گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو با دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو با دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی شد


منبع: پلازا

3

1402/7/5

15:53


گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو با دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو جدیدترین محصول از برند شیائومی بوده که در قالب یک محصول پرچمدار عرضه شده است. اگر از دوست داران گوشی های جدید شیائومی باشید بی تردید با سروصدای بسیار این محصول اشنایی دارید. پس با ما همراه باشید که قصد بررسی محصول از زوایای مختلفی را خواهیم داشت.

امروزه رقابت برسر عرضه گوشی های قدرتمند و پرچمدار در میان برندهای مطرح نظیر شیائومی و سامسونگ و حتی اپل به اوج خود رسیده است. شرکت چینی شیائومی با عرضه گوشی Xiaomi Redmi Note 13 Pro بار دیگر ثابت کرد که در این زمینه قدرت بالایی در اختیار داشته است. در این مقاله از سایت پلازا تصمیم داریم شما را با اصلی ترین مزایا و معایب این محصول جدید آشنا کنیم که تفاوت های بسیاری میان نسخه معمولی و پرو آن وجود داشته است. با پایان معرفی گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو به بررسی گوشی خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

مشخصات گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 13 Pro

گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو
نمایشگر6.67 اینچی اولد با رفرش‌ریت 120 هرتز و رزولوشن 1220p
پردازندهاسنپدراگون 7s نسل 2
رم8/12/16 گیگابایت
حافظه128/256/512 گیگابایت
باتری5100 میلی‌آمپر با شارژ 67 وات
دوربین‌ها2 + 8 + 200 مگاپیکسل با لرزش‌گیر اپتیکال
سیستم عاملاندروید 13 با رابط کاربری MIUI 14
قیمتاز 190 یورو

گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو

گوشی Xiaomi Redmi Note 13 Pro با برخورداری از مزیت های نوین روز دنیا عرضه شده که این موضوع سبب شده تا شیائومی قادر به ساخت مدل های مختلفی از این محصول باشد. به نسبت هزینه ای که تصمیم دارید برای خرید این محصول بپردازید میتوانید با رم و حافظه داخلی مختلفی مواجه باشید. در ادامه اطلاعات بیشتری را در این زمینه برایتان شرح خواهیم داد که میتوانید بطور کامل با این مبحث آشنا شوید. همچنین باید بدانید که گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نیز عرضه شده و میزبان مشخصات خوبی بوده است که نباید آن را از دست داد.

بررسی گوشی ردمی نوت 13 پرو شیائومی

در اولین وهله از مشخصات مربوط به این محصول باید بدانید که جدیدترین نسل اینترنت همراه یعنی 5 جی در این گوشی بکارگیری شده است. این موضوع سبب خواهد شد تا کاربران بسیاری بتوانند با این نسل سروکار داشته باشند. امروزه اطلاعات و اخبار خوبی در خصوص راه اندازی زیرساخت های مناسب جهت بهره مندی کاربران از این نسل در داخل کشور به گوش رسیده است که امیدواریم بزودی این فناوری در سرتاسر ایران قابل دستیابی باشد.

ویژگی های گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو

بی بروبرگشت حضور این گوشی در لیست بهترین گوشی های میان رده شیائومی 2023 قطعی بوده است که این عامل به دلیل مشخصات سخت افزار قدرتمند و دوربین های قوی بوده است. با پایان بررسی گوشی شیائومی نوت 13 پرو به سراغ بررسی بخش های دیگر خواهیم رفت.

مشخصات گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 13 Pro

از دیگر مشخصات برجسته و مهم مربوط به این گوشی میتوان به صفحه نمایش قدرتمند آن اشاره داشت که این موضوع کمی شبیه به گوشی ردمی نوت 12 پرو شیائومی نیز بوده است. در این بخش از یک سایز 6.67 اینچی مدل OLED استفاده شده است. نرخ بروزرسانی صفحه نمایش روی 120 هرتز بوده که از دالبی ویژن نیز پشتیبانی میکند. دستیابی به 1800 نیت سبب خواهد شد تا در روشنایی روز بتوانید به خوبی با گوشی کار کنید.

وضوح پیکسلی صفحه نمایش روی عدد 2712 * 1220 قرار گرفته است که تراکم پیکسلی آن روی 446 ppi بوده است. شیائومی برای حفاظت از این موارد از Corning Gorilla Glass Victus استفاده نموده که در برابر گرد و خاک نسبتا مقاوم خواهد بود. جهت آشنایی با دیگر اطلاعات مهم محصول با ما همراه باشید. پیشنهاد میشود بهترین گوشی های ضدآب شیائومی را نیز از دست ندهید.

دوربین گوشی Xiaomi Redmi Note 13 Pro

از دیگر ویژگی های گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو میتوان به دوربین های قوی محصول اشاره داشت که شیائومی در این زمینه از نقاط قوت بسیاری استفاده نموده است. دوربین 3 گانه محصول به شما این قابلیت را میدهد تا بتوانید تصاویر زیبایی را به ثبت رسانید.

گوشی Xiaomi Redmi Note 13 Pro

لنز اصلی گوشی میزبان یک دوربین 200 مگاپیکسلی بوده است که با استفاده از این ویژگی میتوانید به مشخصات برجسته f/1.7, (wide), 1/1.4″, 0.56µm, multi-directional PDAF, OIS نیز دسترسی داشته باشید. لنز دوم که برای دوربین التراواید درنظر گرفته شده میزبان لنز 8 مگاپیکسلی است. در نهایت لنز سوم از یک کیفیت 2 مگاپیکسلی بهره مند بوده که برای دوربین ماکرو درنظر گرفته شده است. بدنیست بدانید با استفاده از این مشخصات قادر به فیلمبرداری با کیفیت 4K@30fps, 1080p@30/60/120fps خواهید بود که این موضوع در برخی گوشی های موجود در لیست جدیدترین گوشی های شیائومی 2023 نیز دیده نشده است.

اما دوربین سلفی محصول از یک لنز 16 مگاپیکسلی برخوردار است که از اچ دی آر نیز پشتیبانی میکند. برای فیلمبرداری با این دوربین میتوانید به کیفیت 1080 از 30 تا 60 فریم برثانیه دسترسی داشته باشید. برای آشنایی با سخت افزار گوشی با ما همراه باشید.

سخت افزار گوشی Xiaomi Redmi Note 13 پرو

کمپانی شیائومی برای نسخه پرو گوشی ردمی نوت 13 از سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری MIUI 14 استفاده نموده است. این موضوع در کنار پردازنده گرافیکی گوشی که از نوع Adreno 710 بوده سبب خواهد شد تا بتوانید جدیدترین بازی های روز دنیا را بدون مشکل اجرا کنید. همچنین ارتباط خوب این بخش با صفحه نمایش عاملی برای مشاهده بازی با کیفیت اچ دی خواهد بود.

تراشه مرکزی محصول از مدل Qualcomm Snapdragon 7s Gen 2 (4 nm) بوده است که در کنار سی پی یو هشت هسته ای با مشخصات Octa-core (4×2.40 GHz & 4×1.95 GHz) شما را از هرگونه کندی و لگ دور خواهد نمود.

گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو

حافظه داخلی و رم محصول همانطور که گفته شد در مدل های مختلفی قرار گرفته است که بسته به نیاز خود میتوانید هرکدام که دوست دارید را خریداری کنید. حافظه داخلی 128 گیگابایت با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت با رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت با رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت را با رم 16 گیگابایت مدل هایی بوده که برای این گوشی عرضه شده است.

باتری و قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو

باتری این محصول میزبان یک ظرفیت 5100 میلی آمپری بوده که برای شارژ آن میتوانید به یک شارژر 67 واتی دسترسی داشته باشید که در عرض 44 دقیقه شارژ گوشی را از 1 به 100 خواهد رساند.

قیمت پایه برای خرید این محصول فقط 190 دلار بوده است که بی تردید از بهترین گوشی های شیائومی خواهد بود.

سخن پایانی

بررسی گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو به پایان رسید که در این زمینه سعی نمودیم شما را با بخش های مختلفی از این گوشی محبوب آشنا کنیم. بی تردید شما عزیزان میتوانید نظرات و نقد های خود نسبت به گوشی Xiaomi Redmi Note 13 Pro را بیان کنید که با اینکار به تکمیل شدن مقاله از زوایای مختلف کمک خواهید نمود. ناگفته نماند که این موضوع روی رشد سطح کیفی مقاله تاثیرگذار است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو