کریستیانو رونالدو با دشداشه و شمشیر به دست برای جشن ملی عربستان سعودی + ویدیو

کریستیانو رونالدو با دشداشه و شمشیر به دست برای جشن ملی عربستان سعودی + ویدیو


منبع: روزیاتو

3

1402/7/1

10:38


کریستیانو رونالدو با دشداشه و شمشیر به دست برای جشن ملی عربستان سعودی + ویدیو

کریستیانو رونالدو با دشداشه و شمشیر به دست برای جشن ملی عربستان سعودی + ویدیو


پس از حضور پرحاشیه‌ی کریستیانو رونالدو در ایران و جهانی شدن این اخبار، این ستاره پرتغالی و هم تیمی هایش در باشگاه النصر، در ویدیویی که این باشگاه به مناسبت روز ملی عربستان منتشر کرده است با لباس سنتی عربی و شمشیر به دست ظاهر شدند. کریستیانو رونالدوی ۳۸ ساله، در دسامبر سال گذشته به عربستان سعودی پیوست و ظاهرا خیلی زود خود را با شرایط زندگی در خاورمیانه وفق داده است.

کریستیانو رونالدو روز ملی عربستان

۲۳ سپتامبر، روز ملی عربستان سعودی است و به مناسبت تأسیس پادشاهی عربستان سعودی به دست ملک عبد‌العزیز، اولین پادشاه عربستان در سال ۱۹۳۲ برگزار می‌شود. در ویدیوی باشگاه النصر که به مناسبت روز ملی عربستان منتشر کرده است، رونالدو و هم تیمی‌های دیگر این فوق ستاره پرتغالی مانند سادیو مانه سنگالی و تالسیکای برزیلی نیز حضور دارند.

کریستیانو رونالدو روز ملی عربستان

این ویدیو که در حساب شبکه اجتماعی النصر منتشر شده است، سه کودک را نشان می دهد که در استادیوم باشگاه النصر قدم می زنند و تعدادی از ستاره ها را در حال انجام فعالیت های سنتی مشاهده می کنند. در پایان این ویدیو، رونالدو در کنار مانه با شمشیری در دست و لباس سنتی عربستان بر تن ظاهر می شود. بازیکنان دیگری مانند مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، تالیسکا و الکس تلس نیز در این ویدیو حضور دارند.

عنوان ویدیو در توییتر این بود: «همه با هم. برای یک پرچم. ما آرزو می کنیم و به دست می آوریم.»

انتشار این ویدیو در شبکه های اجتماعی، نظرات مختلفی را به همراه داشت. برخی کاربران به این اقدام رونالدو اعتراض داشتند و معتقد بودند که این اسطوره فوتبال به خاطر پول هر کاری می کند. یکی از کاربران نوشت: «فرهنگ عربستان سعودی را جشن می گیرید؟»

کاربر دیگری نوشت: «برای رونالدو همه چیز به پول مربوط می شود!»

فردی در تایید این نظرات گفت: «خجالت نمی کشد، بدون هیچ اصولی، بدون اخلاق، بدون صداقت. فقط پول مهم است.»

کاربری هم خیلی ساده نوشت: «کاری که پول می تواند انجام دهد.»

برخی کاربران هم جایگاه فعلی رونالدو و مسی، دو رغیب دیرینه در به دست آوردن رکوردها و افتخارات فوتبالی را مقایسه کردند. یکی از آنها نوشت: «کاملا مسخره است. همین الآن مسی در مهمانی ای با حضور مشهورترین چهره های هالیوودی است.»

برخی هم در دفاع از رونالدو نوشتند. یکی از این کاربران گفت: «بهترین تمام دوران»

کاربری هم نوشت: «کشوری به مراتب آرام تر در مقایسه با ایالات متحده.»

کریستیانو رونالدو روز ملی عربستان

کریستیانو رونالدو در پنج بازی ابتدایی خود در اولین فصل حضورش در لیگ حرفه ای عربستان سعودی، هفت گل به ثمر رسانده و در حالی که تیمش جام قهرمانان باشگاه های عربی را به دست آورد، کفش طلایی هم نصیب وی شد.

در ویدیوی دیگری جورجینا رودریگز، شریک زندگی کریستیانو رونالدو در حالی که عبای زنانه سبزی به تن کرده بود، روز ملی عربستان سعودی را با نوشیدن قهوه عربی و بخور معطر جشن گرفت.

استیون جرارد نیز برای روز ملی عربستان لباس عربی پوشید. عکس هایی از سرمربی الاتفاق با لباس عربی و چفیه بر سر، به مناسبت روز ملی عربستان سعودی منتشر شده است.

جرارد این لباس ها را برای ویدیویی که باشگاه الاتفاق به مناسبت روز ملی عربستان منتشر کرد، به تن کرده بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو