باکس آفیس | صدرنشینی فیلم The Nun 2 با حضور فیلم جدید شاهرخ خان در گیشه

منبع: گیمفا

4

1402/6/20

13:02


فیلم The Nun 2 در اولین هفته اکرانش توانست صدرنشین باکس آفیس شود و فیلم جدید شاهرخ خان نیز به جمع ۱۰ فیلم پرفروش گیشه راه پیدا کرد.

باکس آفیس | صدرنشینی فیلم The Nun 2 با حضور فیلم جدید شاهرخ خان در گیشه

فیلم The Nun 2 در اولین هفته اکرانش توانست صدرنشین باکس آفیس شود و فیلم جدید شاهرخ خان نیز به جمع ۱۰ فیلم پرفروش گیشه راه پیدا کرد.

فیلم راهبه ۲ (The Nun 2) به کارگردانی مایکل چاوز دنباله‌ای برای فیلم ترسناک «راهبه» محصول سال ۲۰۱۸ میلادی به شمار می‌رود و نسخه‌ای فرعی از فرنچایز «احضار» است. این اثر سینمایی در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماهای داخل آمریکا توانست انتظارات را برآورده کند و به فروش ۳۲٫۶ میلیون دلار دست پیدا کند.

فیلم «راهبه ۲» در فروش خودش در گیشه‌های بین‌المللی نیز رقم ۵۲٫۷ میلیون دلار را در اولین هفته به ارمغان آورده تا این اثر سینمایی ترسناک بتواند به فروش جهانی ۸۵٫۳ میلیون دلار در اولین هفته حضورش روی پرده سینماها دست پیدا کند و شروع خوبی داشته باشد.

فیلم The Equalizer 3

فیلم The Equalizer 3

جدیدترین فیلم دنزل واشنگتن یعنی فیلم ایکوالایزر ۳ (Equalizer 3) که دومین هفته اکرانش روی پرده سینماها را پشت سر می‌گذراند، با کسب فروش ۱۲٫۱ میلیون دلاری در داخل آمریکا در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار گرفت و این در حالی است که این اثر هفته گذشته صدرنشین جدول باکس آفیس بود.

با کسب فروش این هفته، فروش کلی داخل آمریکای فیلم «ایکوالایزر ۳» به رقم ۶۱٫۹ میلیون دلار رسیده است. این فیلم در این هفته در خارج از آمریکا فروش ۱۱٫۵ میلیون دلاری را به دست آورده و فروش کلی بین‌المللی‌اش را به رقم ۴۵٫۸ میلیون دلار رسانده است. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر تاکنون فروش جهانی ۱۰۷٫۷ میلیون دلار را به دست آورده است.

فیلم My Big Fat Greek Wedding 3 یکی دیگر از فیلم‌های تازه اکران شده این هفته گیشه به شمار می‌رود که جایگاه سوم جدول باکس آفیس را از آن خودش کرده است. این فیلم در این هفته به فروش ۱۰ میلیون دلار در داخل آمریکا بسنده کرد و در فروش خود در خارج از آمریکا مبلغ ۲٫۶ میلیون دلار را کسب کرد تا فروش جهانی‌اش در اولین هفته به رقم ۱۲٫۶ میلیون دلار برسد.

فیلم هندی جوان (Jawan) با بازی شاهرخ خان در اولین هفته حضورش در گیشه‌های داخل آمریکا توانست مبلغ ۷٫۵ میلیون دلار را از آن خودش کند و در جدول باکس آفیس در رده چهارم قرار بگیرد. در ادامه جدول کامل باکس آفیس را مشاهده می‌کنید.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلمفروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱The Nun 2۳۲٫۶
۲Equalizer 3۱۲٫۱
۳My Big Fat Greek Wedding 3۱۰
۴Jawan۷٫۵
۵Barbie۵٫۹
۶Blue Beetle۳٫۷
۷Gran Turismo۳٫۷
۸Oppenheimer۳
۹Teenage Mutanta Ninja Turtles۲٫۶
۱۰Bottoms۲
فروش فیلم‌ها مربوط به داخل آمریکا است.

منبع: ددلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو