باکس آفیس | زور بی‌مصرف‌ها به راهبه نرسید

منبع: گیمفا

4

1402/7/3

13:01


در اولین هفته اکران فیلم بی‌مصرف‌ها ۴ این اثر نتوانست از سد فیلم راهبه ۲ عبور کند و از صدرنشینی در جدول باکس آفیس بازماند.

باکس آفیس | زور بی‌مصرف‌ها به راهبه نرسید

در اولین هفته اکران فیلم بی‌مصرف‌ها ۴ این اثر نتوانست از سد فیلم راهبه ۲ عبور کند و از صدرنشینی در جدول باکس آفیس بازماند.

فیلم راهبه ۲ (The Nun 2) محصول کمپانی نیولاین و برادران وارنر در سومین هفته اکرانش روی پرده سینماهای داخل آمریکا توانست به فروش ۸٫۴ میلیون دلار دست پیدا کند و برای سومین هفته پیاپی همچنان صدرنشین جدول باکس آفیس باقی بماند.

فیلم «راهبه ۲» که دنباله‌ای فیلم اول آن به شمار می‌رود و با بازی تایسا فارمیگا در نقش خواهر ایرنه است، تاکنون در گیشه‌های بین‌المللی مبلغ ۱۳۵ میلیون دلار را به دست آورده و در طی این سه هفته نیز مبلغ ۶۹٫۲ میلیون دلار را در داخل آمریکا کسب کرده است. با احتساب فروش داخلی و خارجی، این اثر تاکنون فروش جهانی ۲۰۴٫۲ میلیون دلار را تجربه کرده است.

فیلم Expendables 4

در جایگاه دوم جدول باکس این هفته، فیلم بی‌مصرف‌ها ۴ (Expendables 4) قرار دارد، فیلمی از کمپانی لاینزگیت که با کسب فروش ۸٫۳ میلیون دلار در گیشه‌های داخل آمریکا در رقابت با فیلم «راهبه ۲» بازمانده و با اختلاف بسیار اندک صدر جدول باکس آفیس را در هفته ابتدایی از دست داده است. این بدترین افتتاحیه در بین تمام فیلم‌های این فرنچایز اکشن و مهیج بوده است.

فیلم یک جن‌زدگی در ونیز (A Haunting in Venice) ساخته کنت برانا که سومین فیلم ساخته شده حول محور کاراکتر هرکول پوآرو است، در دومین هفته اکرانش در داخل آمریکا به فروش ۶٫۳ میلیون دلار دست پیدا کرد و فروش کلی‌اش پس از دو هفته اکران به رقم ۲۵٫۳ میلیون دلار رساند.

این اثر معمایی هفته پیش در رقابت با فیلم «راهبه ۲» نتوانست صدرنشین شود و حالا در این هفته از رده دوم به رده سوم سقوط کرده است. فروش بین‌المللی این اثر سینمایی پس از دو هفته اکران مبلغ ۴۶٫۲ میلیون دلار است که با احتساب فروش کلی داخلی آن، فروش جهانی آن را به مبلغ ۷۱٫۵ میلیون دلار می‌رساند.

فیلم The Equalizer 3

فیلم The Equalizer 3

فیلم ایکوالایزر ۳ (The Equalizer 3) چهارمین هفته حضورش روی پرده سینماها را پشت سر می‌گذراند و این هفته با کسب فروش ۴٫۷ میلیون دلار در داخل آمریکا توانست فروش کلی‌اش در داخل آمریکا را به رقم ۸۱٫۲ میلیون دلار برساند و در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس بایستد.

این اثر سینمایی اکشن و مهیج با بازی دنزل واشنگتن در نقش اصلی که آخرین فیلم این مجموعه نیز به شمار می‌رود، در طی چهار هفته اکرانش روی پرده سینماهای بین‌المللی مبلغ ۶۷٫۴ میلیون دلار را به دست آورده که فروش جهانی آن را به مبلغ ۱۴۸٫۶ میلیون دلار می‌رساند.

یکی از فیلم‌های تازه اکران شده این هفته گیشه، فیلم در درون زندگی می‌کند (It Lives Inside) است، فیلمی ترسناک از کمپانی نئون پیکچرز است که توانست در اکرانش روی پرده سینماهای داخل آمریکا به فروش ۲٫۶ میلیون دلار دست پیدا کند و در جایگاه هفتم جدول باکس آفیس این هفته قرار بگیرد. این فیلم در گیشه‌های بین‎‌المللی نیز ۵۰۰ هزار دلار فروش داشته تا فروش جهانی‌اش در هفته ابتدایی از مرز ۳ میلیون دلار عبور کند. در ادامه جدول کامل باکس آفیس این هفته قرار دارد.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلمفروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱The Nun 2۸٫۴
۲Expendables 4۸٫۳
۳A Haunting in Venice۶٫۳
۴Equalizer 3۴٫۷
۵Barbie۳٫۲
۶My Big Fat Greek Wedding 3۳
۷It Lives Inside۲٫۶
۸Dumb Money۲٫۵
۹Blue Beetle۱٫۸
۱۰Oppenheimer۱٫۶
فروش فیلم‌ها مربوط به داخل آمریکا است.

منبع: ددلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو