آموزش رفع مشکلات بازی GTA V در اتصال به سرور آنلاین

منبع: پلازا

4

1402/7/21

18:09


آموزش رفع مشکلات بازی GTA V در اتصال به سرور آنلاین

محبوبیت بازی جی تی ای وی در طول سال های اخیر نه تنها کاهش نیافته بلکه رشد خوبی داشته است که در این میان قصد داریم نحوه رفع مشکلات بازی GTA V آنلاین را به شما آموزش دهیم که از این طریق میتوانید با اطلاعات خوبی که در ادامه گفته شده است مواجه شوید.

در حالت آنلاین بازی GTA شاهد اطلاعات و ارورهای بسیاری هستیم که اگر سیستم گیمر با مشکلات محدودی مواجه باشد بازهم روند اجرای بازی با خطا مواجه خواهد بود. به همین دلیل سعی نمودیم اصلی ترین دلایل بروز مشکل و راهکار های رفع مشکلات بازی جی تی ای 5 را برایتان سرح دهیم که از این طریق بتوانید بازی را بدون دردسر و مشکل ایجاد و از بازی لذت ببرید. همچنین میتوانید ارورهای مدنظر خود را برایمان در بخش نظرات ارسال کنید تا روش رفع آن برایتان قرار گیرد.

فهرست مطالب

رفع مشکلات بازی GTA V

در رابطه با رفع مشکلات بازی جی تی ای 5 سعی نمودیم بسته به موقعیت مکانی که در آن حضور داریم یعنی ایران روش هایی را برایتان شرح دهیم زیرا همانطور که میدانید تحریم بودن ایران دلیل بزرگی برای اجرای بازی های بتل آنلاین بوده است که برای رفع این مورد به نکات خوبی در ادامه اشاره نمودیم تا شما عزیزان در مدت زمان کوتاهی بتوانید از شر مشکلات بوجود آمده خلاص شوید. پلازا پیشنهاد میکند با ما در ادامه همراه باشید.

1. حل مشکل باز نشدن لانچر GTA V

در خصوص اجرا نشدن لانچر بازی در جی تی ای وی آنلاین باید بدانید که برای اجرای بازی نباید از آیکون موجود در کامپیوتر استفاده کنید زیرا سیستم شما ماهیت کلی اتصال به بازی را نداشته است و به همین دلیل باید از برنامه های رابط نظر استیم و اپیک گیمز استفاده کنید تا روند اتصال بدون مشکل بازی برایتان ایفا شود. در ادامه به دیگر اطلاعات بازی اشاره خواهد شد.

2. رفع مشکل وصل نشدن به سرور در GTA Online

رفع مشکل وصل نشدن به سرور در gta online

در این خصوص روش ها و دلایل بروز مشکل بسیار بوده است حتی مواردی دیده شده که با انجام موارد ذکر شده در ادامه شاهد حل مشکل سیاه شدن صفحه در بازی GTA V نیز بوده ایم. به همین دلیل پیشنهاد می شود موارد ذکر شده را به دقت مطالعه و انجام دهید.

بعد از به روز رسانی هسته بازی در ماه مارس گیمر های بسیاری در اتصال به بازی با مشکل مواجه شده بودند که همین مورد سبب شد تا شرکت راکستار به دنبال راهکار و روشی جهت حل مشکل در جی تی ای آنلاین باشد. شکایت های بسیاری در انجمن های مختلف نظیر ردیت در خصوص اجرا نشدن بازی به ثبت رسید که این مورد برای ورژن ۱.۴۲ بود که اغلب در دستگاه های قدیمی تر کامپیوتری و پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان دیده می شد.

برای رفع این مشکل در ابتدا باید سرور های جی تی ای آنلاین را بررسی کنید. با بررسی اولیه اگر مطمئن شدید که سرور ها در حالت خوبی قرار دارند و مشکل از سمت شما بوده است با تغییر دادن آی پی خود می توانید مطمئن شوید که بازی از سوی ناشر برای شما تحریم شده است یا خیر. اغلب گیمر های ایرانی با استفاده از یک تغییر دهنده آی پی که امروزه به VPN شناخته می شود می توانند از شر این مشکل خلاص شوند. البته همانطور که گفته شد باید در ابتدا بررسی کنید که وضعیت سرور ها در چه حالتی قرار داشته است.

اگر با انجام این کار مشکل هنوز برایتان پابرجا بود می توانید به سراغ روش دیگری جهت حل مشکل ورود به GTA Online در PC بروید زیرا در این حالت ممکن است اتصال اینترنت شما با مشکل مواجه شده باشد. برای رفع هرگونه مشکل احتمالی در خصوص مشکل اجرا نشدن بازی GTA V در اندروید میتوانید با ارائه دهنده اینترنت خود در ارتباط باشید و با بررسی کلیه خطوط اینترنت متوجه شوید که در این زمینه با مشکل مواجه شده‌اید یا خیر.

اگر در دو روش فوق در خصوص رفع مشکل وصل نشدن به سرور در GTA Online ps4 موردی وجود نداشت می توانید با راکستار در ارتباط باشید که در این زمینه ایمیل و راهکارهای دیگری برای شما در نظر گرفته شده است که در این باره پشتیبانان راکستار در مدت زمان کوتاهی پاسخ گیمرها را خواهند داد. از این طریق هم میتوانید مشکل اجرا نشدن بازی GTA V در ویندوز خود را پیگیری کنید. دقت داشته باشید که در این زمینه باید حتماً به صورت انگلیسی مشکل خود را اعلام کنید تا بتوانید پاسخ را سریعتر دریافت نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو