به سفری خارق‌العاده از خودشناسی زنانه می‌برد و به صورت دقیق، تمامیت مردسالاری را از بین می‌برد. همچنین باید گفت که فیلم موجودات بیچاره برنده جایزه جشنواره ونیز 2023 شده است. نمرات فیلم سینمایی موجودات بیچاره درحال حاضر منتشر نشده است و به محض انتشار این مطلب آپدیت می‌شود. برای خواندن نقد کامل فیلم سینمایی موجودات بیچاره می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

تریلر فیلم Poor Things 2023

تیزر فیلم موجودات زنده به تازگی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید تیزر فیلم سینمایی موجودات زنده را مشاهده کنید:

جمع‌ بندی

شما عزیزان می‌توانید در این مطلب به دانلود فیلم موجودات زنده بپردازید. دانلود فیلم سینمایی موجودات زنده پس از انتشار فیلم امکان پذیر است.

دانلود فیلم Poor Things 2023

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی فیلم موجودات بیچاره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو