همه زوج های مشهوری که در سال ۲۰۲۳ از یکدیگر جدا شدند

همه زوج های مشهوری که در سال ۲۰۲۳ از یکدیگر جدا شدند


منبع: روزیاتو

3

1402/6/26

20:00


همه زوج های مشهوری که در سال ۲۰۲۳ از یکدیگر جدا شدند

همه زوج های مشهوری که در سال ۲۰۲۳ از یکدیگر جدا شدند

۲۰۲۳ را از قرار معلوم باید سال جدایی سلبریتی ها دانست. از ابتدای امسال تاکنون طی جریانی پیوسته و شوکه کننده از جدایی ها، تعداد زیادی از زوج های مشهور به زندگی مشترک خود پایان داده اند. برخی از آن ها هنوز زمان چندانی از ازدواج شان نمی گذشت اما بعضی از آن ها پس از سال های طولانی زندگی مشترک تصمیم به جدا کردن راه خود از یکدیگر گرفتند. بسیاری از این جدایی ها غیر منتظره بودند و از سوی زوج هایی رخ دادند که عشق آن ها زبانزد بود.

هیو جکمن و دبورا لی فرنس

هیو جکمن و همسرش دبورا لی فرنس روز گذشته خبر پایان زندگی مشترک ۲۷ ساله ی خود را رسماً اعلام کردند. آن ها در سال ۱۹۹۶ باهم ازدواج کرده بودند.

جکمن و فرنس در بیانیه ی مشترک خود گفته اند که تصمیم به جدا کردن راه شان از یکدیگر گرفته اند تا «رشد فردی» خود را پی بگیرند.

جدایی این زوج بسیار غیر منتظره و شوکه کننده بود، چرا که جکمن و فرنس یکی از طولانی ترین ازدواج های هالیوود را داشتند و همواره به عنوان یکی از موارد استثنا از عشق و وفاداری در میان سلبریتی ها شناخته می شدند.

فرنس ۱۳ سال از جکمن بزرگ تر است و در زمان ازدواج شان ۴۰ سال داشت. بعد از تلاش های نافرجام این زوج برای بچه دار شدن، آن ها یک پسر را در سال ۲۰۰۰ و یک دختر را در سال ۲۰۰۵ به فرزندخواندگی پذیرفتند.

سوفی ترنر و جو جوناس

سوفی ترنر و همسرش جو جوناس نیز چندی قبل در ماه سپتامبر پس از ۴ سال زندگی مشترک تصمیم به پایان دادن به ازدواج خود گرفتند. آن ها در سال ۲۰۱۹ باهم ازدواج کرده بودند.

در بیانیه ی مشترک آن ها آمده بود که این تصمیم هر دوی آن ها بوده است.

ترنر و جوناس ۲ دختر دارند که در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲ به دنیا آمدند.

جاستین ترودو و سوفی گرگوار ترودو

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا و همسرش سوفی گرگوار ترودو در ماه اوت به ازدواج ۱۸ ساله ی خود پایان دادند. آن ها در سال ۲۰۰۵ باهم ازدواج کرده بودند.

ترودوها در بیانیه ی مشترک خود اعلام کردند که کماکان یک «خانواده» باقی خواهند ماند و «عشق و احترام» شان نسبت به یکدیگر پا بر جا خواهد بود.

این زوج ۳ فرزند ۹، ۱۴ و ۱۵ ساله دارند.

بریتنی اسپیرز و سام اصغری

بریتنی اسپیرز و همسرش سام اصغری پس از تنها ۱۴ ماه ازدواج و ۷ سال رابطه عاشقانه، در ماه اوت تصمیم به جدایی گرفتند. آن ها در سال ۲۰۲۲ با یکدیگر ازدواج کرده بودند.

اسپیرز و اصغری در بیانیه ی مشترک خود علت جدایی شان را وجود «تفاوت های سازش ناپذیر» عنوان کردند.

این زوج سال گذشته پس از آن با یکدیگر ازدواج کردند که در ماه آوریل همان سال اسپیرز خبر سقط جنین خود را داده بود.

سوفیا ورگارا و جو مانگانیلو

سوفیا ورگارا و جو مانگانیلو در ماه ژوئیه پس از ۷ سال زندگی مشترک تصمیم به طلاق گرفتند. آن ها در سال ۲۰۱۵ باهم ازدوج کرده بود.

ورگارا و مانگانیلو در بیانیه ی مشترک خود جدایی شان را «تصمیمی دشوار» توصیف کردند.

منبعی نزدیک به این زوج به رسانه ها گفته بود که نگاه متفاوت آن ها به زندگی به این جدایی انجامید.

آریانا گرانده و دالتون گومز

آریانا گرانده و همسرش دالتون گومز در ماه ژوئیه پس از ۲ سال ازدواج و ۳ سال رابطه عاشقانه تصمیم به جدایی گرفتند. آن ها در سال ۲۰۲۱ باهم ازدواج کرده بودند.

پس از آنکه در ماه ژوئن گرانده بدون حلقه ی ازدواجش دیده شد، رسانه ها خبر جدایی او و همسرش را تأیید کردند. منبعی به رسانه ها گفته بود که آن ها در تلاش اند رابطه ی خود را به شکل دوستانه پیش ببرند.

کوین کاستنر و کریستین بامگارتنر

کوین کاستنر و همسرش کریستین بامگارتنر در ماه مه به زندگی مشترک ۱۸ ساله ی خود پایان دادند. آن ها در سال ۲۰۰۴ باهم ازدواج کرده بودند.

جدایی این زوج زمانی خبرساز شد که کاستنر بامگارتنر را متهم به طولانی کردن فرآیند طلاق به شکلی غیر ضروری کرد.

آن ها ۳ فرزند دارند.

ریس ویترسپون و جیم تات

ریس ویترسپون و همسرش جیم تات در ماه مارس خبر پایان ازدواج ۱۲ ساله ی خود را اعلام کردند. آن ها در سال ۲۰۱۱ با یکدیگر ازدواج کرده بودند.

ویترسپون و تات در بیانیه ی مشترک خود اعلام کردند این جدایی «تصمیم مشترک» آن ها بوده و دلیل آن ها را وجود «تفاوت های سازش ناپذیر» عنوان کردند.

آن ها یک پسر ۱۰ ساله دارند که حضانت آن را به طور مشترک برعهده گرفته اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو