بازیگر نقش لکس لوتر در فیلم Superman: Legacy مشخص شد

منبع: گیمفا

3

1402/8/30

18:00


با پایان یافتن اعتصابات بازیگران بالاخره پروسه انتخاب بازیگران Superman: Legacy به راه افتاده و یکی از نقش‌های کلیدی آن تعیین شده است.

بازیگر نقش لکس لوتر در فیلم Superman: Legacy مشخص شد

با پایان یافتن اعتصابات بازیگران بالاخره پروسه انتخاب بازیگران Superman: Legacy به راه افتاده و یکی از نقش‌های کلیدی آن تعیین شده است.

طرفداران دی‌سی که طی ۱ دهه گذشته شاهد پخش آثاری ضعیف و شکست خورده از دنیای DCEU بودند حال تنها به جیمز گان و پیتر سفران امید دوخته تا بلکه با راه اندازی دنیای سینمایی جدیدی تحت عنوان DCU بتواند شرایط را تغییر دهد. دنیای سینمایی جدید دی‌سی که با فیلم Superman: Legacy (سوپرمن: میراث) در سال ۲۰۲۵ آغاز شده و فاز نخست آن تا ۱۰ سال آینده به طول خواهد انجامید. فیلمی مورد انتظار و حیاتی که دیوید کرنسوت و ریچل بروزناهان به ترتیب ایفای نقش شخصیت‌های کلارک کنت و لوئیس لین را بر عهده خواهند داشت.

حال طبق گزارش جدید منتشر شده، به لطف تعلیق اعتصابات بازیگران، یکی از مهمترین نقش‌های این دنیای سینمایی جدید دی‌سی تعیین شده که مربوط به شخصیت لکس لوتر می‌باشد. شخصیتی که توسط نیکلاس هولت ۳۳ ایفا خواهد شد. باید گفت که نیکلاس هولت بازیگر توانمند ولی دیده نشده‌ای است که طی سال‌های اخیر شانس ایفای نقش در هر ۲ نقش بتمن و سوپرمن را تا گزینه‌هایی نهایی بر عهده داشته و هر بار غافله را به رابرت پتینسون و دیوید کرنسوت باخته است.

با این حال خوشبختانه ایفای نقش جذابی بر عهده وی قرار داده شده است. لکس لوتر به عنوان دشمن شماره یک سوپرمن تاکنون در انواع و اقسام کمیک‌، بازی‌های ویدیویی، سریال و فیلم ظاهر شده و وقایعی دیوانه‌وار را بر علیه کلارک کنت رقم زده است. به نظر می‌رسد که این بار نقش او بسیار حیاتی‌تر از قبل بوده و تاثیر قابل توجهی بر فاز نخست DCU خواهد داشت که مملو از فیلم و سریال‌های مختلف می‌باشد.

البته که فیلم Superman: Legacy میزبان حضور شخصیت‌های مختلفی بوده و می‌دانیم که گروه The Authority (اقتدار) به عنوان شرورهای احتمالی در برابر سوپرمن دیوید کورنسوت قرار خواهند گرفت و حتی بازیگر یکی از اعضای آن به نام آنجلا اسپایکا نیز اعلام شده که توسط بازیگر ۳۱ ساله ونزوئلایی یعنی ماریا گابریلا د فاریا هنرنمایی خواهد شد.

باید تا تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ ( ۲۰ تیر ۱۴۰۴) و زمان اکران فیلم Superman: Legacy به کارگردانی و نویسندگی جیمز گان صبر کرد و دید که دنیای سینمایی جدید دی‌سی چه شروعی را رقم خواهد زد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو