دیده شدن سرشه رونان با حلقه نامزدی؛ عشق خانم بازیگر کیست؟

دیده شدن سرشه رونان با حلقه نامزدی؛ عشق خانم بازیگر کیست؟


منبع: روزیاتو

2

1402/8/8

17:04


دیده شدن سرشه رونان با حلقه نامزدی؛ عشق خانم بازیگر کیست؟

دیده شدن سرشه رونان با حلقه نامزدی؛ عشق خانم بازیگر کیست؟

سرشه رونان، بازیگر ۲۹ ساله ی ایرلندی و شریک عاطفی اش، جک لودن، بازیگر ۳۳ ساله ی اسکاتلندی در سال ۲۰۱۸ در زمان بازی در فیلم «ماری ملکه اسکاتلند» (Mary Queen of Scots) با یکدیگر آشنا شدند، فیلمی که در آن رونان نقش ملکه ماری و لودن نقش همسر او، لرد دارنلی را برعهده داشت و ازدواج مصیبت بار این دو شخصیت به تصویر کشیده شده بود.

اما از قرار معلوم رونان و لودن خود به پیوندشان در زندگی واقعی خوش بین ترند، چرا که به نظر می رسد ازدواج این دو ستاره ی جوان هالیوود در پیش است.

رونان به تازگی در یک پیاده‌روی روزانه در لندن به همراه لودن و سگ شان، با حلقه ی نامزدی دیده شده است.

دوربین پاپاراتزی ها بوسه ی رونان به گونه ی مرد زندگی اش را نیز در جریان این پیاده روی ثبت کرده است.

این زوج به تازگی یک خانه ی ۳ خوابه ی ۲/۵ میلیون پوندی در لندن خریداری کرده اند.

بعد از آنکه لودن تصویری از یک دست با حلقه ای الماس نشان را در اینستاگرامش منتشر کرد که به نظر می رسید متعلق به رونان باشد، گمانه زنی هایی درباره ی نامزدی این زوج جوان عاشق مطرح شد.

بعدتر خرید یک عمارت ویکتوریایی در لندن توسط این رونان و لودن نیز به این شایعه قوت بخشید.

سرشه رونان یکی از ستاره های جوان هالیوود محسوب می شود که به سرعت در حال پیمودن پله های ترقی است. او با وجود داشتن تنها ۲۹ سال سن، تاکنون ۴ بار برای نقش آفرینی های خود نامزد دریافت جایزه ی اسکار شده است، از جمله برای بازی اش در فیلم های «تاوان» (Atonement) و «بروکلین» (Brooklyn).

رونان به تازگی به همراه پل مسکال، دیگر سوپراستار ایرلندی هالیوود که با سریال انگلیسی «مردم عادی» (Normal People) به شهرت رسید.، در درام علمی تخیلی جدید «دشمن» (Foe) نقش آفرینی کرده که روایتی از یک زوج متأهل است که زندگی مشترک شان با مشکل رو به رو شده است.

جک لودن که بزرگ شده ی اسکاتلند است، برای بازی خود در سریال انگلیسی جدید «The Gold» (طلا) در نقش کنت نوی، قاتل انگلیسی، مورد تحسین قرار گرفته است. او همچنین به همراه گری اولدمن در سریال درام جاسوسی «اسب های آرام» (Slow Horses) که با استقبال تماشاگران مواجه شد، حضور داشت.

لودن ۲ سال بعد از به شهرت رسیدنش با بازی در «جنگ و صلح» (War and Peace)، سریال اقتباسی شبکه ی بی‌بی‌سی که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، با رونان آشنا شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو