چرا حالا سلبریتی های بیشتری تصمیم به کنار گذاشتن عمل های زیبایی می گیرند؟

چرا حالا سلبریتی های بیشتری تصمیم به کنار گذاشتن عمل های زیبایی می گیرند؟


منبع: روزیاتو

3

1402/7/23

13:22


چرا حالا سلبریتی های بیشتری تصمیم به کنار گذاشتن عمل های زیبایی می گیرند؟

چرا حالا سلبریتی های بیشتری تصمیم به کنار گذاشتن عمل های زیبایی می گیرند؟

تب زیباسازی خود با عمل های زیبایی مدت ها است که مردم دنیا را درگیر خود ساخته. با این حال، مانند هر چیز دیگری این تب هم دائماً در تغییر و تحول است. این روزها بسیاری از سلبریتی ها به دنبال یک ظاهر طبیعی تر هستند و به همین خاطر بوتاکس ها و پروتزهایشان را کنار می گذارند. باید به خاطر داشت که زیبایی در منحصر به فرد بودن است و شاید روش های زیبایی مانند بوتاکس بتوانند ظاهر را بهتر کنند اما هرگز نباید در انجام آن ها زیاده روی کرد و ظاهر خود را به کلی تغییر داد. به همین دلیل حالا بسیاری از سلبریتی ها با استفاده ی کمتر از این روش ها، زیبایی طبیعی خود را می پذیریند و بعضی از آن ها هم تصمیم می گیرند خود را به کلی از آن ها خلاص کنند. این تغییر جهت به سمت داشتن یک ظاهر طبیعی تر، اهمیت پذیرش زیبایی طبیعی خود را برجسته می کند.

کایلی جنر

کایلی جنر درباره ی تجربه ی خود از انجام بوتاکس صحبت کرده است. در سال ۲۰۱۵ او به استفاده از فیلرهای لب موقت اذعان کرد، اما ناامنی های روانی اش سبب شد در سال ۲۰۱۷، فیلرهای بیشتری به لب های خود تزریق کند. به گفته ی کایلی، یک بار پسری از او به خاطر داشتن لب های باریک انتقاده کرده بود، چیزی که او را به شدت آزرده بود.

با این حال، در سال ۲۰۱۸ او تصمیم تازه ای گرفت. بعد از آنکه کایلی تصویری از خود در اینستاگرامش منتشر کرد، یکی از طرفدارانش در کامنتی برایش نوشت که در این عکس مثل «کایلی قدیمی» شده است. کایلی هم در پاسخ به او گفت که همه ی فیلرهای لبش را تخلیه کرده است. به ادعای برخی منابع، مادر شدن کایلی تأثیر چشمگیری در تصمیم او برای داشتن یک ظاهر طبیعی تر داشته. این منابع به رسانه ها گفته بودند: «کایلی فهمیده که او در وهله ی اول یک مادر است و همین یکی بزرگ ترین دلیل تصمیم او برای داشتن یک ظاهر طبیعی تر بوده است.»

سایمون کاول

سایمون کاول فاش کرده قبلاً عمل های زیبایی انجام داده بود اما حالا فکر می کند که احتمالاً در این کار زیاده روی کرده بود. او در اینباره گفته: «یک زمانی همه بوتاکس و عمل زیبایی می کردند. من شاید در آن دوره زیاده روی کرده باشم. وقتی یک عکسی از قبل خودم دیدم، حتی خودم را نشناختم. از اآن وقت همه ی بوتاکس های صورتم را تخلیه کردم.»

یولاندا حدید

یولاندا حدید، مادر بلا و جیجی حدید، سوپرمدل های مشهور، که خود نیز یک چهره ی تلویزیونی است و در گذشته مدل هم بوده، به اخیراً تصمیم گرفته سلامتش را در اولویت قرار دهد. او گفته: «بالاخره به خود اصلی ام در سال ۱۹۶۴ ]سال تولدش[ برگشتم.» یولاندا خود را از بوتاکس ها، پروتزهای سینه و اکستنشن هایش و همینطور دیگر انتظارات زیبایی جامعه خلاص کرده است.

او دراینباره گفته: «زیبایی بدون سلامتی بی معنی است. سال ها طول کشید تا بتوانم تصمیم های بدی که در مورد بدنم گرفتم را کنار بگذارم. ولی حالا به یک زیبایی درونی پایدار و خود پذیری رسیده ام. من حالا بهترین نسخه از خودم، طبق استانداردهای خودم هستم.»

کورتنی کاکس

کورتنی کاکس که در سال ۲۰۱۷ تصمیم به تخلیه ی بوتاکس هایش گرفت، گفته انجام کارهای زیبایی می تواند دچار «اثر دومینو» شود. او در توضیح آن گفته وقتی عمل زیبایی ای انجام می دهید، بعد از مدتی به ظاهر جدید خود عادت می کنید و متوجه تفاوت آن با ظاهر قبلی خود نمی شوید، به همین باز هم به انجام عمل های زیبایی ادامه خواهید دارد.

کورتنی وجود فشار بر روی افراد برای حفظ جوانی ظاهر خود، به ویژه در صنعت سرگرمی را قبول دارد. با این حال، او از تجربه ی خود درس عبرت گرفته و متوجه شده که تلاش برای جلوگیری از پیر شدن امری غیر ممکن است. او اذعان کرده قبلاً بوتاکس خیلی زیادی داشت و حالا خوشحال است که از آن ها خلاص شده.

نیکول کیدمن

نیکول کیدمن گرچه اذعان کرده که در گذشته بوتاکس را امتحان کرده بود، اما به گفته ی خودش بعد از آن دیگر از بوتاکس استفاده نکرده تا بتواند صورتش را دوباره آزادانه حرکت دهد.

نیکول حالا تلاش می کند جوانی و زیبایی خود را به شکل طبیعی حفظ کند و برای این امر، داشتن عادت های طبیعی را در اولویت قرار داده است. او بر اهمیت استفاده از کرم ضد آفتاب، پرهیز از مصرف سیگار و مراقبت از خود تأکید دارد. نیکول می گوید گرچه کسی را به خاطر تصمیم برای تغییر ظاهر خود قضاوت نمی کند، اما معتقد است حفظ تناسب اندام بهترین راه برای داشتن یک ظاهر جوان است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو