فیلم کامل لحظه شکنجه و شهادت شهید آرمان علی وردی (18+)

فیلم کامل لحظه شکنجه و شهادت شهید آرمان علی وردی (18+)


منبع: شبونه

3

1402/8/6

13:55


فیلم شکنجه و ضرب و شتم آرمان این روزها دل هر بیننده ای را به درد می اورد پسر جوانی که در خیابان توسط اغتشاشگران مورد حمله قرار گرفت و به شدت مجروح شد و بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد این ویدیو بازتاب زیادی داشته است و بسیاری از رسانه های کشورمان به …

فیلم شکنجه و ضرب و شتم آرمان این روزها دل هر بیننده ای را به درد می اورد پسر جوانی که در خیابان توسط اغتشاشگران مورد حمله قرار گرفت و به شدت مجروح شد و بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد این ویدیو بازتاب زیادی داشته است و بسیاری از رسانه های کشورمان به آن پرداخته اند.

شکنجه آرمان علی وردی

فیلم شکنجه و شهادت شهید آرمان علی وردی طلبه بسیجی در خیابان توسط اغتشاشگران در خیابان و ضرب و شتم و حمله به این بسیجی در اکباتان که او را به شتم مورد ضرب و شتم دادند و کلیپ او در شبکه های اجتماعی حسابی مورد توجه قرار گرفت و بسیاری از مردم به آن واکنش نشان دادند ویدیو دلخراش از شکنجه و ازار شهید علی وردی در اکباتان تهران دل هر بیننده ای را به درد می اورد هر چند که گفته میشود قاتلان او دستگیر شده است .

این پسر جوان متولد 1380 بوده که به همراه گروهی از بسجیان پایگاه برای مقابله با معترضان به اکباتان آمده بود که در درگیری توسط اغتشاشاگران اسیر میشود.

فیلم کامل لحظه شکنجه و شهادت شهید آرمان علی وردی (18+)

فیلم کامل لحظه شهادت شهید آرمان علی وردی

خبرگزاری حوزه با انتشار ویدیویی اعلام کرد که ای آرمان علی وردی توسط اغتشاشگران به شهادت رسیده است.

در این ویدیو پسر جوانی نشان داده میشود در حالی که برهنه است سر و صورتش زخمی است این خبرگزاری میگوید که این اخرین ویدیو از این جوان بسیجی بوده که سپس او را مورد ضرب و شتم قرار میدهند که بعد از انتقال به بیمارستان به شهات میرسد.

آرمان علی وردی متولد 1380 بوده و از طلبه های بسیجی بود او در سن 21 سالگی در تهران در درگیری با معترضان به شهادت رسید.

آرمان علی وردی طی ناآرامی‌های چهارشنبه شب در اکباتان در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران به شهادت رسید.

او طلبه بسیجی مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و مربی کانون تربیتی حوزه و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ بود.

عکس و تصاویر شهید آرمان علی وردی

در تهران هم جمعیت تجمع کنندگان در تئاتر شهر ۲۰ نفر تخمین زده می شود. تجمعات چند ده نفره مشابهی در خیابان آزادی نزدیک دانشگاه شریف، خیابان کارگر شمالی و میادین فلاح، انقلاب، هفت تیر و بهارستان شکل گرفت. در برخی نقاط اغتشاشگران سطل زباله آتش زدند و ترافیک ایجاد کردند.

نتایج حاصل از مطالعات نظری و میدانی در حوزه اغتشاشات شهری در ایران نشان میدهد خشونت گرایی معترضان و سایر افراد حاضر در صحنه، نقش تعیینکننده ای در بروز و توسعه ناآرامیهای شهری و مدیریت آن دارد و این عامل میتواند پدیده طبیعی رفتار های جمعی اعتراض آمیز را به سمت یک بحران جدی امنیتی سوق دهد. این مقاله به منظور ارائه راهکارهای علمی و کاربردی در مدیریت وکنترل خشونت گرایی افراد در صحنه اغتشاشات شهری، با رویکردی روان شناختی به بررسی پدیده رفتار های جمعی اعتراض آمیز میپردازد و به منظور ارائه روشهای تاثیرگذاری بر خشونت گرایی معترضان و سایر افراد حاضر در صحنه، ابتدا مفاهیم مطرح در این زمینه و دیدگاههای موجود در طبقه بندی این پدیده را مرور میکند و پس از ارائه تحلیلهای مرتبط با علل خشونت گرایی اغتشاشگران و بحث در زمینه ابعاد روان شناختی مقابله و تاثیرگذاری بر جمعیت اغتشاشگر، به ارائه پیشنهادهای کاربردی در این زمینه میپردازد.

فیلم کامل لحظه شکنجه و شهادت شهید آرمان علی وردی طلبه بسیجی

عکس و تصاویر شهید آرمان علی وردی

کلاس درس و حوزه‌اش که تمام شد بعد از گپ و گفت با هم کلاسی ها راهی مسجد محل شد، تا طبق قرار قبلی برای مقابله با آشوبگران راهی شوند، به مسجد که رسید یکی از بچه های مسجد آرمان را دید او را گوشه مسجد نشاند و شروع کرد به مباحثه، یواش یواش دوستان دیگه هم کنار هم جمع شدند و گعده شکل گرفت، چند ساعتی را مشغول مباحثه بودند.

اطلاع دادند که در خیابان اکباتان آشوبگران شلوغ کاری کردند، آرمان و مابقی دوستان گعده را تمام کردند و با موتور خودشان را به اکباتان رساندند، تعدادی مشغول شعار دادن بودند، افرادی هم سطل زباله ها را آتش زده و وسط خیابان وارونه کرده بودند.

آرمان با تعدادی از بسیجی ها برای آرام کردن فضا پیش می رود، تعدادی از آشوبگران از پشت بام ساختمانی شروع به پرتاب سنگ و اشیاء دیگر می کنند، به ناچار بر می‌گردند.

آرمان کتاب ها و عمامه خود را توی کیف گذاشته بود، کیف را روی دوش گذاشت و با بچه ها خداحافظی کرد و رفت، می‌خواست از آشوبگران عبور کند که هم اطلاعاتی از تعداد آنها کسب کند و هم بعد از آن خود را به پایگاه برساند.

تعدادی از رفقا مجدد برای متفرق کردن آشوبگران جلو رفتند که یکی از نیروهای بسیج توسط اشیائ که از بالای ساختمان پرتاب می شد مجروح شد، او را به عقب کشاندن و از آنجا هم به بیمارستان منتقل شد.

در طرف دیگر تعدادی آشوبگر به چهره و ریش آرمان شک کردند، جلوی او را گرفته، بسیجی؟! آرمان جواب نداد، یکی کیف آرمان را می‌کشد و با خود می برد، کیف را که باز می‌کند کتاب حوزه و عمامه را می بیند، داد می زند آخونده، آخونده؛ دور آرمان حلقه می زنند، یکی با سرعت از دور نزدیک می شود و لگد می زند و چند نفر مشغول کتک زدن می شوند.

فیلم کامل لحظه شکنجه و شهادت شهید آرمان علی وردی طلبه بسیجی اکباتان

عکس و تصاویر شهید آرمان علی وردی

آرمان را با خود می برند جلوتر، پیراهنش را در می آورند و با لگد به شکم و سر و صورتش می زنند و فحش می دهند، یکی می گوید به مقدسات و نظام و رهبری فحش بده تا رهایت کنیم، آرمان مقاومت می کند و چیزی نمی‌گوید.

مقاومت آرمان در برابر تاکید آشوبگران مبنی بر اهانت به مقدسات باعث می شود خشونت آنها بیشتر شود و هر بار که آرمان سکوت می کند ضربات محکم تری می زنند، آرمان بی هوش می شود و رهایش می کنند و می روند.

رفقای آرمان سر می رسند و او را به بیمارستان می برند، پدر آرمان می گفت: ضربات زیادی را به آرمان زده بودند، کتف، دماغ و سرش را شکسته بودند، هیچ جای سالمی در بدنش نمانده بود. دکتر گفته بود ضربه سختی به سرش وارد شده و فقط توانسته با دستگاه چند ساعت زنده نگهش داره.

«آرمان پیش از این دوست داشت به سوریه برود»، این را پدرش می‌گوید و ادامه می دهد: چرا او را شهید کردند، آدمی نبود که به دیگران ظلم کنه، همیشه مدافع حق بود، رشته مهندسی می خواند ولی به خاطر علاقه ای که به حوزه داشت از دانشگاه انصراف و رفت طلبه شد.

واکنش ها

+ سگهای گرسنه ای ک سگهای خارج نشین بهشون فلفل تندی دادند بوسیله فضای کثیف مجازی بوی استخون مردار نزاشت ک تحمل ادم خوبا روکنن میخوان مث خودشون کثافتاروبیارن داخل اونا اونجا واق واق میکنن برگردن اول بایدهمجاکثیف شه مث خودشون تابتونن برگردن جای پاک ازارشون میده فرزند رضا شاه دماغ وپیرزن عجوزه فرح ،عمرسگم داره حیوون

+ایشالا با اولیاءالله محشور بشه، هزار ماشاالله به آقایی و مرامش. 🇮🇷😘✌
دشمن حقیرتر از اونه که بفهمه داره به لعنت ابدی خدا گرفتار میشه.
این خونهای پاک، فراموش نخواهند شد.
جماعت ضد دین و عشق فحشا، تصورشون از خدا چیه؟؟؟
نادونای عشق گناه و معصیت، لحظه مرگ چه حسی خواهند داشت؟؟؟
هزار بار خوشا به حال شهدا.
… و أن تجعلَ وفاتی قتلاً فی سبیلک

+ آقای ناشناس ، متاسفانه در این روزها فقط و فقط نیروهای امنیتی وسط میدان در حال برطرف کردن آشوب و اغتشاش هستند و مسئولین سیاسی ، تکیه بر کرسی ریاست خود زده و هیچ راهکاری برای ، آرام کردن فضای کشور ندارند ، سرکوب و کشتار به تنهایی جواب نمیدهد!!!
مگر نشنیدید که حکومت وهابی عربستان گفته بود باید جنگ را به داخل ایران کشید و فقط با تحریک جامعه و مزدورانشان نشسته اند و تماشای صحنه را میکنند ، یک شعری هست که میگه ( چو در لشکر دشمن است اختلاف * تو شمشیر خود را بِنِه در غلاف) اکنون وهابی ها و دشمنان دور و نزدیک از اینکه عده ای جوان توسط دشمن تحریک شده اند و داخل کشور تنش ایجاد شده با دُمبشون گردو میشکنند که ، ایران را آشوب کردیم ، قطعاً اگر کسی از اغتشاشگران هم آسیب ببیند یا کشته شود ، مثل جنگ عراق نیست که دوست و دشمن جایگاهشان معلوم بود و سرکوب خشن و حساب نشده ، نتیجه اش این است که از خانواده هایی که فرزندشان آسیب ببیند و یا کشته شود نمیتوان انتظار داشت همچنان از صمیم قلب حکومت را دوست بدارند و مدارا کنند و حتماً دشمن داخلی برای کشور درست میکنیم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در کمیسیون نام‌گذاری شورای اسلامی شهر تهران حتما معبر و یا مکانی را به نام مبارک شهید «آرمان علی وردی» اختصاص خواهیم داد تا مطالبه شهروندان عزیز تهرانی پاسخ داده شود.

فیلم کامل لحظه شکنجه و شهادت شهید آرمان علی وردی طلبه بسیجی اکباتان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو