به‌روزرسانی Among Us نقشه پنجم یعنی The Fungle را معرفی می کند

منبع: پلازا

3

1402/8/3

10:50


به‌روزرسانی Among Us نقشه پنجم یعنی The Fungle را معرفی می کند

قرار است بزودی شاهد آپدیت جدیدی از بازی Among Us باشیم که در طول این بروزرسانی نقشه جدیدی بنام The Fungle معرفی خواهد شد.

فهرست مطالب

تیم توسعه دهنده بازی امانگ اس یعنی Innersloth به تازگی نقشه جدیدی با نام The Fungle را معرفی نموده که در طول این نقشه گیمرها وظیفه دارند در جنگل جدیدی حضور پیدا کنند و در عین حال سعی کنند از کشته شدن توسط نیروهای شیاد جلوگیری کنند. این کاوشگری در طول نقشه The Fungle سبب خواهد شد تا بتوانید با بخش های دیگر بازی و جزئیات جدیدی که برایتان درنظر گرفته شده است آشنا شوید. دقت داشته باشید که این بروزرسانی در قالب بازی اصلی منتشر خواهد شد که میتوانید آنرا بزودی دریافت کنید.

برای دستیابی به نقشه جدید گیمرها باید نسخه بازی خود را به 202.10.24 بروزرسانی کرده باشند در غیر این صورت دستیابی به The Fungle غیر ممکن خواهد بود زیرا این اپدیت براساس نسخه ذکر شده توسعه یافته است. این آپدیت از جنگل های سراسر قارچ شروع و صخره های خطرناک و ساحل را شامل میشود.

امروزه بازی Among Us یک محصول محبوب و سرگرم کننده برای پلتفرم های اندروید و نینتندو سوئیچ و مایکروسافت ویندوز و پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 و ای او اس و ایکس باکس وان و سری ایکس و اس بوده است که پیشنهاد میشود نظر خود را نسبت به این بازی بیان کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو