معرفی سریال محرمانه ؛ نگاهی بر ساخته جدید محمود معظمی در شبکه سه سیما

معرفی سریال محرمانه ؛ نگاهی بر ساخته جدید محمود معظمی در شبکه سه سیما


منبع: پلازا

4

1402/7/14

15:46


معرفی سریال محرمانه ؛ نگاهی بر ساخته جدید محمود معظمی در شبکه سه سیما

سریال محرمانه یکی از آثار جدید شبکه سوم سیما محسوب می‌شود که این شب‌ها در حال پخش است. از این‌رو در مقاله پیش‌رو قصد داریم سریال ایرانی محرمانه را به شما معرفی کنیم.

محمود معظمی یکی از کاگردان‌های ایرانی است که در ساخت سریال‌هایی با محوریت امنیت و مسائل اجتماعی تبحر دارد. او کارگردان آثاری همچون تکیه بر باد، شیوع و تمام رخ بوده و در سال‌های اخیر آثار ساخته شده توسط محمود معظمی مورد استقبال قرار گرفته‌اند‌‌. او برادر احمد معظمی یکی از کارگردانان به نام تلویزیون در همین ژانر است.

سریال محرمانه به کارگردانی محمود معظمی و نویسندگی مهدی حمزه ساخته شده‌ است. همچنین سید رامین موسوی تهییه‌کنندگی این اثر را برعهده دارد. محرمانه از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود و این روزها توجه مخاطبان را جلب کرده است. در ادامه این مقاله پلازا با معرفی سریال ایرانی محرمانه همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال محرمانه

ژانر سریال محرمانه اجتماعی، جنایی و درام است. این اثر نخستین بار در تاریخ 7 مهر 1402 بر روی آنتن شبکه سوم سیما رفت و از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20:30 پخش می‌شود. تکرار این سریال را نیز می‌توان در ساعت‌های 00:00 بامداد، 09:30 صبح و 14:10 بعداظهر تماشا کرد. تعداد قسمت های سریال محرمانه 24 قسمت 45 دقیقه‌‌ای خواهد بود.

داستان سریال محرمانه

داستان سریال محرمانه

این اثر درباره زمان همه‌گیری کرونا و ساخت واکسن است که نشان می‌دهد دانشمندان ایرانی برای کشف آن چه زحمت‌هایی کشیده‌ و چه موانعی که بر سر راه آن قرار گرفته‌اند. خلاصه سریال محرمانه ایرانی درباره چند جوان است که به آفریقا سفر می‌کنند و در این سفر برای آنها اتفاقاتی می‌افتد.

بازیگران سریال محرمانه ایرانی

این اثر متشکل از بازیگران دیده شده و معروف ایرانی است و عده از این هنرپیشگان در آثار پیشین آقای معظمی حضور داشتند. در ادامه با بیوگرافی بازیگران اصلی و معرفی سایر آنها همراه شما هستیم.

لاله اسکندری ؛ از بازیگران سریال محرمانه

خلاصه سریال محرمانه ایرانی

لاله اسکندری بازیگر و عکاس ایرانی در 30 آذر 1354 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1378 با متولد ماه مهر در سینما آغاز کرد و دو سال بعد نقش اصلی سریال خاک سرخ را نیز ایفا کرد که باعث شهرتش شد. لاله اسکندری خواهر ستاره اسکندری بازیگر است و عموما در تلویزیون فعال‌تر از سینما بوده است. از جمله آثار مشهور او باید به فیلم‌های مخمصه، مالیخولیا، هزارپا، تیغ و ترمه، سریال‌های رقص پرواز، در چشم باد، دولت مخفی، شیوع و آتش و باد اشاره کنیم.

علی رام نورایی

تعداد قسمت های سریال محرمانه

علی‌رام نورایی هنرپیشه اهل ایران در 18 فروردین 1356 متولد شد. او از سال 1375 تا کنون فعالیت هنری انجام می‌دهد و نخستین سریال خود را در سال 1380 با شب آفتابی شروع کرد. علی‌رام نورایی سه سال بعد با فیلم بازنده وارد سینما شد و همچنین در حوزه‌های ‌ورزش پارکور، کیک بکس و راوی مسابقه مافیا فعالیت دارم. از آثار معروف او باید به فیلم‌های گلوگاه شیطان، استرداد، یتیم‌خانه ایران، هرماس، سریال‌های مسافری از هند، هوش سیاه، ماتادور، سارق روح و گاندو اشاره کنیم.

آرش آصفی

ژانر سریال محرمانه

آرش آصفی هنرپیشه ایرانی متولد سال 1357 است. او نخستین بار با فیلم رستاخیز و نقش بکیر بن حر به صورت جدی پشت دوربین رفت و پیش از آن نیز تجارب دیگری داشت. در سال 1392 آرش آصفی با سریال مدینه دیده شد و پس از آن مدتی استراحت کرد تا اینکه با سریال خانه امن باری دیگر در قاب تلدیزیون ظاهر شد. از آثار معروف او باید از سریال سرجوخه و تمام رخ یاد کنیم.

فرهاد قائمیان ؛ از بازیگران سریال محرمانه

زمان پخش سریال محرمانه

فرهاد قائمیان بازیگر ایرانی متولد 15 اسفند ماه سال 1344 است. این هنرپیشه را از سال 1370 و بازی در نقش‌های کوتاه شروع کرد و در سال 1372 با فیلم دمرل رسما جلوی دوربین حاضر شد. او سپس در فیلم‌های سکوت کوهستان، سارای، هیوا و نسل سوخته حاضر شد و سریال ابر و خورشید را نیز بازی کرد. از جمله آثار معروف فرهاد قائمیان باید به فیلم‌های ابر و خورشید، شهر زیبا، شکار روباه، کارناوال مرگ، اسب سفید پادشاه، بادیگارد، غریب، سریال‌های شهریار، بی‌صدا فریاد کن، تعبیر وارونه یک رؤیا، گاندو و بازپرس اشاره کنیم.

مجید مظفری

بازیگران سریال محرمانه ایرانی

مجید مظفری هنرپیشه ایرانی در 22 بهمن ‌1329 به دنیا آمد. او در سال 1352 با فیلم شهر قصه وارد سینمای پیش از انقلاب شد و در سال 1354 با غریبه در تلویزیون حضور پیدا کرد. این بازیگر پس از انقلاب نیز در سینما و تلویزیون ایران فعال بود و پا در عرصه کارگردانی و تهییه‌کنندگی نیز گذاشت. از جمله آثار معروف او فیلم‌های مسافران، سگ‌کشی، جنگ نفت‌کش‌ها، سایه‌های هجوم، سریال‌های سفر سبز و هم‌سایه هستند.

رحیم نوروزی

هنرپیشه های سریال محرمانه

رحیم نوروزی بازیگر ایرانی در 7 مرداد سال 1346 متولد شد. این بازیگر از سال 1377 با سریال دنیای شیرین دریا وارد دنیای بازیگری شد. اما این ایفای نقش او در سریال محبوب پس از باران و کاراکتر فرخ گلاب دره ای بود که این بازیگر را مشهور و در ذهن مخاطب ماندگار کرد. رحیم نوروزی به طور کلی در نقش‌های منفی موفق عمل می‌کند. از آثار معروف او باید به فیلم‌های شکلات، دوزخ، برزخ، بهشت، غریب، سریال‌های مدار صفر درجه، یوسف پیامبر، ششمین نفر، آسمان من، خانه امن و تمام رخ اشاره کنیم.

سولماز حصاری

زمان پخش سریال محرمانه

سولماز حصاری بازیگر ایرانی در 21 اردیبهشت 1361 متولد شد. او بازیگری را با تئاتر شروع کرد تا اینکه اولین تجربه خود را با تله فیلم گردان آبنبات چوبی گذراند. او در سال 1389 با سریال سرگشته ظاهر شد و سریال‌های آسمان من، تمام رخ، رستگاری و روزگار جوانی حضور پیدا کرده است.

سایر هنرپیشه های سریال محرمانه عبارتند از:

  • ایرج نوذری
  • فاطمه گودرزی
  • زهیر یاری
  • امیرمحمد زند
  • فریبا متخصص
  • علیرضا جلالی‌تبار
  • رضا توکلی
  • سیدمهرداد ضیایی
  • الهام طهموری
  • نیما کرمی
  • محمود مقامی
  • مهری آل آقا
  • مجید شهریاری
  • نسیم ادبی
  • کمند امیرسلیمانی
  • جعفر دهقان
  • احسان امانی
  • نیما شاهرخ شاهی
  • سپند امیرسلیمانی

نقد سریال محرمانه

برای نقد سریال آن هم وقتی که تنها چند قسمت آن پخش شده، زود است. این سریال بازیگران مطرح و خوبی دارد. داستان منسجم است و روالی مشابه آثار پیشین محمود معظمی دارد. همچنین یکی از فاکتورهای اصلی سریال محرمانه داشتن میزان هیجان در داستان محسوب می‌شود که مخاطب را جذب خود می‌‌کند. چیزی که بیشتر از همه در سریال به چشم می‌خورد، چهره‌های آشناست که هم این روزها در تلویزیون زیاد دیده می‌شود و هم با خود آقای معظمی سابقه همکاری داشته‌اند. حال باید دید در ادامه روال سریال چگونه پیش خواهد رفت و نمرات سریال محرمانه ایرانی چگونه خواهد بود.

کلام آخر

نقد سریال محرمانه

با معرفی و بررسی سریال محرمانه شبکه سه همراه شما بودیم اطلاعات آن را در اختیار شما قرار دادیم. این اثر به تازگی پخش خود را از شبکه سوم سیما پس از یک تاخیر در پخش شروع کرد و اکنون باید دید روند آن چگونه خواهد بود. شما چه نکات مثبتی از این مجموعه تلویزیونی دیدید؟ نظر شما درباره این اثر چیست؟ لطفا ما را از دیدگاه‌های خود آگاه کنید. از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو