معرفی سریال سرگذشت یک شیطان (Evilive 2023)

معرفی سریال سرگذشت یک شیطان (Evilive 2023)


منبع: پلازا

4

1402/7/11

10:15


معرفی سریال سرگذشت یک شیطان (Evilive 2023)

سریال سرگذشت یک شیطان داستان یک وکیل متفاوت را روایت می‌کند که با یک شرور مطلق آشنا می‌شود و برای مقابله با این شیطان، خودش به شروری بدتر از او تبدیل می‌شود. در این مقاله با بررسی سریال Evilive 2023 همراه ما باشید.

سریال سرگذشت یک شیطان با کارگردانی کیم جونگ مین (Kim Jung-min) و نویسندگی سو هی (Seo-hee)، درامی جنایی با بازی شین ها کیون، کیم یونگ کوانگ و شین جه ها است. تعداد قسمت های سریال کره ای سرگذشت یک شیطان 10 اپیزود خواهد بود. این درام محصول شبکه Genie TV است و قرار است از تاریخ 14 اکتبر 2023 (22 مهر 1402)، شنبه‌ها و یکشنبه‌ها ساعت 10:30 شب به وقت کره جنوبی از ENA نیز پخش شود. با معرفی سریال کره ای سرگذشت یک شیطان همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال کره ای سرگذشت یک شیطان

سریال سرگذشت یک شیطان / سریال کره ای سرگذشت یک شیطان / سریال Evilive 2023

هان دونگ سو یک وکیل سخت کوش است. او همیشه به طور تصادفی یک زندانی را برای ملاقات انتخاب می‌کند و پرونده اش را قبول می‌کند. معمولا منطقی و معقول است، اما در اعماق ذهن او جنبه تاریکی وجود دارد. چیزی او را وادار می‌کند تا از مرزها عبور کند و به دنیای شرارت قدم بگذارد. برادر ناتنی کوچکتر او هان بوم جه است. بوم جائه در یک فروشگاه کامپیوترهای دست دوم کار می‌کند و همچنین به عنوان دلال پرونده برای هان دونگ سو عمل می‌کند و برای او مشتری می‌آورد.

بوم جه متوجه می‌شود که برادرش دونگ سو از زمان درگیر شدن با یک پرونده، تغییر کرده است و اتفاقات غیرقابل پیش بینی رخ می‌دهد. این پرونده درباره سو دو یونگ است که رتبه دوم یک سازمان جنایی و شیطانی غیرقابل کنترل است. او یک بازیکن سابق بیسبال است و به نظر نمی‌رسد که تنها یک گانگستر معمولی باشد. او در پشت قیافه زیبایش، دیوانگی بی‌رحمانه و غیرقابل پیش بینی را پنهان می‌کند.

بازیگران سریال سرگذشت یک شیطان

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای سرگذشت یک شیطان آشنا شویم.

کیم یونگ کوانگ در نقش سئو دو یونگ

خلاصه سریال سرگذشت یک شیطان/ دانلود سریال Evilive 2023 / تعداد قسمت های سریال کره ای سرگذشت یک شیطان

کیم یونگ کوانگ مدل و بازیگر کره جنوبی متولد 11 ژانویه 1987 در اینچئون است. یون کوانگ فعالیت سرگرمی خود را به عنوان یک مدل آغاز کرد و در فشن شو طراحان مشهور جهان مانند الکساندر مک کوئین، ویوین وست وود و اترو قدم زد. او اولین مدل آسیایی بود که در نمایشگاه دیور هوم در سال 2008 شرکت کرد. در همان سال، او کار بازیگری خود را با ایفای نقش مکمل در درام “The World That They Live In” آغاز کرد.

پدر یونگ کوانگ در جنگ ویتنام جنگید و زمانی که او در کلاس ششم بود درگذشت. یونگ کوانگ قبل از اینکه شهرت پیدا کند، در جوانی برای کمک به خانواده اش روزنامه می‌فروخت. با بازی در سریال‌هایی مانند “Love Rain 2012” در کنار یونا و جانگ گئون سوک و سریال “Pinocchio 2014” در کنار لی جونگ سوک و پارک شین هه، بیشتر دیده شد. پس از آن نیز در آثار دیگری مانند سریال “Sweet Stranger and Me  2016″، سریال “The Guardians 2017″، سریال “The Secret Life of My Secretary 2019” و سریال “Call lt Love 2023” بازی کرده است. نکته ی قابل توجه درباره یونگ کوان نگاه های تاثیر گذارش و بازی کردن در نقش های کاملا متضاد است.

شین ها کیون در نقش هان دونگ سو در سریال سرگذشت یک شیطان

هنرپیشه های سریال کره ای سرگذشت یک شیطان/ نقد سریال Evilive 2023/ داستان سریال کره ای سرگذشت یک شیطان

شین ها کیون یک هنرپیشه اهل کره جنوبی و متولد 30 می 1974 است. این هنرمند ابتدا به عنوان بازیگر تئاتر در موسسه هنر سئول آموزش دید و سپس در تعداد زیادی از نمایشنامه های جانگ جین بازی کرد. شین ها کیون اولین بار با بازی خود به عنوان یک سرباز جوان کره شمالی در فیلم Joint Security Area در اواخر سال 2000 تبدیل به یک سوپراستار شد. حضور در این فیلم کمک کرد تا فیلم بعدی او Guns & Talks محصول سال 2001 به یک موفقیت تجاری قوی تبدیل شود. او تا به امروز با بازی‌هایش همه را تحت تاثیر قرار داده است.

شین ها کیون را می‌توانید در آثار زیبایی مانند سریال “Yonder 2022″، سریال “Beyond Evil 2021″، سریال “Soul Mechanic 2020” و فیلم “Anchor 2022″، فیلم “Inseparable Bros 2019” و فیلم “What a Man Wants 2018” دنبال کنید.

شین جه ها در نقش هان بوم جه در سریال کره ای سرگذشت یک شیطان

دانلود سریال سرگذشت یک شیطان / بازیگران سریال Evilive 2023

شین جه ها متولد 2 آپریل 1993 است. نخستین بار با نقشی کوتاه در درام “Pinocchio 2014” و فیلم “Set Me Free 2014” در تلویزیون حضور پیدا کرد. پس از آن با حضور در آثاری مانند سریال “Sassy Go Go 2015″، سریال “Remember 2016” و سریال “While You Were Sleeping 2017” مورد توجه قرار گرفت. این هنرمند را می‌توانید در عناوین جدیدتر دیگری مانند سریال “Taxi Driver 2023″، سریال “Crash Course in Romance 2023” و سریال “My Unfamiliar Family 2020” نیز دنبال کنید.

چوی بیونگ مو در نقش مون جه جون در سریال Evilive 2023

بازیگران سریال سرگذشت یک شیطان / بازیگران سریال Evilive 2023

چوی بیونگ مو متولد 14 ژانویه 1972 است. این هنرمند از سال 2003 در عناوین بسیاری نقش آفرینی کرده است. در سال 2017 با خواننده لی گیو این ازدواج کرد. از آخرین هنرنمایی های او می‌توانیم به سریال “Our Blues 2022″، سریال “Flower of Evil 2020″، سریال “Spring Turns to Spring 2019” و سریال “Are You Human? 2018” اشاره کنیم.

بررسی و نقد سریال Evilive 2023

بررسی سریال Evilive 2023 / معرفی سریال کره ای سرگذشت یک شیطان / بازیگران سریال سرگذشت یک شیطان

همان‌طور که در خلاصه سریال سرگذشت یک شیطان گفتیم، شین ها کیون نقش وکیلی سخت کوش به نام هان دونگ سو را بازی می‌کند که پرونده‌های خود را با روش‌های غیر معمول و بطور تصادفی انتخاب می‌کند. او پس از پذیرفتن پرونده یک بازیکن بیسبال سابق با چیزی مواجه می‌شود که هیچ‌کس انتظارش را نخواهد داشت. جذابیت یک سریال جنایی بدون شک به قلم نویسنده و پس از آن بازی بازیگرانش بستگی دارد. وقتی قرار است سکانس‌های دلهره آور و هیجانی را تجربه کنیم، این به توانایی بازیگران اصلی بستگی دارد که تا چه حد بتوانند شخصیتی که نویسنده خلق کرده را در واقعیت به تصویر بکشند تا بینندگان با آن همراه شوند و بدون شک با حضور 3 بازیگر که هر کدام پیش از این توانایی خود را در به تصویر کشیدن کاراکترهای خاکستری به بهترین شکل نشان داده‌اند، انتظارات را برای بینندگان بسیار بالا برده است.

شین ها کیون پیش از این پروژه، در سریال Beyond Evil محصول سال 2021 در کنار یو جین گو نقشی غیرقابل پیش بینی را بازی کرده است و همه از توانایی او در به تصویر کشیدن کاراکترهای مرموز باخبر هستیم. اگر کیم یونگ کوان را در سریال The Guardians محصول سال 2017 دیده باشید، بدون شک سال‌ها است که منتظر هستید تا دوباره او را در درامی مانند سریال سرگذشت یک شیطان به عنوان کاراکتری سرد، بی‌رحم یا حتی ترسناک ببینید. و شین جه ها نیز سال گذشته در سریال Crash Course in Romance همه را با بازی خود حسابی سورپرایز کرده است. پس حالا باید بیشتر از پیش منتظر پخش این درام بمانیم تا ببینیم این 3 نفر در کنار هم چه لحظاتی را برای ما رقم خواهند زد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم چه ماجراهایی در این سریال هیجان‌انگیز رخ خواهد داد و چگونه این وکیل و موکلش ماجراهای سریال کره ای سرگذشت یک شیطان را پیش خواهند برد. ژانر سریال Evilive 2023 جنایی است. نمرات سریال سرگذشت یک شیطان نیز پس از پخش در آپدیت‌ بعدی در مقاله قرار خواهد گرفت. پس اگر قصد تماشا و دانلود سریال Evilive 2023 را دارید باید تا زمان پخش سریال کره ای سرگذشت یک شیطان یعنی 14 اکتبر 2023 (22 مهر 1402) صبر کنید.

سخن آخر

با معرفی سریال Evilive 2023 همراهتان بودیم. برای نقد و بررسی دقیق تر این درام، پس از اتمام پخش سریال مقاله را آپدیت خواهیم کرد. فکر می‌کنید کنار هم قرار گرفتن شین ها کیون و کیم یونگ کوانگ و شین جه ها، سه بازیگر فوق‌العاده در درامی جنایی بتواند رکورد خوبی برای تیم سازندگان رقم بزند؟ می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله‌ای دیگر همراه ما بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو